Kuinka monta kertaa / ralli Räikkösen täytyy ajaa ulos, ennen kuin hänen otteensa eivät ole enää "lupaavia"? Ja kuinka monta sekuntia / kilometri hänen täytyy olla kärkeä hitaampi, että voidaan sanoa hänen ajaneen huonosti? Vai onko se niin, että aina kun Iceman istuu Citikan kuskinpenkille, Kimi ajaa "uskomattoman kovaa ja hyvin"?
Mun mielestä Räikkösen ralliuran alku on ollut aika kivinen, enkä näe syytä kovin kovaan ääneen hehkuttaa hänen suorituksiaan.
Elikkä toisin sanottuna, olet itse odottanut Räikköseltä parempia suorituksia? Jos rookie kuski, jolla on viisi vai kuusi rallia takana, ei aikaisempaa kokemusta rallista ja kokemus autosta perustuu yhteen lyhyeen ralliin + muutamaan testisessioon ajaa näiden pennusta asti rallia harrastaneiden/ajaneiden joukossa ek pätkillä jopa 6. nopeimman ajan ja on alkuspliteissä hyvässä vauhdissa, niin kyllä se minun mielestä on 'lupauksia herättävää'. Selvähän se on että Kimillä on aluksi vaikeuksia pysyä tiellä, etenkin sellaisilla elementeillä joista ei ole paljon kokemusta. Mutta itse näen homman niin, että jos et työskentele rajoilla, et voi ikinä kehittyä. Se pätee ihan joka hommaan. Kun Kimi saa varmuutta ajoon ja kokemusta ralleista, alkaa varmasti tulostakin syntymään. Itse en kuitenkaan odota Kimi olisi palkintopallilla tällä kaudella, hyvä jos ensi kaudellakaan, mutta varmasti miehellä riittää potentiaalia nousta huippukuskiksi rallissakin. Mikään kun ei tapahdu sormia napsauttamalla, vaikka luonnonlahjakkuus olisikin.
Itse toivon hartaasti, että Kimi on nyt oikean paikkansa löytänyt, eikä ikinä palaa enää formuloihin ajamaan rundia. Ralli on kuitenkin se jossa miehet tosissaan punnitaan, formuloissa kalustolla on aivan liian suuri osa tekemisessä vaikkakin erot ovat nyt tasoittumaan päin ja pienet tallitkin voivat pärjätä.