Räikkösen lapsellisuus

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ace17 sanoi:
Minä en maininnut ketään nimeltä.. ;)

Mitä kuljettajien yksityiselämään tulee, niin olen silloin tällöin pohtinut, että kuinkahan paljon uskaltaisi käydä häiritsemässä, jos pongaisi Mika "Jumala" Häkkisen kävelemässä kadulla vastaan! Tai jos jokunen viikko sitten olisin saanut ajoissa vihiä Töysän karting-kisan osallistujalistasta ja näin ollen päätynyt paikalle, niin olisinko normaalin nimmarinpyynnön lisäksi voinut heittää paljonkin settiä ilman kohteen vitutusreaktiota. Uskon meinaan, että monella muullakin on aika paljon kerrottavaa sille miehelle.
Itse olen törmäillyt joskus julkimoihin kadulla (mm Saku Koivu) ja olen tyytynyt vain heilauttamaan peukkua tai muulla eleellä kevyesti ilmoittamaan huomanneeni ja tunnistaneeni ko henkilön.. enpä usko että Häkkisen Mikan kohdalla tekisin poikkeusta.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Ylen Sankia Priha sanoi:
Minä en maininnut ketään nimeltä.. ;)

Itse olen törmäillyt joskus julkimoihin kadulla (mm Saku Koivu) ja olen tyytynyt vain heilauttamaan peukkua tai muulla eleellä kevyesti ilmoittamaan huomanneeni ja tunnistaneeni ko henkilön.. enpä usko että Häkkisen Mikan kohdalla tekisin poikkeusta.
Oih, Saku Saku! Hanaa Saku! Nyt saa itkeä nyt saa huutaa!

Itse olen nähnyt Sakun kerran(jos ei oteta jääkiekkoon liittyviä tilaisuuksia), kun hän, Lehtisen Jere, ja jotain muita olivat pelaamassa katukorista Turussa(<-Sakun kunniaksi isolla T:llä). Menin ihan lukkoon, mutta nimmarin sentään tajusin pyytää. Jäänyt vähän jälkeenpäin harmittamaan, kun en tajunnut tokaista mitään übercoolia. No, ehkä vielä joskus tulee nyy tsääns...I hope.

Sam.S.Walken

alias SSW
Sijainti
Espoo, Suomi
Olen myös sitä mieltä että Kimi ja Jenni saavat itse kutsua häihinsä ketä haluavat. Ja tuskimpa kukaan tietää minkälaiset välit Kimillä ja Davidilla todellisuudessa on. Tiedä vaikka kusisivat toisten ajokenkiin ennen kisaa, jos se olisi mahdollista.

Ja varmasti K&J joutuvat olemaan kutsumatta monta sellaista henkilöä, jota olisivat halunneet syystä tai toisesta. Vaikka olisi kuinka paljon tilaa ja rahaa, voi syy jonkun poisjättämiseen olla vaikka että tämä ei tulisi toimeen jokun toisen vieraan kanssa tai että tämä käyttäytyisi tietyissä tilanteissa huonosti. (nämä ei nyt viittaa mitenkään Davidiin)

pmv

Well-known member
Sijainti
Perä-Pohjola
Toivottavasti Kimi osaa vastata siinä Alttarilla papin kysymykseen muutenkin kuin "emmä tiiä". Paitsi varmaan siinäkin tapauksessa puolustukseksi sanotaan, että papin kysymys oli tyhmä ja huonosti muotoiltu, että eikö tuo nyt ole kumminkin aivan päivän selvä asia.

Observer

Well-known member
Hassua kun vuoden foorumilainenkin jaksaa jauhaa tuota vanhaa ja väsynyttä "emmä tiiä" itkuvirttä. Ei nimittäin itselle ainakaan tule mieleen että Kimi olisi sanonut "emmä tiiä" kertaakaan Sauber-vuoden jälkeen. :rolleyes:

Observer

Well-known member
Kaikissa tiimeissä kuski ei suunnittele ja rakenna itse omia autojaan joten mitäpä Kimi tuohon olis muuta voinut sanoa? Edelleenkään Kimi ei ole sanonut suomeksi "emmä tiiä" kauden 2001 jälkeen.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Observer sanoi:
Kaikissa tiimeissä kuski ei suunnittele ja rakenna itse omia autojaan joten mitäpä Kimi tuohon olis muuta voinut sanoa? Edelleenkään Kimi ei ole sanonut suomeksi "emmä tiiä" kauden 2001 jälkeen.
Niin, ehkä. Onpa voinut sanoakin. Ehdottomuus on varma tapa olla väärässä :D

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Ilmeisesti Pulkkinen oli sitten oikeastikin tosissaan sen käsirysyn kanssa :D Pisteet kotiin jälleen. Jos muu McLarenin tiimi reagoisi samalla tunteenpalolla olisi tallin tilat kisan jälkeen aika hyvin remontissa ja laskukin ihan mukavan kokoinen.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Juuri viime kisan "Kimin viimeisimmässä haastattelussa ennen kisaa" Räikkönen vastasi "Emmä tiiä", kun Pulkkinen kysyi taas "miltä tuntuu pälä pälä...".
Paitsi nykyään "Emmä tiiä" ei jää vastaukseksi, vaan jotain muutakin puhetta kuulee, toisin kuin Sauber-aikoina.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Observer sanoi:
Joku muu taisi tuossa alempana todistusta pistää. Mutta tämmöistä, asiaa josta ei koskaan voi aivan varma olla, ei ehkä kannata kovin ehdottomana pitää. Se on likimain takuuvarma tie siihen että saa olla väärässä. Ainakin jossain vaiheessa.

Observer

Well-known member
General FUp sanoi:
Joku muu taisi tuossa alempana todistusta pistää. Mutta tämmöistä, asiaa josta ei koskaan voi aivan varma olla, ei ehkä kannata kovin ehdottomana pitää. Se on likimain takuuvarma tie siihen että saa olla väärässä. Ainakin jossain vaiheessa.
Älä pyörittele. Sulla ei oo siis mitään tukemaan vastaväitettäsi. Case closed?

Observer

Well-known member
Hakkis sanoi:
Paitsi nykyään "Emmä tiiä" ei jää vastaukseksi, vaan jotain muutakin puhetta kuulee, toisin kuin Sauber-aikoina.
Nyt haettiin nimenomaan sitä että Kimi vastaus koostuu tuosta "emmä tiiä" lausahduksesta eikä mistään muusta sillä siitähän tässä on kyse.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Observer sanoi:
Nyt haettiin nimenomaan sitä että Kimi vastaus koostuu tuosta "emmä tiiä" lausahduksesta eikä mistään muusta sillä siitähän tässä on kyse.
Oliko? Minä kun luulin että oli nimenomaan kyse Kimin lanseeraamasta lausahduksesta "emmä tiiä". Siis noin ylipäätään.

Kaipa se on muulloinkin muuta tuon lisäksi sanonut, ainakin toivoa sopii.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Observer sanoi:
Älä pyörittele. Sulla ei oo siis mitään tukemaan vastaväitettäsi. Case closed?
Ei muuten ollut mitään pyörittelyä. Tottahan se oli, vai väitätkö tosissasi että ehdottomat väittämät epävarmoja asioita koskien ovat paras tapa lähteä keskustelemaan asioista?

Kuten että "syksyisin tuulee aina oikealta, ja tämä on fakta." Tosin onhan tuo fakta jos kieppuu tuulen mukana ja mukailee sitten tarvittaessa sääntöjä sopivasti tämän sallimaan :)

petrolhead

heh , petrolhead
Sijainti
Ahveniston ja Keimolan puolivälissä
Liittyen ensimmäiseen postiin: Mahtanee olla jokaisen oma asia ketä kutsuu häihinsä.
Seuraan Formula ykkösissä Räikkösen suorituksia. Saa olla ihmisenä aivan millainen on. Ei kiinnosta. Hänet on palkattu lyömään tiskiin kovia kierrosaikoja, ei olemaan Marco Bjurstöm.

Räikkönen tuntee ja tekee tehtävänsä tavalla johon pystyy n. 5 miestä maailmassa. Ehkäpä meidän kaikkien tulisi keskittyä seuraamaan sitä ja jättää 7 päivää lehti vähemmälle.

Ammatti-kilpa-autoilija tekee viikossa niin paljon tunteja ollakseen nopein etten yhtään ihmettele jos (usein mönkään mennen ja hengenvaarallisen) työrupeaman jälkeen ei huvita tanssia kuin simpanssi median edessä.

Valde

Well-known member
Mtv:n mukaan häissä oli Hubbert, Dennis ja Haug. Kyllä cuti olisi kaiken järjen mukaan kuulunut joukkoon. Ainoa mahdollinen asia, mikä tekisi Kimin toiminnasta _fiksua_ olisi se, että heillä on Coultin kanssa aidosti huonot välit, mikä on vain onnistuttu piilottamaan hyvin.

Toivottovasti kukaan ei tule nyt huutamaan: "Kimin työ on ajaa formulaa, eikä olla fiksu!" Eihän tässä ole keskusteltu siitä, mitä Kimin pitäisi olla - vaikka kaikkihan me jotain odotamme - vaan siitä, mikä on asianlaita; onko Kimi lapsellinen vai ei.