Putkatoikki

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Jos ei oikeasti putkaan pääse, niin sitten voi suorittaa ns. luullun putkayön. Setäni on sellaisen kokenut. Oli illalla ravintelista tullessa mennyt makuuhuonen sijaan pesuhuoneeseen ja simahtanut sinne. Aamulla oli sitten pontevasti potkinut pesuhuoneen peltiovea ja huudellut epämääräisiä. Poikansa oli mennyt katsomaan, että mikä on metelin syy ja kun oli avannut pesuhuoneen (pesuhuoneeseen päin avautuvan) oven, oli isänsä kysynyt: "Mitä helvettiä sää oot täällä ihmisiä putkasta päästämässä?!"
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Jos ei oikeasti putkaan pääse, niin sitten voi suorittaa ns. luullun putkayön. Setäni on sellaisen kokenut. Oli illalla ravintelista tullessa mennyt makuuhuonen sijaan pesuhuoneeseen ja simahtanut sinne. Aamulla oli sitten pontevasti potkinut pesuhuoneen peltiovea ja huudellut epämääräisiä. Poikansa oli mennyt katsomaan, että mikä on metelin syy ja kun oli avannut pesuhuoneen (pesuhuoneeseen päin avautuvan) oven, oli isänsä kysynyt: "Mitä helvettiä sää oot täällä ihmisiä putkasta päästämässä?!"
Mulle kävi sama kerran Pietarissa. Heräsin hotellihuoneen vessan lattialta enkä löytänyt ovenkahvaa, joten arvelin joutuneeni lukkojen taakse. Ei auttanut kuin mennä takaisin lattialle nukkumaan.

Aamulla oli vähän tyhmä olo.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Onhan tuo tullut koettua.
Hamuilin säkkipimeässä laivahytissä ovea vastakkaiselta seinältä ulos ja totesin, että putkassahan tässä saatana.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vain Venäjällä olen joutunut putkaan. Siitä kirjoitin kai johonkin tänne aiemmin.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Kerran olen ollut putkassa.

Syy: Huvitilaisuuden häritseminen pahennusta herättävällä tavalla.
Paikka: Köyliö

Kahdesti olen ollut joutua putkaan.

Syyt:

1) Nuoren ITG:n humalainen riekkuminen liikkuvan auton avoimella takasivuikkunalla istuen.
2) Armeijasta "lainatun" savukranaatin laukaiseminen Rauman torilla uutenavuotena viime vuosituhannella.

Molemmista selvisin puhumalla. Ihme kyllä...
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Ilpiksestähän paljastuu yllättäviä puolia. :eek!:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Vaderissa ollut kunnon kapinallisen vikaa nuorempana.
 
Ylös