nordic man
Well-known member
Minä liputtaisin jonkun rallitähden puolesta. Kyllä nuo muutkin kelpaisi mutta ralli kiinnostaa nyt enemmän kuin rata.
Kalle oli myös Uudessa-Seelannissa vieraana joten tuskin nyt taasAsuuhan se Kalle Rovanperäkin Monacossa. Toki taisi jo yhdessä jaksossa olla vieraana ihan podcastin alkuaikoina, mutta onhan tuo nykyään vähän suurempi stara kuin silloin.
Lähetetty minun DN2103 laitteesta Tapatalkilla
Tomi itse totesi jossain että nuo henkilökuvat jää arkistoon eikä häviä mihinkään...Näköjään kaksi vanhinta Tomin nuoreista jaksoa poistuu uudenvuoden aattona yle areenasta. Toivottavasti ei loputkin.
Vähän antikliimaksiViimeisessä jaksossa Mika Häkkinen kertoo Tomin face...
Tomi taisi Facen puolella sanoa jokin aika sitten, että ainakin tässä muodossa ja tältä erää homma on paketissa. Ja aiemmin oli muistaakseni juttua, että tekisi nimenomaan jaksoja myös edesmenneistä kuskeista.Tomi Tuominen on tehnyt tosi merkittävää työtä tämän sarjan parissa näiden vuosien ajan. Jotenkin haikea fiilis kun sarja loppuu, tuntuu kuin jotain jäisi kesken ja justiinhan tämä vasta alkoi. Kiitos Tomille!
Olen kaikki jaksot kuunnellut, jotkut jopa useampaan otteeseen. Huomioitavaa on se, että ikinä ei voi tietää, minkälainen jakso on tulossa. Vaikka olisi nimimies, se ei välttämättä takaa sitä, että jakso on menestys. Tästä viimeaikaisimpina esimerkkeinä mm. jaksot Juha Liukkosesta, Marko Viitasesta, Jani Pirttisestä. Nämä ns. pienempien nimien jaksot kiilasivat ohi kiinnostavuudessaan verrattuna esim. Tommi Mäkisen jaksoon, joka oli ainakin itselleni suuri pettymys. Vain pintaraapaisu muutamista vuosista ja kisoista, vain pari lausetta Toyota-projektista. Ainesta olisi ollut vaikka mihin, mutta veikkaan että tässä tapauksessa Tuomisen kädet olivat ns. sidotut. Kaikkeenhan ei toimittajakaan ei voi vaikuttaa, se tulee mitä tulee.
Toivottavasti Tomi Tuominen tai joku muu, jatkaa hienoa perinnettä tallentaessaan Suomalaista moottoriurheiluhistoriaa. Kimi Räikkönen, Jyrki Järvilehto, Keke Rosberg, Antti Aarnio Wihuri, Kari O. Sohlberg, Markku Alen, Antero Laine jne. vielä haastattelematta, vaikka tiedetään, että kaikki eivät välttämättä halukkaita olekaan.
Kiinnostavaa olisi kuulla jaksoja jo edesmenneistä urheilijoista. Henri Toivonen, Pauli Toivonen, Leo Kinnunen, Timo Mäkinen, Jarno Saarinen, Mikael Sundström, Esa Saarenpää. Näihin tukena karttureiden, teamin henkilöstön ym haastattelut, olisi timanttia!
Ylläri.tume88 sanoi:Näköjään kaksi vanhinta Tomin nuoreista jaksoa poistuu uudenvuoden aattona yle areenasta. Toivottavasti ei loputkin.
Ylen arkistossa lienee vaikka ja mitä, mutta ei se tarkoita että olisivat saatavilla. Teen ohjeet miten noi saa ladattua omalle koneelle ja palailen asiaan.Tomi itse totesi jossain että nuo henkilökuvat jää arkistoon eikä häviä mihinkään...
https://areena.yle.fi/podcastit/1-50425698Teen ohjeet miten noi saa ladattua omalle koneelle ja palailen asiaan.
Samalla näyttää poistuvan myös muut viime kausien MM-sarjaa käsittelevät jaksot: Monzan ja Arcticin ennakointi, 2020 kausipaketointi, 2021 kausiennakko ja -paketointi sekä myös e-Motorsport.Näköjään kaksi vanhinta Tomin nuoreista jaksoa poistuu uudenvuoden aattona yle areenasta. Toivottavasti ei loputkin.