Onhan nämä sitten osumia, jos noistakin jaksaa mielensä pahoittaa.Ja nyt sitten suuttuivat hipsteritkin. Katos vaan, jotain on näemmä tehty Putouksessa oikein.
Onhan nämä sitten osumia, jos noistakin jaksaa mielensä pahoittaa.Ja nyt sitten suuttuivat hipsteritkin. Katos vaan, jotain on näemmä tehty Putouksessa oikein.
Se kirjoitus on vitsi, onhan :nope:Ja nyt sitten suuttuivat hipsteritkin. Katos vaan, jotain on näemmä tehty Putouksessa oikein.
...tai sitten kirjoittaja on jumankeuta oikeasti tosissaan eikä tajua että vitsihahmo on tarkoitettu "isoille massoille" eikä näiden dölzcxczien ja fukukujen sisäpiirivitsiksi :thumbfh:...Idisten ja kreaamisen hokemisen sijaan hänestä olisi voinut kirjoittaa pseudoälykkään Deleuzen ja Foucault’n siteeraajan, ylikorostetun post-strukturalistin ja omahyväisen kulinaristis-taiteellisen ekletisminsä esittelijän...
Broidi, aikoinaan (80-luvun alussa) intissä ollessaan, kertoi Tainolan olleen tekemässä jotain mukahauskaa juttua naisesta armeijassa. Lopputulos oli koko korohorokomppanian kauhea vitutus ko. ämmää kohtaan, pl. kompanian päällikkö.Samaa mieltä. Nokkelin vetäisy. Tuon originaalin kanssa jutellut '11 vartin verran (hän työtehtävissään, minä en kohteenaan ) ja oli tosi miellyttävä nainen. Veikkaan, että nyt ei vidduiltu Tainolalle, ehkä stereotypioille.
En tarkoita edellistä nikkiäni, mutta Jussin hahmo oli tunnistettavin. Johtunee että aikanaan on tuon ikäisiä "toisella kierroksella" olevia naisia tullut treffailtuaIinalla oli ehkä paras hokema. Jussin hahmoa en vielä aivan käsittänyt...
On mielenkiintoinen kausi edessä jälleen.
Jorma Kääriäinen siitä tuli mulle mieleen. Mihin toi nimi Slaikkakin viittaisi.Akun hahmo oli kyllä aika lailla pikaisesti kasaan kyhätyn oloinen ja jos tarkoitus oli imitoida Kari Tapio (?) vainaata, niin olipas huono veto :nope:
Mutta eikös Kari Tapion lempinimi ollut Sladdi?Jorma Kääriäinen siitä tuli mulle mieleen. Mihin toi nimi Slaikkakin viittaisi.
Saattoi ollakin. Mutta KT ei tainnut olla kitaramiehiä? Muutenkin toi napaan asti auki napitettu paita ja muu habitus toi mulle heti Kääriäisen mieleen.Mutta eikös Kari Tapion lempinimi ollut Sladdi?
Kts. edit allaSaattoi ollakin. Mutta KT ei tainnut olla kitaramiehiä? Muutenkin toi napaan asti auki napitettu paita ja muu habitus toi mulle heti Kääriäisen mieleen.
Taisit sekoittaa erääseen maineikkaaseen kitarasankariin...Mutta eikös Kari Tapion lempinimi ollut Sladdi?
Edit: kuuklasin, klabbihan se oli
Joo, mieheen joka soutaa kotisaareensa kolmella melalla :ahem:Taisit sekoittaa erääseen maineikkaaseen kitarasankariin...
:thumbup:
Voi sitä Hirviniemeä kun se on hauska.
Ei pitänyt Armilla pokka siihen yminään..Suht rasittavaa toi Toivasen hahmon yninä.