Murrosiässä vielä, kyllä se siitä
Oliver pisti Polon remonttiin
Aika pehmeesti otettiin Oliverin ulkoilu ympäri someja vr, Kallen tekeminen vuos/kaks takaperin. Oli varmasti juuri näitä opettavia lipsahduksia joista otetaan opiksi.Murrosiässä vielä, kyllä se siitä
No ihan numeerisesti EM-rallissa ajetaan 200 pätkäkilsaa, MM-rallissa 300. Aikataulullisesti taas MM-rallissa nuotitus on ti-ke, kisapäivät taas to-su. EM-rallissa nuotitus on to-pe ja kilpailu la-su, eli matkapäiviä tulee mahdollisesti kaksi vähemmän.Osaako kukaan pekuleerata (vielä parempi jos tietää tarkasti!)mitä maksaa jonkun keskiverto EM-osakisan ajaminen verrattuna vaikkapa Suomen tai Ruotsin MM-osakilpailun ajamiseen?
R5:lla Suomen mm rallin ajaminen maksaa vuokra autolla noin 100 000 euroa, Ruotsi varmaankin noin saman verran.Osaako kukaan pekuleerata (vielä parempi jos tietää tarkasti!)mitä maksaa jonkun keskiverto EM-osakisan ajaminen verrattuna vaikkapa Suomen tai Ruotsin MM-osakilpailun ajamiseen?
Osittain kyllä. Varsinkin tarmakilla EM-sarjassa on todella tasokkaita kisoja. Turhan aliarvostettu sarja kyllä. R5:lla ajaminen maksaa kokolailla samanverran riippumatta missä ajaa. Hinta lienee jossain 120-150€/km. Sitten vakuutukset(+omavastuuta varten sais olla noin 10-20k€ jemmassa varulta), renkaat ja muut juoksevat kulut päälle niin saa laskettua vähän arviota. Kallista se on noillakin ajaminen...EM-sarjan osakilpailu tuottaa vain hieman vähemmän kustannuksia kuin WRC3-sarjan osallistuminen MM-rallissa, mutta näkyvyys on ihan toista. Lisäksi väittäisin, että kilpailun taso on kovempaa WRC2/WRC3:ssa kuin EM-sarjassa.