Puolison salatupakointi

Hyväksytkö puolisosi salatupakoinnin?

  • Hyväksyn.

    Äänet: 3 12,5%
  • En hyväksy. Asiasta pitäisi kertoa avoimesti, eikä olla 15-vuotiaan tasolla

    Äänet: 14 58,3%
  • jaska

    Äänet: 7 29,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    24
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sori, en ole mikään seurusteluneuvoja, mutta eikö tuo nyt ihan suoraan kuullosta siltä että teillä ei keskustella asioista suoraan. Muuta neuvoa tuohon nyt ei taida olla.
Juu. Kannattanee katkaista tuollainen kyräily ainakin omalta puoleltaan heti, voipi muuten johtaa melkoiseen syöksykierteeseen.

Seuraavaksi voi alkaa tosiaan arvailla pettämisiä sun muita, ihan mitä vaan mitä mieleen juolahtaa.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mitä mieltä? Itse en hyväksy lain. Ollaan muutenkin puhuttu kaikesta avoimesti ja tuo yks tupakoi salaa. :eek: En oo vielä kertonut, että tiedän aiheesta. :rolleyes:
Mitä olen oppinut sinua netin välityksellä tuntemaan, niin et ansaitse tyttöystävääsi. Ainoa vaihtoehto on siis, että tyttö jättää sinut.

Valitse sopiva hetki, kun kerrot, miten asiat ovat. "Sinä jätät minut nyt, minua itkettää", voisi olla sopiva avausrepliikki, kun hetki koittaa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Polttaminen on ruma tapa. Myös puolison. Teki sen sitten salaa tahi julkisesti. Se on tuomittavaa. Älä siis polta puolisoasi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
2 syytä pistää akka vaihtoon, tupakointi ja epärehellisyys.

Jos tuollaisessa voi olla epärehellinen, niin kai sitä on aika helppoa olla muutenkin sellainen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mitä jos skyggeboyn tyttöystävä jo tietää, että skyggeboy on varmasti tajunnut polttamisen. Silloinhan se ei ole salapolttamista.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Salatupakointi ja salanussinta naapurin tahi posteljoonin kanssa on jokaisen terveen parisuhteen peruspilarit.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä luulen, että muijas pettää sua jonku ketjupolttajan kans ja on ostanu sen tupakkiaskin vain hämäyksen vuoksi.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Case closed. Utelin eukolta, että onko hällä jotain salattavaa. Pienen kaartelun jälkeen myönsi, että on joskus stressaavassa tilanteessa tupakoinut ja vanha aski on vain jäänyt laukkuun. Tein myös kantani aiheesta selväksi ja tultiin hyvään lopputulokseen, joten nou probleumos. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Case closed. Utelin eukolta, että onko hällä jotain salattavaa. Pienen kaartelun jälkeen myönsi, että on joskus stressaavassa tilanteessa tupakoinut ja vanha aski on vain jäänyt laukkuun. Tein myös kantani aiheesta selväksi ja tultiin hyvään lopputulokseen, joten nou probleumos. :thumbup:
Eli sulle epärehellisyys on ihan ok jos sen sitten lopulta myöntää pakkoraossa? Huisia. Hähä! Hei. Tästä pitäs nyt saada kunnon parisuhdekriisi aikaan!
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Eli sulle epärehellisyys on ihan ok jos sen sitten lopulta myöntää pakkoraossa? Huisia. Hähä! Hei. Tästä pitäs nyt saada kunnon parisuhdekriisi aikaan!
No hän ei kokenut sitä heti tarvittavaksi asiaksi kertoa syistä joita en ala julkisesti puimaan. Huisia hei! :ahem:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös