Pyyntö.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Olisiko moderaattoreille mahdollista resetoida tuo Ferrari 2005 - e buono ketju? Otsikon alkuperäinen tarkoitus oli käsitellä Ferrariin liittyviä uutisia ja huhuja, mutta keskustelu on ajautunut sivuraiteille. Taisin ehtiä sinne kuljettajaspekulaatioita käsittelevän viestin laittaa mutta muuten homma lähti käsistä.

Nyt nuo nykyiset viestit lähinnä provosoivat keskustelijoita jatkamaan loputonta väittelyä, jolle on jo perustettu oma ketju vapaaseen, joten olisi varmaankin paras pistää koko hoito uusiksi.

Eli jos vain viitsitte laittaa ketjun uusiksi tuon alkuperäisen aloitusviestin kera, tai sitten poistaa sen kokonaan (jolloin voin pystyttää sen jälleen) niin kiitosta.
 
Viimeksi muokattu:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Kantsisko sun ruveta moderaattoriksi, jos kerran et salli muiden keskustelijoiden kommentteja sellaisinaan kuin ne sinun provokatiivisiin toikkeihisi ilmestyy.

Jo tallainen pyynto, etta oma toikkisi muokattaisiin vain sinun halujesi mukaiseksi, sotii pahasta jo esim sananvapautta vastaan (joka ei kylla ainakaan mua yllata). Kylla siella on ihan asiallistakin keskustelua Ferrarin (ja muidenkin) nakymista vuodelle 2005 (ja eteenpainkin). Sitapaitsi alustuksesi viimeinen lause:

...ja sitten voimmekin rentoutua ja odotella hopeanuolten huimia talvitestejä, tallin sisällä kehittyvää positiivista ilmapiiriä ja värikkäitä kommentteja sekä syitä Ferrarin mahdolliselle nöyryytykselle viimevuoden tapaan. :thumbup:
...avaa ja ohjaa keskustelua myos pois Ferrarista. Ihme kun et siis salli esim tasta mainitsemastasi tallista keskustelua tassa toikissa, vaikka itse sita viimeisessa lauseessasi vartavasten toivot. Ehkapa annat seuraavassa perustamassasi toikissa jo heti alussa ohjeet meille muille, mita tassa toikissa saa sanoa, ja miten.
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Etkö itsekin ehdottanut keskustelun siirtämistä vapaalle? Vai käsitinkö viestisi väärin? Itse voin poistaa tuon viimeisimmän lauseen tuosta ensimmäisestä viestistä, jos se sinua häiritsee. Se oli lähinnä kevytmielinen kuitti edellisen talven kommentteihin.

Tietenkin tuon otsikon voi siirtää vapaaseen, jos sen haluaa säilyttää sellaisenaan. Olisi mukava, että täällä olisi ainakin yksi otsikko Ferrari-uutisille ja spekulaatioille, jossa Nopeahuolen ei tarvitsisi vihjaila allekirjoittaneen mahdollisista ghunttaamisista tai muiden siirtää puheenaihetta välittömästi vanhaan vääntöön.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ehkä tosiaan F4everin omassa asennoitumisessaankin olisi jotain korjattavaa.
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Kun tuotakin otsikkoa katsoo niin se pysyi ihan asialinjalla kunnes Observer alkoi jauhamaan Mclarenin rehellisestä kilpailutyylistä ja Nopeahuoli sitten jatkoi samalla linjalla. Oliko pakko kommentoida vai?

Tosin Nopeahuoli on jo useampaan otteeseen yrittänyt saada minua hermostumaan näillä "trendipunikki" "ghunter" jne termeillä ja vihjailuilla.
 
