Albert Oil
Hippi ja juntti
Kyllä mun mielestä Andy on hemaisevampaa ruoka- tai mitätahansa-seuraa kuin 72.
Lähinnä Pyryfin houkuttelemiseksi tämä myös tänne.Olen varannut kaksi kolmen hengen huonetta hotellista
Toinen on varattu Livestrong Korville -tiimille, mutta toisessa olis vielä ainakin yksi paikka vapaana.
Privaa mulle, jos jotakuta kiinnostaa.
Laitetaanko yksi paikka sulle?Mitähän minä teen?
Elä kehttoo, kyllä se kouvo vielä peruu osallistumisensa.Laitetaanko yksi paikka sulle?
Ihanko mua varten? Oot kyllä niin raksu!Lähinnä Pyryfin houkuttelemiseksi tämä myös tänne.
Kyllä on!Ihanko mua varten? Oot kyllä niin raksu!
Onks tää setti nyt 19.11? Avausviestissä ei kerrota.
Joo sit jää väliin pakosti. On rännihommia suunnitteilla tolle ajanjaksolle.Kyllä on!
Onko sulla myös toisen käden peukalo mukana touhussa?Joo sit jää väliin pakosti. On rännihommia suunnitteilla tolle ajanjaksolle.
Otit sen Knoukkarin ränniurakan?Joo sit jää väliin pakosti. On rännihommia suunnitteilla tolle ajanjaksolle.
Tosta tulee mieleen Andy McHulkko jolla oli niitä "rännihommia" liiankin kanssa. Ethän nyt sälli ala huumehilla pelailemaanOn rännihommia suunnitteilla tolle ajanjaksolle.
E!Tosta tulee mieleen Andy McHulkko jolla oli niitä "rännihommia" liiankin kanssa. Ethän nyt sälli ala huumehilla pelailemaan![]()
Saisko tuon ruokailu-sanan pois tuolta otsikosta. Luulin editoineeni otsakkeen aiemmin, mutta siellä tuo ryökäle vielä läilöttää!E!
Rännihommat o iha ryyppyrännejä.
Saa. Normikäyttäjät ei pysty editoimaan toikkiensa otsikoita.Saisko tuon ruokailu-sanan pois tuolta otsikosta. Luulin editoineeni otsakkeen aiemmin, mutta siellä tuo ryökäle vielä läilöttää!
Mitä ihmettäSaisko tuon ruokailu-sanan pois tuolta otsikosta. Luulin editoineeni otsakkeen aiemmin, mutta siellä tuo ryökäle vielä läilöttää!
Edit: KKWCS:nkin voisi ottaa pois; se tuntuu tosiaan karkottavan ornareita kuin Joni naisia. Siis jos otsikoksi vain: Möötte Lahdessa?
Edit2: Pitäisikö "Lahdessa" myös poistaa? Sekin varmaan karkottaa.
Edit3: Kolmas kalja meni päähän, poistakaa minut!
Mitä ihmettä![]()