Alpertti
Well-known member
- Liittynyt
- 17.3.2009
- Viestit
- 519
Hups...Eikös se ole niin, jos enneunista kertoo, niin ne eivät toteudu. Eli hyvästi 6. sija..![]()
Hups...Eikös se ole niin, jos enneunista kertoo, niin ne eivät toteudu. Eli hyvästi 6. sija..![]()
Siis asiakas! Monestiko Citroënilla on puhuttu julkisesti jostain toisesta kuskista/kuljettajan ajamisista/hänen rahoistaan asiakkaana? Tottahan se on, että Räksä on Citroënille vain maksupelle, julkisuusmagneetti, mitä vaan, mutta jotta hänen kohdallaan asioista puhutaan julkisesti oikeilla nimillä, eli rahapussina joka vuokraa autoja, niin mielestäni se kertoo aika vähäisestä respectistä kuljettajaa ja hänen taustajoukkojaan kohtaan.(MTV3) sanoi:- Räikkösen ajamisesta Le Mansissa 908:lla liikkuu huhuja, mutta itse en ole miettinyt asiaa. Tällä hetkellä asiakas (Red Bull) on vuokrannut Citroën C4-auton WRC-kisoihin - ei urheiluautoihin, Quesnel muistutti.
Jaa sitäkö se on... Ajattelin sen johtuvan joulusta, että Räikkönen nähdään Jeesuksen toisena tulemisena.Viittaamalla lähinnä koko topiciin kokonaisuutena, niin vaikuttais, että Räikkösen mukana tänne on osittain siirtynyt annos F1 puolelta kritiikitöntä/näköalatonta Suomifanitusta.
Kyllä. Autosta se ei koskaan jäänyt kiinni.En tuota ratapuolta niin seuraa, mutta käsittääkseni Räikkönen voitti yhden maailmanmestaruuden F1:ssä? Aika vaatimaton suoritus maailman kaikkien aikojen lahjakkaimmalta ratinvääntäjältä... Useamman vuoden taisi kuitenkin tahkota ihan kilpailukykyisellä kalustolla.
Johtuisiko siitä, että suomalaiset ovat ranskalaisten lisäksi ainoita, jotka vielä välittävät tuosta tuhansien upeiden tarinoiden lajista eli rallista? :idea:Tämä on tosiasia joka näkyy kaikille ilmiselvästi, oli päässä sinivalkoiset lasit tai ei. Menestystä tai ei, who cares. Mutta miksiköhän tähän sankaritekoon tarvittiin juuri suomalainen?
Noh, voihan se olla, että tämä MM-tason rallisarja ei kiinnostaa ketään muuta ku ranskalaisia ja suomalaisia.Johtuisiko siitä, että suomalaiset ovat ranskalaisten lisäksi ainoita, jotka vielä välittävät tuosta tuhansien upeiden tarinoiden lajista eli rallista? :idea:
Ja mie nyt oon vaan tämmöinen perusnegatiivinen pessimisti, mutta minusta Räikkösen siirtyminen ralliin ei ole yhtään sen "suurempi" tai "maagisempi" juttu kuin Montoyan siirtyminen NASCARiin tai Mansellin IndyCariin. Aika samanlaiset fiilikset oikeastaan. Montoyakin sai tiimistään potkut ja Mansell ei sopimusta seuraavaksi vuodeksi, joten samallalailla häntäkoipien välissä se Kimikin on nyt "harjoittelijasopparilla" Citroenillä...
Ei kai se nyt ihan noin yksiselitteistä ole? Petter Solberg kuuluu näillä kriteereillä samaan maksupelle/hintsusti kunnioitusta-luokkaan hänkin. Ans kattoo nyt.Tottahan se on, että Räksä on Citroënille vain maksupelle, julkisuusmagneetti, mitä vaan, mutta jotta hänen kohdallaan asioista puhutaan julkisesti oikeilla nimillä, eli rahapussina joka vuokraa autoja, niin mielestäni se kertoo aika vähäisestä respectistä kuljettajaa ja hänen taustajoukkojaan kohtaan.
Minun mielestäni nuo kummatkin olivat aika makeita siirtoja. Etenkin Monttusen hyppy Nascar-sarjaan. Mitenkään erittelemättä syitä ja niitten seurauksia. Henkilökohtaisesti sekä kaipaan että arvostan tällaisia ristipölytysyrityksiä. Ikävintä on katsoa, kun joku Fisichella kaltainen, mitenkään vähättelemättä hänen ajotaitojaan, väen vängällä yrittää aina vain jatkaa ykkösissä. Toisaalta, jos kaverilla itsellään on hauskaa, maksumiehet- ja naiset ovat tyytyväisiä, eikä kyseessä ole mikään pakkomielle, niin siitä vaan.Ja mie nyt oon vaan tämmöinen perusnegatiivinen pessimisti, mutta minusta Räikkösen siirtyminen ralliin ei ole yhtään sen "suurempi" tai "maagisempi" juttu kuin Montoyan siirtyminen NASCARiin tai Mansellin IndyCariin. Aika samanlaiset fiilikset oikeastaan. Montoyakin sai tiimistään potkut ja Mansell ei sopimusta seuraavaksi vuodeksi, joten samallalailla häntäkoipien välissä se Kimikin on nyt "harjoittelijasopparilla" Citroenillä...
Mielestäni Declan ja Nick osuivat videossaan aivan nappiin. Jos ja kun Räikkönen ei välittömästi voita rallissa (Tunturin nyt tuolla kalustolla luulisi olevan läpihuutojuttu), niin tämä sankariteko kyllä unohdetaan varsin nopeasti. Ja varsinkin nyt kun Schumacher palaa ykkösiin.
Kuinka moni ajaa WRC-kalustolla?Vastuskin on kova.
Odotetaan nyt kun ilmottautumisaika päättyy 18.1. Veikkaan ainakin Ogieriä saa sitten nähä moniko tulee testaamaan kalustoaan.Kuinka moni ajaa WRC-kalustolla?
Minä en ole. Eikä tuo edes ollut oma mielipiteeni tai odotukseni. Olen sen esittänyt aiemmin.Taidat olla huumorilla liikenteessä....
Viides ralli. Edelliset neljä oli: Tunturiralli, Vaakunaralli, Italiassa ajettu asfalttiralli (mikä sen nimi nyt olikaan?) ja Neste Ralli.kaikenkaikkiaan hänen neljäs rallinsa. Niistäkin kahdessa on tullut ulosajo.
Tulos tai ulos?Ilmeisesti näin:
Tunturiralli - 13.
Vaakunaralli - ulos --> 24.
Rally della Marca - ulos
Neste Ralli - ulos
Ilmeisesti näin:
Tunturiralli - 13.
Vaakunaralli - ulos --> 24.
Rally della Marca - ulos
Neste Ralli - ulos
Sillä erolla, että Latvala pystyy onnistuessaan olemaan kilpailun nopein.Katos vaan. Muistuttaa kovin erehdyttävästi tuo keskeytysprosentti "huippukuljettaja" Latvalan vastaavaa.... :idea: