Mickey
Well-known member
Suihkauta jostain pullosta (suola?)vettä..Mulla on ihan syyni siihen, miksi en halua tämän isännöitsijän puolesta/hyväksi tehdä mitään. Se, että tosiaankin on jännite, selvisi vasta tänään.
Suihkauta jostain pullosta (suola?)vettä..Mulla on ihan syyni siihen, miksi en halua tämän isännöitsijän puolesta/hyväksi tehdä mitään. Se, että tosiaankin on jännite, selvisi vasta tänään.
Mä oisin kirjoittanut NÄYTTÄÄ HITAALTA.Mä olisin ensiapuna hakenut kotoa maalarinteippä ja pahvin, teipannut sen siihen eteen ja kirjoittanut tussilla tekstin VARO - AVOIN SÄHKÖRASIA.
Jäljet johtavat arkadianmäelle. :ahem:Nonni, mitäs mä sanosin? Hallitus ja sen keulahahmo Jyrki 'Niskalenkki alta aikayksikön siivellä' Katainen on vastuussa!:ahem:
FW08 antaisi vaikka auton peruuttaa lapsen päälle jos hällä vain sattuu olemaan kaunoja auton kuljettajaa kohtaan.
:thumbup:En toki, mutta jos olisi kaunoja lasta kohtaan, niin...
Kuka, minä vai? Olen nopeammin pubissa siivellä kuin Käteisen Hornet :ahem:Mä oisin kirjoittanut NÄYTTÄÄ HITAALTA.
Luin väärin.Olen nopeammin pubissa kädellä kuin Käteisen Hornet
Katsos PekPoy asiahan on niin että sinä vain kuvittelet tietäväsi asiasta paljon enemmän kuin tiedät etkä ymmärrä kuinka puutteellisia tietosi ovat.Edes mulla ei tulisi mieleen käydä miettimään suojaamattoman jännitteisen pistorasian juridiikkaa sen sijaan, että ilmoittaisin asiasta as.oy:n johdolle. Mahtavaa!
Huuda varuilta molemmille, niin että asia ei varmasti jää epäselväksi, kenellekään.Ei sitä ole hajotettu, vaan samanlaisia keskeneräisiä sähköhommia täällä on rappukäytävä pullollaan.
Siis remontin jäljiltä. Mua vaan kiinnostaa tietää se, että pitääkö tuosta mennä huutamaan isännöitsijälle vai remontin valvojalle, jotka kai ovat eri ihmisiä. Muistaakseni.
Minua taas ei yllätä ollenkaan, että kirjoittaja kuvittelee tietävänsä asiasta paljonkin enemmän kuin tietää ja kokee tämän jälkeen järkeväksi asiaan liittyvän ohjeistamisen ymmärtämättä alkuunkaan sitä kuinka puutteellisia hänen tietonsa asian suhteen ovat.
Katsos PekPoy asiahan on niin että sinä vain kuvittelet tietäväsi asiasta paljon enemmän kuin tiedät etkä ymmärrä kuinka puutteellisia tietosi ovat.
4 tuntia 10 minuuttia siis.Kuka, minä vai? Olen nopeammin pubissa siivellä kuin Käteisen Hornet :ahem:
Jos on tunnit täynnä?4 tuntia 10 minuuttia siis.![]()
Mossen homous tuli kyllä yllärinä!
Kyllä se siitä.Tuli taas hyvä muistutus siitä, että eipä ole yhtään paikkaansapitämätöntä se terminilogia joilla teihin sisäisessä kirjanpidossa viittaan.
Olet - totta kai - oikeassa.Mutta kiitos jps:lle ja muille arjen sankareille. Tuli taas hyvä muistutus siitä, että eipä ole yhtään paikkaansapitämätöntä se terminilogia joilla teihin sisäisessä kirjanpidossa viittaan.
Tähän päätelmään johtaneet syyt voi tosin aika helposti alexsubbmaisesti tiivistää kolmeen kohtaan:Kiitokset PuoliPöhkölle. Tässä ketjussa forum näyttänyt käyllä jälleen parhaat puolensa mm. sen oletuksen muodossa, että isännöitsijää ei asiasta jo olisi infottu.