Putinpolli

???

  • Nato pelastaa

    Äänet: 3 11,5%
  • Pistää hanttiin ja kärsiä tappioita

    Äänet: 14 53,8%
  • Avoimet ovet

    Äänet: 6 23,1%
  • Jotain muuta

    Äänet: 3 11,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    26
  • Äänestys suljettu. .

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Pitäisköhän perustaa maamiinapolli? Luulen että niiden kannatus on nousussa, mutta faktaahan mulla ei ole joten jäänee arvailun asteelle.
Maamiinoja on varsin vikkelää tehdä. Voisinpa aika varmasti väittää muottien ym. tilpehöörien olevan valmiina hyvinkin nopeaa tuotannonkäynnistystä varten tarvittaessa. Edelleenkin varusmiehille opetetaan miinojen käyttötavat, jotta osattaisiin purkaa, mikäli tilanne sattuu päälle. Kun kerran käyttökohteet, -tavat ja purku on opetettu, niin eipä asentamisen opetteluun kovin pitkä aika tärväänny. Simppeli ase, osaisin asentaa edelleen, vaikka viimeksi sen tehnyt yli 3o vuotta sitten.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Maamiinojen kieltämisestä tuli mieleen se kun prinsessa Diana kampanjoi niiden kieltämisen puolesta. Niin helvetin hyvähän sitä saarivaltion prinsessan on esittää hyvää ihmistä ja kampanjoida maamiinoja vastaan! Olis yrittänyt saada merimiinat kielletyiksi!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Maamiinojen kieltämisestä tuli mieleen se kun prinsessa Diana kampanjoi niiden kieltämisen puolesta. Niin helvetin hyvähän sitä saarivaltion prinsessan on esittää hyvää ihmistä ja kampanjoida maamiinoja vastaan! Olis yrittänyt saada merimiinat kielletyiksi!
Täydennettäköön vielä:

YDINASEILLA varustetun saarivaltion prinsessan
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Vova-setä pistää häkin eduskuntataloon.

Kostox.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Maamiinojen kieltämisestä tuli mieleen se kun prinsessa Diana kampanjoi niiden kieltämisen puolesta. Niin helvetin hyvähän sitä saarivaltion prinsessan on esittää hyvää ihmistä ja kampanjoida maamiinoja vastaan! Olis yrittänyt saada merimiinat kielletyiksi!
Mä arvelisin kampanjoinnin rattijuoppoja vastaan olleen sille itselleen paras vaihtoehto.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Jos Venäjä hyökkää Suomeen niin sitten ei auta mikään muu kuin alkaa taistella samanlaisella asenteella ja taistelutahdolla jolla taisteltiin Neuvostoliittoa vastaan talvi- ja jatkosodassa.

Ja kun sellaisella asenteella ja taistelutahdolla varustettuja suomalaisia sotilaita lähetetään taistelemaan venäläisiä vastaan 250000 on Venäjän lähetettävä 2,5 miljoonaa sotilasta taistelemaan suomalaisia vastaan jos he haluavat voittaa sodan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Puhuin tuossa viestissäni suomalaisten työllisyydestä ja sitä kautta hyvinvoinnista, en rahasta, enkä ihmisoikeusrikkomuksista Kiinassa. Miten ne liittyy tähän asian?



Miten sulla noin niiku muuten menee?

PS. Viimeksi kun osakekurssit tippuivat 2% (eli eilen) mä tienasin sillä ihan vaikka sun kiusaksesi.
Ja arvaa mitä, se ei ollu kiinalaiselta tai Kamputsealaiselta, eikä keltään puolustuskyvyttömältä pois. Osaatkohan käsittää sitä lainkaan? Ikinä?
Ihan jees. Vastasin vain tuohon jeesus-kuvaan. Olis varmaan pitänyt pistää $ tai € merkki.

PS. hieno juttu että sulla on rahaa. On komiammat hautajaiset ja pelit ja pensselit sitten joskus. :eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tsemppiä ja taistelutahtoa kaikille uskollisille isänmaanpuollustajille. Mä lupaan lähettää suklaata ja marmeladia. Ruotsista.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tsemppiä ja taistelutahtoa kaikille uskollisille isänmaanpuollustajille. Mä lupaan lähettää suklaata ja marmeladia. Ruotsista.
Ai sä jäät tuohon viereen. Mä ajattelin vähän lämpimimpiä maita.

Meen vaikka venyttelemään Runskin letkua Hispanjaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26881
Tsemppiä ja taistelutahtoa kaikille uskollisille isänmaanpuollustajille. Mä lupaan lähettää suklaata ja marmeladia. Ruotsista.
Tsemppiä vaan sullekin kansankodin pulustamisessa. Lupaan lähettää sulle linkkuveitsen ja käkikellon
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tsemppiä vaan sullekin kansankodin pulustamisessa. Lupaan lähettää sulle linkkuveitsen ja käkikellon
Älähän nyt pulustele meidän päättäjiä. Mitähän veteraanit siitäkin ajattelee, kun räkänokkia pulustellaan?:doubtful:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ai sä jäät tuohon viereen. Mä ajattelin vähän lämpimimpiä maita.

Meen vaikka venyttelemään Runskin letkua Hispanjaan.
Ruotsistahan ajaa Espanjaan reilusti alle vuorokaudessa ja ehtii vielä kahvittelemaan ainakin puolessa tusinassa pääkaupungissa. Vai oliko niitä kymmenenkuntakin?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ruotsistahan ajaa Espanjaan reilusti alle vuorokaudessa ja ehtii vielä kahvittelemaan ainakin puolessa tusinassa pääkaupungissa. Vai oliko niitä kymmenenkuntakin?
IronMan tittelin lisäksi hommaisin IronAss statuksen?

Piirikunnallisista jo kokemusta, eli Suomessa pörräämisestä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
IronMan tittelin lisäksi hommaisin IronAss statuksen?

Piirikunnallisista jo kokemusta, eli Suomessa pörräämisestä.
Vilahdit muuten unessani. Ja joo, oli homojuttuja. Istuttiin jossain huoltiksella kahvilla ja siinä oli jotain muutakin sakkia. Huomiota herättänyt seikka oli sun vaatetus. Pinkki kauluspaita napaan asti auki näyttäen karvattoman rintavarustuksen, leveä vyö ja tosi tiukat farkut. Istuit hajareisin ja käsillä viittoen selitit jotain kiivaasti. Sit mä onneksi heräsin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Oopee saa pitää meidän paskawindowssit ja forumin pystyssä, kun Venäjä alkaa kuitenki armottoman dossauksen. Pitäskö antaa etätunnarit jo etukäteen?
Eiks tää forum oo jo nyt fyysisesti Saksassa vai muistanko väärin?
 
Ylös