Räikkösen lapsellisuus

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Itseäni on alkanut nyppimään Räikkösen tekemä cool-guy- imago. Nimeni on "kimi-en-jännitä-mitään-räikkönen". Tätä miestä ei jännitä kisat eikä häät, eikä mitkään asiat maan päällä, niin kova hän on. Toinen lapsellinen veto oli Coulthardin kutsumatta jättäminen häihin. Ainakin minusta tallikaverin kutsuminen olisi kuulunut etikettiin; jos häihin mahtuu mukaan sellainenkin Räikkösen sydänystävä kuin M. Schumacher niin kai sinne tallikaverekin olisi mahtunut.

Kimin suullinen ulosanti onneksi parantunut. Käsittääkseni aikaisempien vuosien tuppisuisuuskäytöksessäkin oli nähtävissä sitä jotain mukamasviileyttä: "Ei minua huvita teille kalkkiksille enempää puhua". Edelleen Räikkösen usein toistuva flegmaattinen esiintyminen, joka ilmenee puheen hienoisena puuroutumisena/epäselvyytenä näyttäisi johtuvan teennäisestä rentouden hakemisesta. Jännittääkö Kimi sittenkin? :D

Varmuuden vuoksi: arvostan Kimiä kilpa-ajajana suunnattomasti. Tämä vain siltä varalta, että tekstiä sattuisi lukemaan joku pakettipersoona, jonka suosikkiajajalla ei voi olla mitään heikkouksia.

Ps. Lisäksi uskon, että iän karttuminen tekee hyvää Kimille tulevaisuudessa.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Re: Re: Räikkösen lapsellisuus

Observer sanoi:
Kebabin ja Fantaa tossa viimeksi illalla tuli otettua. :p Alkoholiakaan kun ei nautintoaineena tule muutenkaan käytettyä.

Ehkä kebabin leimallinen ulkomaalaisuus assosioitui epäisänmaalliseksi, meidän oman Kimin ruotimiseksi. :rolleyes:

Kellonajan vuoksi kirjoitustyyli saattaa olla hivenen normaaliakin heikompaa.
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Ei siinä pitäisi olla kenelläkään penttiperusjuntilla mitään nokan koputtamista ketä Räikkönen kutsuu tai jättää kutsumatta häihinsä.
 

Mera

Tutkija
Liittynyt
15.10.2003
Viestit
589
Sijainti
Finland
No, ei meillä tavallisilla taviksilla ole siihen nokan koputtamista, mutta silti on outoa, ettei pitkäaikainen tallikaveri saanut hääkutsua. Mitä Kimin ulosantiin tulee niin on se selvästi parantunut siitä mitä se pari vuotta sitten oli.
 

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
Mitä turhaan kutsua.. Eihän se kuitenkaan olisi paikalle tullut. Sitä paitsi kyllä Jenni ne kutsut on määrännyt ja varmana sanonu ettei Davidin tapaista playboyita niissä juhlissa tarvita. :D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kortteen Topi sanoi:
Ei siinä pitäisi olla kenelläkään penttiperusjuntilla mitään nokan koputtamista ketä Räikkönen kutsuu tai jättää kutsumatta häihinsä.
näin nimenomaan, ei jokaisen kanssa tarvi ystäviä olla, saa kai kimi sinne kutsua kenet se (jenni) haluaa...
tietääkseni eivät DC:n kanssa ole edes ystäviä, vaan pelkästään tulevat toimeen keskenään...
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Voihan perkele mistä taas revitään otsikoita. Kimiltä on varmaan kysytty että jännittääkö kisat tai häät.. Hän vastasi ei.. Tuskin hän on kumminkaan toitottanut "minua ei jännitä mikään".

Lapsellinen veto olla kutsumatta joku henkilö häihinsä. Mitä helvettiä se kuuluu kenellekkään kenet kimi kutsuu häihinsä? David kuuluu talliin samanlailla kun mekaanikotkin.. Tuskin hän heitäkään sinne kutsuu elleivät he ole erityisiä ystäviä.

Muista kuinka kokemattomana Kimi tuli formula ykkösiin... Suoraan formula renaulteista, joissa tuskin oli paljon sponsoritilaisuuksia ja haastatteluja. Kyllä siinä kestää aikansa tottua tollaseen hullunmyllyyn.. Toisille se tulee luonnostaan ja toisille ei.. Samanlailla kun toiset on luonnostaan nopeita kuskeja ja toiset ei. Ei siinä mitään sen kummempaa.

Ja mikä helvetti on kun kaikki alkaa aina nyppimään.. Mun mielestä on aika lapsellista tulla tänne valittamaan niistä asioista..
 
Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
Asiaan.... Tässä alku kesästä Räikkösen piti ilmestyä yksiin häihin, sillä ehdolla että hanelle raivataan helikopterille laskeutumis alusta. Ei muuten jätkää näkynyt. nimimerkillä harmistunut häävieras.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Yhdys sanojen kirjoittaminen on vaikeaa....;)

Valde:
'Cool-guy' imagon takana on varmaan enemmän media, kuin Kimi itse. Omapa on vikasi, jos itse uskot - sinisilmäisesti tai oikeastaan lapsellisesti ;) - kaiken sen mitä mediassa kirjoitetaan/puhutaan.

Mitä tuohon häävieraiksi kutsumiseen tulee olen Oldez:in kanssa samaa mieltä. Mitäpä sekään asia muille kuuluu ja lapsellisuuden perusteluksi se ei kelpaa.

Minä uskon, että Kimin vielä kehittyvä persoona vain ärsyttää sinua - ja monia muita ja se on syynä tämän tyyppisiin otsikoihin.
 

Schumifani

Well-known member
Liittynyt
23.3.2004
Viestit
157
Sijainti
Helsinki, Finland
Valde sanoi:
jos häihin mahtuu mukaan sellainenkin Räikkösen sydänystävä kuin M. Schumacher niin kai sinne tallikaverekin olisi mahtunut.
Tarkkoitaako tämä, että Schumi on tulossa Suomeen? Missä häät pidetään?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tietäisit jos sinut on kutsuttu. Jos ei ole, niin sinnehän ei sitten ole asiaa..

Nimim. "Kuskienkin yksityiselämää arvostava"
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Re: Re: Räikkösen lapsellisuus

Schumifani sanoi:
Tarkkoitaako tämä, että Schumi on tulossa Suomeen? Missä häät pidetään?
Eikös ne ole Vanajanlinnassa jossain Hämeenlinnan lähellä? Saas nähdä tuleeko Sumi, jos kerta on kutsuttu?
 

Stig Helmer

Banned
Liittynyt
5.3.2004
Viestit
4457
Voidaanko puhua kovinkaan yksityisestä tilaisuudesta, kun morsian on joka toinen päivä naistenlehdissä puhumassa kys. häistä!? Ja todennäköisesti on itse tilaisuudessakin media paikalla.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Stig Helmer sanoi:
Voidaanko puhua kovinkaan yksityisestä tilaisuudesta, kun morsian on joka toinen päivä naistenlehdissä puhumassa kys. häistä!? Ja todennäköisesti on itse tilaisuudessakin media paikalla.
Itse tapahtuma on todennäköisesti yksityistilaisuus.. ei sinne kuka tahansa kävele sisään. Eiköhän median edustajienkin määrää ole rajoitettu jakamalla kutsukortteja haluttu määrä.
Kuusenlavasta tai moottoripyörän selästä kuvia räpyttävät paparazzipaskiaiset on asia erikseen..
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Tähänkin pulmaan saatiin sitten ratkaisu.. Häät tulevat olemaan yksityistilaisuus, kuten Mustakiikari kertoi. Edes medialla ei ole Vanajanlinnaan asiaa.

Asia loppuunkäsitelty.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ylen Sankia Priha sanoi:
moottoripyörän selästä kuvia räpyttävät paparazzipaskiaiset
Tose? :D

---

Mitä kuljettajien yksityiselämään tulee, niin olen silloin tällöin pohtinut, että kuinkahan paljon uskaltaisi käydä häiritsemässä, jos pongaisi Mika "Jumala" Häkkisen kävelemässä kadulla vastaan! Tai jos jokunen viikko sitten olisin saanut ajoissa vihiä Töysän karting-kisan osallistujalistasta ja näin ollen päätynyt paikalle, niin olisinko normaalin nimmarinpyynnön lisäksi voinut heittää paljonkin settiä ilman kohteen vitutusreaktiota. Uskon meinaan, että monella muullakin on aika paljon kerrottavaa sille miehelle.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Oldezille:

Mekaanikkojuttu nyt on aika väsynyt vertailukohta. Tallikaveri on täysin eri asemassa. Yhtälailla yhteismitatonta olisi rinnastaa Schumin kutsu vaikkapa Jean Todtin kutsumiseen. No, ei näitä voi perustella tämän enempää. Jos jollain ei ole tyylitajua, niin sitten ei ole.

Sen myönnän, että toi häiden jännittämättömyyden poiminen esimerkiksi Räikkösen kovajätkä imagosta meni vähän provon puolelle.
 

Stig Helmer

Banned
Liittynyt
5.3.2004
Viestit
4457
Uskon, että Kimillä on syynsä, joita me kansalaiset emme tiedä. Ja vaikka ei olisikaan, niin mitäs sitten?

Vaikka kyseessä onkin julkisuuden henkilö, niin silti voisi tämän henkilön yksityiselämän ratkaisuihin olla kantaa ottamatta.
 
Ylös