Pupu-toikki

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Saa ja rusakoitakin. Sukulaisensa, koska ovat sallittujen listalla!

Pupuja saa postata myös ruokapöytään aseteltuna!

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Toistan: puput paskoo valtoimenaan ja syö jalkalistat, tapetit, sähköjöhdot ja ylipäänsä kaiken mihin hampaat pystyy.

Meinasin taannoin kuolla kun nappasin telkkarin johdosta kiinni josta vaimon ex-puput olivat syöneet piuhat näkyviin. Saatana että sain pahan tällin, vieläkin vintistä heittää pefåwefwkfhi juewfkwkjef :doubtful:

Puput on ihan söden näköisiä, mutta käytännössä ne on isorokosta seuraavia vaarallisuusasteikolla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Toistan: puput paskoo valtoimenaan ja syö jalkalistat, tapetit, sähköjöhdot ja ylipäänsä kaiken mihin hampaat pystyy.

Meinasin taannoin kuolla kun nappasin telkkarin johdosta kiinni josta vaimon ex-puput olivat syöneet piuhat näkyviin. Saatana että sain pahan tällin, vieläkin vintistä heittää pefåwefwkfhi juewfkwkjef :doubtful:

Puput on ihan söden näköisiä, mutta käytännössä ne on isorokosta seuraavia vaarallisuusasteikolla.
Ittehä, kun asuin Pernossa, olin aidannut kanaverkolla telkkarin takatilan ettei rusakko pääse sinne riehumaan. Olin suihkussa käymässä ja kun palasin, niin siellähän telkkarin takana se saatanan sikiö oli. Varmaan hypännyt sinne.

Eikun perään ajamaan se pois, hyppäsi sen aidan yli poiskin. Samalla hetkellä astuin märällä jalalla sähköjohtoon joka oli purtu kupariin asti. Mkavasti kouristi jalkapohjasta.

SAATANAN SAATANA!

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Menin aamulla kanitarhaan,
siellä kanit pani anivarhaan.
Anivarhain on pano parhain,
Siksi kanit pani anivarhain.

Sitten menin minä kanikoppiin,
ihan vartavasten naimaoppiin.
Kanin nimi oli Pupu-Jussi,
ja ihan hyvinhän se siellä söi.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
...ja jatketaan taas bunny-linjalla:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Kyllä toi Dompparin Russaka oli Saatanan ruumiillistuma, se vihas mua ja kun olin yksin kotona niin ihmeellisiä asioita tapahtu Russakan söpöillessä parhaansa mukaan.