Pyryf!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jos ja KUN pohjoiseuroopan komein, merkittävin ja tyylikkäin myyntikuningas on huomenna ammatillisesti hereillä napsahtaa nimiä paperiin.
Ehkä sekin selviää minkä mallinen pyörä lopulta kaavakkeeseen kirjataan.

Youtube on saatanan keksintöä. Vaihtuu mielihalut kuin musta ja oranssi yöaikaan liikennevaloissa.
Vaan selviää tämäkin vaikeus koeajolla lopullisesti. Ei o lunta vielä maassa!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos ja KUN pohjoiseuroopan komein, merkittävin ja tyylikkäin myyntikuningas on huomenna ammatillisesti hereillä napsahtaa nimiä paperiin.
Ehkä sekin selviää minkä mallinen pyörä lopulta kaavakkeeseen kirjataan.

Youtube on saatanan keksintöä. Vaihtuu mielihalut kuin musta ja oranssi yöaikaan liikennevaloissa.
Vaan selviää tämäkin vaikeus koeajolla lopullisesti. Ei o lunta vielä maassa!
Miltä pohjoiseuroopan komein, merkittävin ja tyylikkäin myyntikuningas vaikutti ennen youtube-videoittensa katselua?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Myyntitykki hereillä -> päräytin kokeeksi halki pirkanmaalaisen marrasviiman -> munat ja nilkat jäähän -> kuppi kuumaa kahvia maidolla ja sokerilla -> pari sanaa varusteista -> fontteja ja nimiä papereihin -> vähäiseksi katsottava määrä setelirahaa poistui lompsastani -> olalle taputusta ja varustelukierteen jatko-osan suunnittelua.

Kolmemukinen 800 cc rivimoottori tuottaa runtua kaasukapulan kierron myötä kuin sähköturbiini, alkaa alhaalta ja jatkuu, jatkuu, jatkuu. Äärikierroksia en viittiny vinguttaa, taisi olla pyörässä vielä aika maltilliset kilsat. Ajotaidoissa lahovaurioita, mutta kivaa oli.

Käihä meininki nyt hei!

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Miltä pohjoiseuroopan komein, merkittävin ja tyylikkäin myyntikuningas vaikutti ennen youtube-videoittensa katselua?
Eikäkö mä aprikoin totanoin erityyppisten pyörien välillä niinq. En niinkään myyjien. Se puolihan oli jo saletissa.

Onnea molemmille pöhköille :thumbup:
Dänggjuu! Mulle tulee tod näk. pisin talvi miesmuistiin.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Tuosta palautetta ylemmälle taholle?
Vastuullinen foorumhahmo oli selvästi ylin dirika koko valtavassa kolossissaan. Ei näkyny nimittäin maisemissa muita kuin henkisesti asiastaan epävarmoja kyselijöitä, joiden pääasiallinen läsnäolon tarkoitus tuntui olevan utelu myyntikuninkaalta että mitäs nyt tehdään ja mites totanoin saisko vähän neuvoo tällasen asian kanssa. Yksikin kyseli vähän siihen tapaan johdolta, että miten täältä löytää ulos kun olen ymmärtänyt olevani väärässä paikassa kuluttamassa aikaani.

burb

.
Yksikin kyseli vähän siihen tapaan johdolta, että miten täältä löytää ulos kun olen ymmärtänyt olevani väärässä paikassa kuluttamassa aikaani.
Solin mä. Kiljuin etten halua hukata enää sekuntiakaan moisessa puljussa ja että välittömästi ovi auki tai meen ikkunasta.