Pystytkö seisomaan 20 sekuntia yhdellä jalalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pystytkö?

• Pystyn

Äänet: 16 55,2%
  • En pysty

Äänet: 1 3,4%
  • Luulen että pystyn, en nyt jaksa kokeilla

Äänet: 3 10,3%
  • En uskalla kokeilla koska pelkään epäonnistuvani

• Haluaisin olla kukkakauppias

Äänet: 4 13,8%
  • En osaa päättää kummalla jalalla seisoisin

• Ügglabügglaboo!

Äänet: 6 20,7%
  • Huumorivaihtoehto

Äänet: 4 13,8%
  • Testivastaus - jätä tämä kohta tyhjäksi

Äänet: 6 20,7%
  • Joku muu, mikä?

Äänet: 3 10,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    29
Just onnistuin seisomaan 20s yhdellä jalalla sellaisella puolipallon muotoisella tasapainojutulla, veikkaan siis että tasamaallakin onnistuisi. En tosin ole keskimäärin 67-vuotias.

En jaksanut testata, mutta tiedän pystyväni suorittamaan haasteen silmät niin kiinni kuin aukikin.

Kokeilin, kun en uskonut pystyväni. Olin väärässä. Otin kuvankin ja laitoin avatariksi joulun kunniaksi.

Pyh, te heikot pystytte vain yhdellä jalalla seisomaan 20 sekuntia, mutta minäpä seisoin äsken kahdella, siis KAHDELLA jalalla 20 sekunttia. Että silleen.

En jaksanut testata, mutta tiedän pystyväni suorittamaan haasteen silmät niin kiinni kuin aukikin.

Tiedän kokeilematta, etten onnistu boldatulla menetelmällä.
Näkö on oleellinen aisti tasapainoilussa.
On konkreettista kokemusta aihealueesta kun ruusu korvassa tappoi tasapainoelimet vajaaksi pariksi kuukaudeksi ja tuli suoriutua pelkän näön turvin tolpillaan. Aina se ei onnistunut.

On konkreettista kokemusta aihealueesta kun ruusu korvassa tappoi tasapainoelimet vajaaksi pariksi kuukaudeksi ja tuli suoriutua pelkän näön turvin tolpillaan. Aina se ei onnistunut.
Olin asiasta varma, koska olin testaillut Melindan kuvailemankaltaista puolipalloa aiemmin.

18 sekuntia meni jo. Uusi ennätys.

*tähän se kuva Suomen- tai sateenkaarilippuineen.*

Sä olit vaan jurrissa sen kaksi kuukautta putkeen.

Korviin ei kannata tunkea piikikkäitä kasveja, tai paljon muutakaan.