Räikköstä EI KIINNOSTA!

Rip3

Well-known member
Sijainti
Vaasa
Räikköstä kiinnostaa

- Vähän tulivat tunteet esiin, vaikka enemmän minua kiinnostaa tuo tekninen puoli. Aika tyytyväinen olen tähän päivään, Kimi tapaili.

Mikkoz84

Schufosi
Rip3 sanoi:
- Vähän tulivat tunteet esiin, vaikka enemmän minua kiinnostaa tuo tekninen puoli. Aika tyytyväinen olen tähän päivään, Kimi tapaili.
Tästä voimme päätellä sen, että McLaren tappoi Kimiltä kiinnostuksen kaikkeen, mutta nyt Kimi on kuin uudestisyntynyt :thumbup:

Miss Piggy

Schufosa
Rip3 sanoi:
Tämä postaus on nyt väärässä toikissa.:confused: Äkkiä perustamaan toikki otsikolla "Kimiä kiinnostaa"!:cool:

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Miss Piggy sanoi:
Tämä postaus on nyt väärässä toikissa.:confused: Äkkiä perustamaan toikki otsikolla "Kimiä kiinnostaa"!:cool:
Äläs ny. Kyllähän siinä selvisi, että Räikköstä ei tunteet kiinnosta.

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Vasemmanpuoleinen miettii pitäisikö värjätä blondiksi..Kysyi samantien Kimiltä neuvoa joka valahti myötähäpeästä punaiseksi. Keskimmäinen tuskailee rystyset valkoisina eikö tummalla saakaan enää pimperoa.

Ja kontribuutio..
Ensimmäisissä yhteistesteissä ikinä Ferrarilla:
"En ole seurannut mitä muut tekevät. Olemme keskittyneet vain omaan työhömme..."

Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Turun sanomista klipattua Räikkösen sanomisista:

...Fernando Alonso oli jälleen nopein uudella McLarenilla. Nyt eroa Räikköseen tuli enää kolme kymmenystä.

- En ole katsonut lainkaan, mitä muut tekevät. Me teemme oman juttumme. Jossain vaiheessa sitten nähdään, missä kohtaa olemme. Vielä se ei meitä kiinnosta. Näemme vain muiden ajat, mutta ei sitä tiedä, mitä he tekevät.
:D

LeeFIN

Well-known member
Thunder sanoi:
- En ole katsonut lainkaan, mitä muut tekevät. Me teemme oman juttumme. Jossain vaiheessa sitten nähdään, missä kohtaa olemme. Vielä se ei meitä kiinnosta. Näemme vain muiden ajat, mutta ei sitä tiedä, mitä he tekevät.
Kiva nähdä, että Ferrarilla ollaan yhtä suurta perhettä, toisin kuin McLarenilla.
:D

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Odotatko näiden renkaiden olevan eduksi sinun ajotyylillesi?

- En tiedä, eikä sillä ole mitään merkitystä. Renkaat ovat, mitä ovat, Räikkönen kuittasi Turun Sanomille.

Valencia/Heikki Kulta

:D :alppu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Eiliset kommentit tulosruudussa olivat kyllä rautaa. Meni jotakuinkin näin:

- Ei sillä oo mitään väliä paljonko me jäädään muille tässä vaiheessa. Auto menee kuitenkin uusiks ennen Australiaa. Ajellaan nyt vaan.

Chip^

Well-known member
Räikkönen ei huolestunut moottoririkosta
Lähde

Eikös tämä tarkoita sitä, että Räikköstä ei kiinnosta Ferrarin moottoririkot?

Freejack

Well-known member
Ketä moottoririkot kiinnostaa :D ? Alonsoa! Mutta muita ei ilmeisesti.

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
messias_larry sanoi:
Kyllähän jokainen joka on nähnyt Räikkösen haastattelun voi päätellä, että se minkä takia häntä ei "kiinnosta" mikään johtuu siitä, että hän on niin tyhmä.
kenties surkein provo koskaan:alppu:

Warwick

Well-known member
messias_larry sanoi:
Kyseessä ei oo provo vaan toteamus, jonka joudun tekemään minusta riippumattomasta asiasta.
:rolleyes:
Tälleen minusta riippumattomista syystä joudun nyt toteamaan veden pitävästi että sinä olet sitten myös tyhmä.

Mikkoz84

Schufosi
messias_larry sanoi:
Kyseessä ei oo provo vaan toteamus, jonka joudun tekemään minusta riippumattomasta asiasta.
Valitettavasti minunkin täytyy todeta, että olet tyhmä, varsinkin kun mielestäsi paras talli on Spyker ja suosikkikuski Barrichello :alppu:

Warwick

Well-known member
messias_larry sanoi:
Vaadin kattavampia perusteluja välittömästi sillä nyt mennään jo henkilökohtaisuuksiin.
Tähän sinä varmasti taitavana retoristen keinojen käyttäjänä vastaat, että myös minun täytyy perustella väitteeni. Ennen kuin menet tähän ansaan, laske hiljaa mielessäsi kymmeneen ja mieti mihin asioihin minä voisin vedota. Sen jälkeen huomaatkin, että "ah kuinka typerä olenkaan ollut" ja myönnät olevasi väärässä. No, se ei suinkaan ole mikään häpeä, sillä ihminen biomekaanisena kokonaisuutena on erehtyväinen. Japanilaiset tiedemiehet ovat kuitenkin suunnitelleet jo melko korkeatasoisia robotteja joilta ei ole odotettavissa inhimillisiä erheitä...tosin nekin perustuvat sähkölaitteisiin jotka ovat tiettävästi epävarmoja; vai minkä takia luulet, että rontti 50 miljoonaa ihmistä jäi New Yorkin alueella ilman sähköä muutama vuosi takaperin?

Mutta tämänhän voisi kiteyttää kuuluisalla sanonnalla: "Älä puhu naiselle, joka puhuu sinulle naisista, naisista."
Perustin sanomani sinun perusteettomaan johtopäätökseen että Kimi olisi tyhmä.
P.S.: Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Messias Larryn olisi ehkä - vanhana sosiaalipsykologian ammattilaisena - hyvä sisäistää ajatus siitä, että mistä Kimin näennäinen mielenkiinnottomuus asioita kohtaan kumpuaa. Jos Kimiä ei kiinnostaisi siviilissäkään, niin aika tylsää karaokeseuraa hän varmaan olisi, ja ne hullut, jotka pitävät Kimiä mukavana - sitten kun hänet tuntee - ovat epäilemättä salaliiton urheja. Noita, jotka tulevat palamaan helvetin roviolla syntiensä tähden.

Jos Messias Larrylta tulisi joku kysymään katuvaloissa elämän tarkoitusta, niin varmasti vastaus löytyisi pika-pikaa ontuvine perusteluineen. Pelkäämpä, että useimpia meistä ei kuitenkaan ole siunattu moisilla sosiaalisilla kyvyillä, oltiin me sitten fiksuja tahi emme.