Ralliaiheista kuunneltavaa/katseltavaa/luettavaa

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3166
Sijainti
Lahti
Tämä rally-sivusto on mainio paikka. Kiitos vaan kaikille kirjoittelijoille ja linkittäjille. Jakaminen on välittämistä, kuten sanotaan. Tattis!
 

Kemper

Well-known member
Liittynyt
11.5.2006
Viestit
522
Sijainti
pk.seutu
21.12 vielä auki. Olisiko joku todellinen herkkupala säästetty loppuun?
 

Kagg

Well-known member
Liittynyt
19.8.2012
Viestit
662
Vihdoin se Mäkinen saadaan mukaan! Ei malttaisi jaksoa odottaa. Kovalainen voi myös olla mielenkiintoinen jakso. Tuon Mäkisen jälkeen taitaa aikalailla nuo isommat nimet olla käyty läpi muutamaa kartturia lukuunottamatta. Mutta mielenkiintoista kyllä kuulla Tommin mietteitä urastaan. Ja käydäänkö tuossa sitten Toyota-aikaa läpi, toivottavasti.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5221
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Mäkisen jaksoon tosin liittyy ainakin näin ennalta sellainen riski, että Tommi "saa muistella mitä haluaa". Mikä ei toki ole huono asia sekään, mutta ehkä ne kiinnostavimmat ja tietyllä tapaa vaikeimmat aiheet kierretään tai käsitellään hyvin pintapuolisesti, jottei mukava rupattelu liikaa häiriinny.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3488
Kyllä Tommin jaksoa on odoteltu. Muutenkin hienoa että näitä jaksoja nyt tulee tosi paljon, onpa paljon taas materiaalia mitä kuunnella lenkeillä.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3166
Sijainti
Lahti
Tuominen ja myös Krisse ovat tehneet arvokasta työtä ohjelmiensa kautta. Osa ukoista ja akoista on jo sen verran vanhoja, että olisi sääli jos tällaisia tallenteita ei löytyisi kun aika heistä jättää. Nytkin muutama ehdottomasti ohjelman arvoinen ehätti jo vaihtaa hiippakuntaa ennen kuin näitä päästiin tekemään. Hyvä näinkin!
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3488
Itse olen vielä suhteellisen "rajoittunut" fani, joka pääasiassa seuraa pelkkää mm-sarjaa ja välillä sm-rallia. Silti jaksot ovat minulle todella mielenkiintoisia ja hyvin tehtyjä, vaikka kaikki haastateltavat ei olekaan itselle tuttuja.
 

Kemper

Well-known member
Liittynyt
11.5.2006
Viestit
522
Sijainti
pk.seutu
Itse olen vielä suhteellisen "rajoittunut" fani, joka pääasiassa seuraa pelkkää mm-sarjaa ja välillä sm-rallia. Silti jaksot ovat minulle todella mielenkiintoisia ja hyvin tehtyjä, vaikka kaikki haastateltavat ei olekaan itselle tuttuja.
Yksi sarjan hyviä puolia on ollut nimenomaan se, että on päässyt tutustumaan sellaisiin henkilöihin, joista ei aiemmin ole tietänyt kuin oikeastaan pelkän nimen, mutta ei mitään muuta. Ja joidenkin kohdalla ei edes nimeä. Esimerkiksi Heikki Poranen oli ennen tätä meikäläiselle täysin tuntematon.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3166
Sijainti
Lahti
Yksi sarjan hyviä puolia on ollut nimenomaan se, että on päässyt tutustumaan sellaisiin henkilöihin, joista ei aiemmin ole tietänyt kuin oikeastaan pelkän nimen, mutta ei mitään muuta. Ja joidenkin kohdalla ei edes nimeä. Esimerkiksi Heikki Poranen oli ennen tätä meikäläiselle täysin tuntematon.
Näin on. Mitä enemmän on kosketuspintaa, sitä paremmin pääsee hommaan sisälle. Pätee kaikkeen.
 
Ylös