72
Well-known member
Voitte juhlia mun synttäreitä tänään, ja omistautua asialle sekä tiedottaa siitä. :wink:Forum täytti 16 v - juhlitaanko sitä lain?
Voitte juhlia mun synttäreitä tänään, ja omistautua asialle sekä tiedottaa siitä. :wink:Forum täytti 16 v - juhlitaanko sitä lain?
Kiitos!Hyvää 25 -vuotispäivää seiskakkoselle!
:thumbup:Mä perustan tän asian tiimoilta blogin.
Kunnon pervovanhuksen mielistely!Hyvää 25 -vuotispäivää seiskakkoselle!
Voidaan juhlia Zervuskan kaa sitä huomenna pikkujoulumöötessä teidänkin puolesta. Kysyin Juskastakin mukaan mutta ei kuulunut replyä.Forum täytti 16 v - juhlitaanko sitä lain?
Minäkin tiedän yhden tyypin Turusta.Paitsi Zervuskan mä tunnen peräreiästä.
Elä kuule poeka vekuta siinä laen!Minäkin tiedän yhden tyypin Turusta.
Höpölöpö. Kolallinen lunta moiselle väitteelle.Mikä vika mun nykyisessä on? Paitsi että se on Racerin jäljiltä ravassa ja smegmasssa.
Vastapainoksi Turussa on poliitikkoja jotka eivät pääse mistään sopuun, kähmivät minkä kerkeävät ja jos aikaa vielä jää tekevät täysin käsittämättömiä päätöksiä.Elä kuule poeka vekuta siinä laen!
Siellä on sellaisia ensihoitajia ja liäkäreitä, jotka viäntää kuolleetkin henkiin.:thumbup:
Plus (+) että ovat kovia lähettämään tekstareita!Vastapainoksi Turussa on poliitikkoja jotka eivät pääse mistään sopuun, kähmivät minkä kerkeävät ja jos aikaa vielä jää tekevät täysin käsittämättömiä päätöksiä.