Rallipelit/simulaattorit

AnttiL

Reittinörtti
Sijainti
Tampereen lenkki
Yksittäisistä ralleista tähän mennessä parhaimpia kokeilemiani ovat olleet TeeMuki Burnsin, Kaur36:n ja AnttiL:n organiseeraamat. Tekisi kuitenkin mieli ajaa myös joku kokonainen sarja läpi.
Kiitos! Suosittelen myös viikottaisia Overpower.fi-kisoja, niitä tulee aina maanantaisin muutama erilainen. Huono puoli niissä on, että autovalikoimaa ei ole rajattu, joten saattaa olla että ajat luokassa, jossa ei ole ketään muita ja joku voittaa vaan siksi että valitsi WRC:n

EDIT: Tykkään myös No Fear Rally -kisoista.

Viimeksi muokattu:

Tatke

Well-known member
Pitänee itsekkin yrittää taas aktivoitua ajelemaan. Jotenkin tuli taas hetkeksi tappi vastaan simutouhuissa ylipäätään, mutta tuskin kovin vakavaa kun niin käy muutama kerta vuoteen😬

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti
En osaa sanoa enkä oikein edes tiedä mitkä kaikki sarjat alkaa ensi vuonna. Olen mukana itse ainakin heti vuoden ekalla viikolla alkavassa Pösö 106 -sarjassa, johon en aio ainakaan treenata liikaa :D

Tänään sain poikki pitkään jatkuneen putken siinä että meinaa aina online ralleissa penkka heilahtaa, ajoin kolme kisaa Fabia RS:llä läpi ja ihan hyvää vauhtiakin vielä, vaikka vältin riskien ottamista.

Fabia RS:llä on tullut myös omia uusia ennätyksiä, toisinaan 1 s/km kovempaa kuin Fabia R5 Evolla...ainakin se auto tuntuu kivemmalta ajaa käteen, mikä on varmaan tärkeintä. Evolla ajaminen ei koskaan ollut ensisijaisesti kivaa vaan enemmän sellasta tavoitteellista suorittamista. Ja siis muutkaan R5/Rally2-autot ei oikein osuneet omaan käteen.

Harjoittelin myös taas takavetoisella ajoa ja ehkä vähän sain siihen jotain tolkkua

Ja sit tänään myös kokeilin pitkästä aikaa Pösön kit caria suomalaisilla sorateillä ja se vasta hauskaa olikin, nyt jotenkin tajusin miten sitä pitää ajaa (paiskata reilusti sladiin). Aivan hullun tehokas auto kyllä.
Pösö 106-sarja voisi olla mielenkiintoinen. Pistetäänpä muistiin. Sinulla ja minulla ei tosin tule varsinaisia otatuksia, koska nopeusero. Ruksaamalla olen kuitenkin muutaman kerran päässyt yllättämään takavasemmalta. terv Serderidiksen J.

AnttiL

Reittinörtti
Sijainti
Tampereen lenkki
Pösö 106-sarja voisi olla mielenkiintoinen. Pistetäänpä muistiin. Sinulla ja minulla ei tosin tule varsinaisia otatuksia, koska nopeusero. Ruksaamalla olen kuitenkin muutaman kerran päässyt yllättämään takavasemmalta. terv Serderidiksen J.
Näinhän se rallissa on että pokaalit jaetaan vasta maalissa.