Tästä voimme päätellä sen, että McLaren tappoi Kimiltä kiinnostuksen kaikkeen, mutta nyt Kimi on kuin uudestisyntynyt :thumbup:Rip3 sanoi:- Vähän tulivat tunteet esiin, vaikka enemmän minua kiinnostaa tuo tekninen puoli. Aika tyytyväinen olen tähän päivään, Kimi tapaili.
Tämä postaus on nyt väärässä toikissa. Äkkiä perustamaan toikki otsikolla "Kimiä kiinnostaa"!Rip3 sanoi:- Vähän tulivat tunteet esiin, vaikka enemmän minua kiinnostaa tuo tekninen puoli. Aika tyytyväinen olen tähän päivään, Kimi tapaili.
Äläs ny. Kyllähän siinä selvisi, että Räikköstä ei tunteet kiinnosta.Miss Piggy sanoi:Tämä postaus on nyt väärässä toikissa. Äkkiä perustamaan toikki otsikolla "Kimiä kiinnostaa"!
...Fernando Alonso oli jälleen nopein uudella McLarenilla. Nyt eroa Räikköseen tuli enää kolme kymmenystä.
- En ole katsonut lainkaan, mitä muut tekevät. Me teemme oman juttumme. Jossain vaiheessa sitten nähdään, missä kohtaa olemme. Vielä se ei meitä kiinnosta. Näemme vain muiden ajat, mutta ei sitä tiedä, mitä he tekevät.
Kiva nähdä, että Ferrarilla ollaan yhtä suurta perhettä, toisin kuin McLarenilla.Thunder sanoi:- En ole katsonut lainkaan, mitä muut tekevät. Me teemme oman juttumme. Jossain vaiheessa sitten nähdään, missä kohtaa olemme. Vielä se ei meitä kiinnosta. Näemme vain muiden ajat, mutta ei sitä tiedä, mitä he tekevät.
kenties surkein provo koskaan:alppu:messias_larry sanoi:Kyllähän jokainen joka on nähnyt Räikkösen haastattelun voi päätellä, että se minkä takia häntä ei "kiinnosta" mikään johtuu siitä, että hän on niin tyhmä.
messias_larry sanoi:Kyseessä ei oo provo vaan toteamus, jonka joudun tekemään minusta riippumattomasta asiasta.
Valitettavasti minunkin täytyy todeta, että olet tyhmä, varsinkin kun mielestäsi paras talli on Spyker ja suosikkikuski Barrichello :alppu:messias_larry sanoi:Kyseessä ei oo provo vaan toteamus, jonka joudun tekemään minusta riippumattomasta asiasta.
Eikö näin muka ole.Mikkoz84 sanoi:varsinkin kun mielestäsi paras talli on Spyker ja suosikkikuski Barrichello :alppu:
Perustin sanomani sinun perusteettomaan johtopäätökseen että Kimi olisi tyhmä.messias_larry sanoi:Vaadin kattavampia perusteluja välittömästi sillä nyt mennään jo henkilökohtaisuuksiin.
Tähän sinä varmasti taitavana retoristen keinojen käyttäjänä vastaat, että myös minun täytyy perustella väitteeni. Ennen kuin menet tähän ansaan, laske hiljaa mielessäsi kymmeneen ja mieti mihin asioihin minä voisin vedota. Sen jälkeen huomaatkin, että "ah kuinka typerä olenkaan ollut" ja myönnät olevasi väärässä. No, se ei suinkaan ole mikään häpeä, sillä ihminen biomekaanisena kokonaisuutena on erehtyväinen. Japanilaiset tiedemiehet ovat kuitenkin suunnitelleet jo melko korkeatasoisia robotteja joilta ei ole odotettavissa inhimillisiä erheitä...tosin nekin perustuvat sähkölaitteisiin jotka ovat tiettävästi epävarmoja; vai minkä takia luulet, että rontti 50 miljoonaa ihmistä jäi New Yorkin alueella ilman sähköä muutama vuosi takaperin?
Mutta tämänhän voisi kiteyttää kuuluisalla sanonnalla: "Älä puhu naiselle, joka puhuu sinulle naisista, naisista."