PeeVee79 sanoi:
Myönnän, olen duunari ja vaikken keihäänheittoa seurannutkaan/seuraakaan, niin Rädyn suoritukset niin kentällä, kuin etenkin kentän ulkopuolella on aina tuoneet hymyn huulille.
Se on aina hienoa, kun mies sanoo suoraan, mitä mielessä liikkuu. Kuvia kumartelematta.
Mutta mitä sinulla on duunareita vastaan? Olemmeko me vastenmielisiä, naurettavia antisankareita?
Nooh, olisin kai voinut jättää tuon suluissa olevan mietelmäni postauksesta pois. Tarkoitus ei ollut leimata ketään ja pyydän anteeksi, jos pahoitin mielesi (tai jonkun muun).
Itse en pitänyt Rätyä koskaan järin viihdyttävänä tapauksena. Tyyppi, joka suorassa lähetyksessä vastauksillaan suorastaan halveksii TV-haastattelijaa ja yrittää saada tämän näyttämään mahdollisimman tyhmältä katsojien silmissä, kuuluisi minun mielestäni lähettää takaisin koulun penkille. Tulee mieleen yläasteelta muutama "luokan pelle", joilla ei ollut muuta tekemistä tunneilla kuin yrittää kiinnittää joukon huomio itseensä, seurauksista viis.
Mitä Räikkösen ja Rädyn yhteisiin piirteisiin tulee, väittäisin, että tämä pelkästään omaan työhön keskittyminen on niitä harvoja, ellei ainut yhdistävä tekijä miesten kesken. Räikkösen suhtautumisen mediaan johtuu suurilta osin siitä, että lehdistöllä (oli se sitten jompikumpi kotimainen WC-paperiaines taikka joku välimeren liuska) on ollut tapana julkaista kaverista aivan kertakaikkiaan ihmeellisiä tarinoita/lausuntoja, jne. Ei ihme, ettei tyypistä saa irti juuri muuta kuin sen tavallisen "yritetään parhaamme ja katsotaan miten käy". Toki se viime vuoden Brasilian GP:n **skakommentti ampui yli ja pahasti.
Rädyllä taas oli tapana puhua mitä sylki suuhun toi, välittämättä lainkaan siitä että jotkut juniorit mahtoivat pitää kaveria jopa idolinaan.
EDIT: Niin, ja kysymyksenä tuohon "Se on aina hienoa, kun mies sanoo suoraan, mitä mielessä liikkuu. Kuvia kumartelematta"- väitteeseesi: Onko? Omasta mielestäni ei.