Observer sanoi:
[/B]Olisi huojentavaa kuulla jos myöntäisit että sinun on löydettävä väkisin kritisoitavaa Kimistä. Jos näin ei ole on tilanne lähinnä huolestuttava. Ilmeisesti tämä aihe on Valtsulle kuolemankysymys kun toikin aloituksessa ja myöhemmin jaksetaan jankuttaa tuosta DC:n kutsumattomattomuudesta. Projisoituuko tähän joku oma kokemus?[/B]
Voi v*****! :jaska: Verenpaineeni nousee lähinnä vain typerien syytöstesi pohjalta joihin näytät, ihme kyllä, aidosti uskovan. :nope: Jos joku uskaltaa arvostella foorumistien He-mania, niin hänen täytyy olla pahansuopainen Maranellon agentti tai KGB:n politrukki. Minulla ei ole mitään tarvetta "väkisin" tai edes muutenkaan etsiä Kimistä mitään syytöksen aihetta. Vaikken mikään järjettömyyksiin saakka menevä Kimi-fani olekaan, niin suomalaisena olen aina kannattanut Kimiä. Ne harvat hetket nykyformuloissa, jotka jännitän, liittyvät yleensä Kimin aika-ajosuorituksiin. Jos et tätä voi uskoa, niin se on oma murheesi.
Kaiken taustalla näyttää olevan talibaani-mentaliteettisi, jonka takia joudut selittämään kaikki "vastakkaiset mielipiteet" johtuvaksi jostakin "puoluekannasta", Ferrari-faniudesta, Kimi-vihamielisyydestä tms. Näin ihmiset tekevät, kun kaikki eivät hyväksy heidän "järkeviä" ja "itsestäänselviä" näkökantoja. Tällaisten henkilöiden mottoa voisi kuvata seuraavasti: "he eivät ole samaa mieltä minun kanssani; heissä siis täytyy olla jotain vikaa."
Ja, kyllä, aivan oikein arvasit, itse olen aina jäänyt porukan ulkopuoliseksi ja surullinen henkilöhistoriani tarjoaa oivan mahdollisuuden myöelää Davidin syrjiminen. Onko tässä jotain vikaa? Siinä ainakion on mielestäni paljon viallista, että projisoit oman Mclaren-suomi-lahkolaisen puolueasenteesi sen niskaan, joka yrittää nähdä maailman monivärisempänä ja vastustaa yksipuolisuutta, ilmeni se vaikka sitten suomalaiskuskien kritiikittömänä suosisimisena.
Kitinöistä ja muista on turha itkeä. Jos oikein muistan, niin onhan täällä aika paljon kitisty koko foorumin historian kaari eräästä nimeltä mainitsemattomasta formulakuljettajasta, suurempien ja pienempien syiden takia.