Putkatoikki

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Tähän toikkiin kokemukset putkassa olemisesta ja vinkit putkassa olemisen varalle. Itse en ole vielä käynyt, mutta tavoitteena olis ehkä joskus päästä kokemaan. Pääseekö putkaan, jos ilmoittaa poliisille haluavansa sinne? Mä tiiän kaks, ketkä on ollu putkassa. Yks työkaveri oli kerran vuonna 1988, kun firman juhlissa innostui liikaa viinaksia nauttimaan. Ja sit tokan kerran serkun isobroidin frendi oli viime kesänä Hämeenlinnassa AC/DC:n konsertin jälkeen yön putkassa. Mahtoivat olla hienoja kokemuksia. Yksi legendaarisimpia putkia on ehdottomasti Töölön kisahallin putka, sitä ei saa missään tapauksessa sulkea! http://www.hs.fi/kaupunki/a1453963735936
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
En paristakaan syystä oikein voi haaveilla poliisin kanssa temppuilusta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eräs kaveri on käynyt mm. minunkin puolestani useamman kerran.

Sen verran on omia kokemuksia, että noudin kaverin eräältä putkareissultaan. Saimme poliisiasemalta kyydin mustanmaijan sikaosastolla ravintelin eteen kun oli niin kova pakkanen.
 

Örfil

Guest
Onko nämä kaverit kertoneet mikä on ollut putkareissun lisäarvo elämälle noin yleensä?
Tuleeko statuksen nostoa poikaporukassa, pillua paremmin, lisäalennusta tarjoustuotteista, joka kolmannen kerran ilmaiseksi, syvällistä henkistä viisautta?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Työkaveri kehuu että hänet luvattiin säästää kertausharjoituskutsuilta koska joutui syyttömänä spollen putkaan kotiutumista edeltävänä iltana.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Onko nämä kaverit kertoneet mikä on ollut putkareissun lisäarvo elämälle noin yleensä?
Tuleeko statuksen nostoa poikaporukassa, pillua paremmin, lisäalennusta tarjoustuotteista, joka kolmannen kerran ilmaiseksi, syvällistä henkistä viisautta?
Lopetti ainakin viinanjuonnin reissujensa jälkiseuraamusten johdosta. Mitta tuli täyteen.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Selli-majoitus on ainutlaatuinen tapa yöpyä Vihdissä! Selli on kirkonkylän entinen poliisiasema, joka on saneerattu uudenaikaiseksi majoitustilaksi. Tähän selliin asiakkaat tulevat vapaaehtoisesti aina uudelleen ja uudelleen.

Tee Sinäkin elämäsi paras putkareissu!

http://www.selli.fi
Tonne mä meen ens kesänä!
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Liittynyt
14.11.2005
Viestit
1876
Yhden yön olen viettänyt Hangon Hotel Bulevardilla. Silloin kävin putkaa katsomassa.

Hotelliyötä en maksanut itse.
 
Ylös