Räikköstä EI KIINNOSTA!

Metanolman

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Hyvät kommentit oli Kimiltä! "Pientä" sarkasmia Pablon suuntaan, mutta hyvin oli huumorilla höystettyä :D :thumbup:

Hyvin Kimin puheets aselvää saa, kannattaa puhdistaa korvat ja kuunnella sitten :wink:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Toimittajan arvio jo Sauber ajoilta:

Räikkösellä on farkut ja väljä neulepaita, jonka rinnassa on luku 43. Hän heittäytyy lobbyn upottavalle sohvatuolille ja jää istumaan hieman lysyssä korjaamatta asentoaan. 8000 markan Nokian Zippoa hipelöidessään Räikkönen näyttää skeittarilta, jota moni asia ei voisi vähempää kiinnostaa.

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
TS
- En ymmärrä, miksi ihmiset aina luulevat, että Michaelin päätös tekisi minun ratkaisustani erilaisen. Miksi sen pitäisi? Ei se vaikuta minuun millään tavalla. Eikä minua edes kiinnosta, mitä Michael tekee. Uskon meidän molempien tekevän ihan omat päätöksemme, Räikkönen tokaisi.
:D

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
hahaa. Kyllä! Räikköstä ei kertakaikkiaan kiinnosta!

Aivan mahtavaa. Olemme saaneet aivan ilmiömäisen erilaisen F1-kuljettajan kehiin. Mä diggaan. :thumbup:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
eika pitaskaan kiinnostaa. raikkonen on just sopiva kaveri viemaan mestaruuden ja passittamaan schumin muihin tehtaviin.

jäämies

Well-known member
IS Urheilu 13.5.:
" Se on erikoinen aina välillä. Se haluaa aina itse tietää kaiken kaikesta. Ei se mua kiinnosta."

-Räikkösen mielipide esimiehestään Ron Dennisistä.

:D

Janne A.

Well-known member
Sijainti
Mäntsälä
Eilisessä iltasanomassa oli juttu jonka mukaan Räikköstä ei kiinnosta jalkapallon MM-kisat. :D

reason

Well-known member
Turunsanomissa: "Räikköselle ei merkitse hitustakaan, lopettaako Schumacher hänen ratkaisujensa vuoksi vai ei. Räikkönen ja Schumacher tallikavereina Ferrarilla olisi huippujuttu F1-faneille, mutta suomalaistähdelle itselle täysin yhdentekevää."

Kultaa ei kiinnosta ilmeisesti saada kirjoituksiaan tähän topicciin kun kiertää noin näkyvästi oikeaoppisen "Räikköstä ei kiinnosta"-sanamuodon. Aika pateettista. :) Paljasti itse että on käyny kurkkimassa täällä......ei kehtaa tunnustaa......

Viimeksi muokattu:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Janne A. sanoi:
Eilisessä iltasanomassa oli juttu jonka mukaan Räikköstä ei kiinnosta jalkapallon MM-kisat. :D
Oli Räikkönen kuitenkin vastannut F1 Racingin jalkapallogalluppiin. Ainoat kuskit, jotka eivät sitä tehneet olivat Villeneuve ja Sato.

Törni

Well-known member
Bleu sanoi:
Oli Räikkönen kuitenkin vastannut F1 Racingin jalkapallogalluppiin.
Anna kun arvaan. Jalkapallogallupissa kysyttiin oletko kiinnostunut jalkapallosta :D

Ja vastauksen taidammekin tietää...

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Törni sanoi:
Anna kun arvaan. Jalkapallogallupissa kysyttiin oletko kiinnostunut jalkapallosta :D

Ja vastauksen taidammekin tietää...
Ei suinkaan, kysyttiin neljä kysymystä:

Mikä maa voittaa maailmanmestaruuden?
Mikä maa häviää finaalin?
Kuka voittaa maalikuninkuuden?
Kuka F1-kuljettaja on paras jalkapalloilija?

Kimin vastaukset: "Brasilia", "Portugali", "Ronaldinho" ja "En ole nähnyt heidän pelaavan, Fisichellan pitäisi olla hyvä"

WebSlave

Trackman
Bleu sanoi:
"En ole nähnyt heidän pelaavan, Fisichellan pitäisi olla hyvä"
...ja tunnetuin futaava F1-kuski on kuitenkin Schumi, jonka Kimi sopivasti unohti. ;)

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Schumihan taisi joskus mainita että olisi aikonut jalkapallouralle.
Muutti kuitenkin mielensä kun hänelle kerrottiin että toisen joukkueen ei tarvitse noudattaa "tallimääräyksiä". :D

mustavihannes

"Nothing quite like it"
Sijainti
Helsinki
HÖYNÄ sanoi:
Schumihan taisi joskus mainita että olisi aikonut jalkapallouralle.
Muutti kuitenkin mielensä kun hänelle kerrottiin että toisen joukkueen ei tarvitse noudattaa "tallimääräyksiä". :D
No nythän niitä tallimääräyksiä on tehty ainakin tuolla Italian maalla... "Yllättäen" :D Schuminho?

Wictor

Active member
MTV3: Minun ei oikeastaan tarvitse olla huolestunut ensi vuoden tai minkään muun vuoden suhteen, suomalainen totesi viileään tyyliinsä. - Kimiä ei taida kiinnostaa ;)

Lisko

Well-known member
Sijainti
Liskola
" Jalkapallo ei liiemmin kiinnosta Kimiä, joten hänen sydämensä ei sykkinyt kummallekaan sen kummemmin"

Indianapolis/Heikki Kulta

Julkaistu 1.7.2006 3:51:06