Räikköstä EI KIINNOSTA!

Ephram

Active member
Sijainti
Espoo
Joonas Hytösen Showssa muutkin asiat tehtiin taidolla. Kyseessä siis, ainakin muistaakseni, ohjelmantekijöiden vääntämä sketsi. Ei yksityishenkilön.

Leeds

Well-known member
Sijainti
Espoo
Jesh!

Räikkönen haluaa kuitenkin edelleen vetää puolueetonta linjaa ensi kauden tallinsa Ferrarin ja Renaultin välisessä MM-taistossa.

- Ei se liity minuun millään tavalla eikä se siksi minua juuri kiinnosta, Räikkönen muistutti.

:)

vmjs

Well-known member
Onko kukaan kuullut, että liittyykö se Räikköseen millään tavalla ja kiinnostaako se siksi Kimiä?

kaihis

Well-known member
Ei ihme ettei kimiä kiinosat kun kaikenmaailman ekit kyselevät tyhmiä kysymyksiä viikonlopusta toiseen ja kun se ei riitä niin pommitetaan vielä sähköspostilla ja medialla.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Taisi olla Kiinan GP:ssä, kun Oskari Saari totesi, että joku asia ei Kimiä kiinnosta. Nyt en kyllä muista, mistä oli kyse.

Aeuk

Well-known member
Iltalehdestä napattua:

- Kimi tietää, että taistelen myös häntä vastaan. Minun ei sitä tarvitse hänelle erikseen kertoa. Ei Räikkönen siitä kuitenkaan edes välittäisi. Tokaisisi varmaan, että ihan sama se minulle on. Hän on sellainen rennon asenteen omaava kaveri, Kovalainen sanoi brittilehdelle.
:rolleyes:

Niksi

Niksittäjä
Sijainti
Vaasa
Viime kaudella McLaren ei voittanut yhtään osakilpailua. Tulevalla kaudella Ferrarille siirtynyttä suomalaista pidetään yhtenä ennakkosuosikkina.

-Minua ei kiinnosta, mitä minusta ajatellaan. En ole Michael Schumacher, eikä talli sitä minulta odotakaan. Minä työskentelen eri tavalla. Meidän on löydettävä paras tapa tehdä yhteistyötä, enkä usko, että siinä on mitään ongelmaa, Räikkönen luonnehti Schumacherin asemaa neuvonantajanaan.
:ahem:

Miss Piggy

Schufosa
Mitä sellaista jää kohta enää jäljelle mikä Kimiä kiinnostaa...? :eek:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Miss Piggy sanoi:
Mitä sellaista jää kohta enää jäljelle mikä Kimiä kiinnostaa...? :eek:
Ryyppääminen, naiset ja oma maailmanmestaruus. Tosin näistäkin kuulemme luultavasti vielä joskus vastaväitteitä.:D