Viimeksi muokattu:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Etko sa tuossa ylhaalla pyyda koko toikin "resetoimista" :rolleyes: , etka suinkaan F1 Vapaaseen siirtamista? :confused:

Ei se lause minua hairitse. Mika minua "hairitsee" on se, etta alustat toikkisi yhdella tavalla ja haluat sen kuitenkin etenevan juuri painvastaisella tavalla. Menee moni kommentoija sellasesta sekaisin ;)

Enka ma tieda (tosin en ole moderaattori) onko se kovin fiksua avata toikkia F1 asiapuolella ja paattaa sen avausviesti "kuittiin"? Metsa yleensa, naas naas, vastaa niin kun sinne huudetaan ;)

**edit** Sitapaitsi toi mun ekan kommenttihan on todella asiallinen, eiko? Ei ehka juuri sellainen kun sina haluat toisten vastausten olevan, mutta "minun mittakaavallani" kylla hyvin asiallinen.
 
Viimeksi muokattu:

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
No jos tuo sitten siirretään vapaaseen ja aloitetaan uusi ketju ilman viimeistä lausetta? Sopii minulle...
 

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Ferrari 4ever sanoi:
Olisiko moderaattoreille mahdollista resetoida tuo Ferrari 2005 - e buono ketju? Otsikon alkuperäinen tarkoitus oli käsitellä Ferrariin liittyviä uutisia ja huhuja, mutta keskustelu on ajautunut sivuraiteille. Taisin ehtiä sinne kuljettajaspekulaatioita käsittelevän viestin laittaa mutta muuten homma lähti käsistä.

Nyt nuo nykyiset viestit lähinnä provosoivat keskustelijoita jatkamaan loputonta väittelyä, jolle on jo perustettu oma ketju vapaaseen, joten olisi varmaankin paras pistää koko hoito uusiksi.

Eli jos vain viitsitte laittaa ketjun uusiksi tuon alkuperäisen aloitusviestin kera, tai sitten poistaa sen kokonaan (jolloin voin pystyttää sen jälleen) niin kiitosta.
Otsikkoa oltiin jakamassa jo ennenkuin kukaan moderaattoreista huomasi tämän otsikon. Operaatio vain ei ole aivan nopea toteuttaa, koska mistään ei voi määrittää kerralla poistettavaksi tiettyjä viestejä otsikosta, vaan poistot täytyy tehdä yksitellen. Myös viestien jakaminen kahteen otsikkoon täytyy tehdä käsin, joten operaatio ei ole mitenkään helppo toteuttaa.

Operaatiota ei tehdä sen takia, että Ferrari4ever niin haluaa, vaan siksi että otsikko on harhautunut täysin sivuraiteille. Ilman tätä otsikkoakin olisi Ferrari 2005 - e buono ketju -siistitty. Itseasiassa ilman tätä otsikkoa puhdistus/siirto-operaatio olisi nopeammin valmis, koska tämänkin viestin kirjoittamiseen meni oma aikansa.

Jos on jatkossa jotain toiveita viestien suhteen, ne kannattaa mieluummin laittaa moderaattoreiden privaan.
 
Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Ferrari 4ever sanoi:
Kun tuotakin otsikkoa katsoo niin se pysyi ihan asialinjalla kunnes Observer alkoi jauhamaan Mclarenin rehellisestä kilpailutyylistä ja Nopeahuoli sitten jatkoi samalla linjalla. Oliko pakko kommentoida vai?
"..ja sitten voimmekin rentoutua ja odotella hopeanuolten huimia talvitestejä, tallin sisällä kehittyvää positiivista ilmapiiriä ja värikkäitä kommentteja sekä syitä Ferrarin mahdolliselle nöyryytykselle viimevuoden tapaan."

Minun mielestäni kun aloitusviesti sisältää tuollaisen provon niin ei voi puhua mistään asialinjasta.

"Vahvimmasta kuljettajakaksikostakin voi olla montaa mieltä. Schumacher on legenda ja ylivoimainen vielä toistaiseksi."

Sitten heti toikin kolmannessa viestissä lisää löylyä kiukaalle täysin kritiikittömän Schumi-hehkutuksen muodossa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös