Ei voinu Mika Salon kommentit enemmän mennä pieleen...Siinäpä vasta haastattelu.
Tuon linkin takaa löytyi myös tämä maikkarin pätkä. Katsokaa tuota räjähtävää riemua kun Ferraridiili on paljastettu ja siitä vihdoinkin saa puhua haastattelijoille.
Ei voinu Mika Salon kommentit enemmän mennä pieleen...Siinäpä vasta haastattelu.
Tuon linkin takaa löytyi myös tämä maikkarin pätkä. Katsokaa tuota räjähtävää riemua kun Ferraridiili on paljastettu ja siitä vihdoinkin saa puhua haastattelijoille.
Olihan Salo oikeassa ainakin yhdessä asiassa. "Kimi alkaa voittamaan heti kisoja".Ei voinu Mika Salon kommentit enemmän mennä pieleen...
Salo tuppaa puhumaan paljon, mutta vähän asiaa.Ei voinu Mika Salon kommentit enemmän mennä pieleen...
Olikohan tämä syynä miksi Salo ei saanut jatkaa Ferrarilla 1999? Vai oliko Barrichello ehtiny tehdä jo sopimuksen? Ei voi muistaa.Salo tuppaa puhumaan paljon, mutta vähän asiaa.
Ei kai nyt ainakaan tuo syynä ollut. Ferrarillahan arvostetaan kun osaa puhua. Määrä korvaa laadun kai.Olikohan tämä syynä miksi Salo ei saanut jatkaa Ferrarilla 1999? Vai oliko Barrichello ehtiny tehdä jo sopimuksen? Ei voi muistaa.
Ajattelin vaan, että jos Salo puhuu liikaa ja vahingossa lipsauttaa jotain sopimatonta. Kiellettyjä juttuja Schumin autossa tms.Ei kai nyt ainakaan tuo syynä ollut. Ferrarillahan arvostetaan kun osaa puhua. Määrä korvaa laadun kai.
En nyt muista vuotta, mutta Salohan meni möläyttämään jotain jostain tulevasta Ferrarin F1-testistä merkin GT-autoja ajaessaan (2000-luvun puoliväliä siis). Testi kiistettiin välittömästi Ferrarin toimesta ja jäi toteutumatta.Ajattelin vaan, että jos Salo puhuu liikaa ja vahingossa lipsauttaa jotain sopimatonta. Kiellettyjä juttuja Schumin autossa tms.
(MTV3)Räikkönen: Ferrarin tallimääräykset eivät kiinnosta
Kimi Räikköseltä kysyttiin torstaina Suomen MM-rallin lehdistötilaisuudessa kommenttia tallimääräyksistä, jotka ovat olleet kuuma puheenaihe formula ykkösissä Ferrarin nostettua Fernando Alonson Felipe Massan edelle Saksan GP:ssä.
- Minä en ole mukana formula ykkösissä, joten minä en välitä mitä siellä tapahtuu, Räikkönen totesi.
Anti-Lauda. :thumbup:Kimi sanoi:- Minä en ole mukana formula ykkösissä, joten minä en välitä mitä siellä tapahtuu, Räikkönen totesi.
Totta! Siinä on kyllä sellainen mies jota kiinnostaa aina ja näkemys löytyy joka asiaan joka ei hänelle mitenkään edes kuulu.Anti-Lauda. :thumbup:
Niin, Lauda on mukana ykkösissä (tv-kommentaattorin roolissa) ja siksi häntä kiinnostaa mitä siellä tapahtuu.Anti-Lauda. :thumbup:
No Lauda nyt on ottanut aina kantaa kaikkeen ykkösiin liittyvään, olipa hän mukana tai ei.Niin, Lauda on mukana ykkösissä (tv-kommentaattorin roolissa) ja siksi häntä kiinnostaa mitä siellä tapahtuu.
Paljonkos sinä muistat Laudan kommentteja ajalta ennen vuotta 1996, jolloin hän noissa kommentaattorihommissa aloitti?No Lauda nyt on ottanut aina kantaa kaikkeen ykkösiin liittyvään, olipa hän mukana tai ei.
toi heitto on yhtä vakavasti otettava kun kimin puheet kaudella 2009 että hänellä on diili ferkun kanssa kaudesta 2010 ja keskittyy nyt vain tämänhetkiseen tilanteeseen.Jyväskylän MM-ralliin toista kertaa starttaava Kimi Räikkönen yhdistetään säännöllisin väliajoin formula ykkösiin. Kimi ei kuitenkaan ole palaamassa F1-maailaan.
- Formulaympyrät eivät kiinnosta minua yhtään. Olin siellä monta vuotta enkä ikävöi sinne takaisin, Kimi sanoi. :thumbup:
http://www.iltalehti.fi/ralli/2010072912113392_ri.shtml
Iltalehti sai hyvän vastauksen kysymykseensä. :thumbup:- Ei minulla ole mitään väliä, miten Juha ajaa. Omaa ajoani minun pitää pystyä parantamaan, Kimi totesi.
- Sillä ei ole mitään väliä (että Kankkunen on takana), ihan sama, Räikkönen naurahti.
Pitkästä aikaa jotai mikä ei Kimiä kiinnosta. Sekä tietty, ettei ne ykköset muutenkaan juuri Kimiä tunnu enää kiinnostavan.– Ja jos minut sinne halutaan, menen vain, jos pääsen niihin parhaisiin autoihin Peugeotille tai Audille. Ei minulla olisi mitään järkeä ajaa siellä jotain GT2:ta, Räikkönen sanelee.
HEIKKI KULTA
Tuonhan Kimi totesi jo pitkän aikaa sitten mut laitetaan nyt tänne muistutukseksi.mtv3.fi sanoi:- Formula ykkösissä on liian monia asioita, jotka ovat tärkeämpiä kuin kilpaa ajaminen. Se on liian poliittista. Kukaan ei sano, mitä ajattelee, koska pelkää, että asia irrotetaan asiayhteydestään, Räikkönen toteaa.