Bobakki
@f1hog
*niiiiiisk*Rupesin jo pussailemaan jjv:n pussauskoppiin hylkäämiä kalsareita. Olen jo alkanut kehittää aitoja tunteita näitä härpäkkeitä kohtaan, en tiedä mahtuuko sydämeeni enää muita .
*niiiiiisk*Rupesin jo pussailemaan jjv:n pussauskoppiin hylkäämiä kalsareita. Olen jo alkanut kehittää aitoja tunteita näitä härpäkkeitä kohtaan, en tiedä mahtuuko sydämeeni enää muita .
No niistä näihin kalsareihin, näissä riittää rakkautta meille molemmille .*niiiiiisk*
Enhän nyt voi niihin töristää, menisivät vielä pilalle ja pilaisin elämäsi rakkauden.No niistä näihin kalsareihin, näissä riittää rakkautta meille molemmille .
No jos ei jjv:n suolituloste niitä vielä pilannu ni ei kai sun töristelykään. Harkitse asiaa, Lumipallo ja kalsarit kaupan päälle :ahem:.Enhän nyt voi niihin töristää, menisivät vielä pilalle ja pilaisin elämäsi rakkauden.
Rupesin jo pussailemaan jjv:n pussauskoppiin hylkäämiä kalsareita. Olen jo alkanut kehittää aitoja tunteita näitä härpäkkeitä kohtaan, en tiedä mahtuuko sydämeeni enää muita .
No mä harkitsen asiaa ainakin sen aikaa, että pahimmat sattumat kuivuu.No jos ei jjv:n suolituloste niitä vielä pilannu ni ei kai sun töristelykään. Harkitse asiaa, Lumipallo ja kalsarit kaupan päälle :ahem:.