Ainakin 86 Jyväskylässä taisi tätä psyykkaamista olla. Lähinnä kai Saloselta Alenin suuntaan.Kuinkahan usein psyykattiin kavereita ennen pätkän alkua..
Ainakin 86 Jyväskylässä taisi tätä psyykkaamista olla. Lähinnä kai Saloselta Alenin suuntaan.Kuinkahan usein psyykattiin kavereita ennen pätkän alkua..
Ja 1985 (nyt ruvetaan hyppimään)Ainakin 86 Jyväskylässä taisi tätä psyykkaamista olla. Lähinnä kai Saloselta Alenin suuntaan.
Voisiko olla joku markkinointimielessä otettu kuva.Mikähän tarina tämän kuvan takana??
Kuva aina silloin tällöin ilmestyy eri someryhmiin ja melko pian se moderoidaan pois.Mikähän tarina tämän kuvan takana?
[KUVA JOSTA EI PUHUTA.JPG]
"Vielä ku Vatanen sais nelivedon, ni se vois pärjätäkin."Muistaakseni 88 ennakossa on myös hyvä, kun Vatasta haastatellaan ja Salonen huutelee, ettei takavetoisella ehdi.
Tässä toinen legendaarinen Vatanen & Salonen tilanne:Muistaakseni 88 ennakossa on myös hyvä, kun Vatasta haastatellaan ja Salonen huutelee, ettei takavetoisella ehdi.
Lähinnä fiilis oli kait haikea, mutta samalla kaikki kyllä tajusivat Korsikan tapahtumien jälkeen, että jotain muutoksia on tehtävä. Nykymoodilla homma ei voisi jatkua tai jatkossa olisi suuri vaara että Henkan ja Sergion hautajaiset eivät jäisi kuljettajagriidin viimeisiksi.Todella mielenkiintoista tavaraa jälleen kerran lukae näitä. Millainen fiilis oli b-ryhmän jälkeen? Oliko pyyhe heitetty kehään jännittävyyden kanssa etukäteen jo? Etukäteenhän pakka oli harvinaisen levällään ennen seuraavaa kauden aloitusta.
Kyllä, Del Zoppo on tosiaan saanut katsella tosissaan taustapeileihin sillä Turbo Unon kyyti ei ole alkuunkaan tuolloin (eikä nyt oikein muutenkaan) riittänyt. Vaikka Del Zoppo kiistatta vetomies olikin, ei hän päässyt ajamillaan pätkillä kertaakaan A-ryhmässä viiden parhaan joukkoon. Mutta on siellä kyllä pätkillä ohiteltu minuutin lähtöväleillä reippaamminkin, esimerkkinä vaikkapa EK5 Sartene - Zonza (44,23 km):Del Zoppo A-ryhmän etuvetoisella Uno Turbolla numerolla 8.
Siellä on kuitenkin takana Metroilla tehtaan kuski Wilson sekä lupaava paikallinen junnu Auriol, Pösöllä Mouton ja Rellulla Chatriot.
Varmaan lähtönumerot on jaettu ihan jonkun tuonhetkisen FIA:n B-kuuma -listauksen mukaan, mutta on tainut Uno tulla ohitetuksi pitkillä pätkillä ensimmäisenä päivänä ennen kuin laulu loppui moottoriongelmiin.
Del Zoppo oli ykköskuuma, koska hän oli kolmas Portugalin tynkäkisassa 1986.Varmaan lähtönumerot on jaettu ihan jonkun tuonhetkisen FIA:n B-kuuma -listauksen mukaan
Tuo selittää. Moutonilla edellinen hyvä MM-rallin tulos oli 2. sija Ruotsista 1984 ja Wilsonin palkintopallisijat sekä Auriolin menestys vasta tuloillaan, Chatriotin 2. sijakin tuli vasta juuri tässä Korsikan rallissa.Del Zoppo oli ykköskuuma, koska hän oli kolmas Portugalin tynkäkisassa 1986.
Ei riittänyt Turbo Unon kyyti lukuunottamatta Pohjola-rallia 1986.Kyllä, Del Zoppo on tosiaan saanut katsella tosissaan taustapeileihin sillä Turbo Unon kyyti ei ole alkuunkaan tuolloin (eikä nyt oikein muutenkaan) riittänyt.