Rallipelit/simulaattorit

AnttiL

Reittinörtti
Sijainti
Tampereen lenkki
Virtuaalinen 1994 Suurajot päättyi 200m ennen vikan pätkän Hassin maalia tyhmään ajovirheeseen. Harmi piti paikata heti perään ajamalla Hassi samalla autolla aivan täysiä. Jäin 7 sekuntia A-ryhmän maailmanennätyksestä, eli alle sekka kilsalla. On kyllä yksi suosikkipätkistä ja Mitsu istuu käteen A-ryhmäläisistä parhaiten.

Olen nyt innostunut myös tekemään säätöjä autoihin, esim tässä Mitsun säädöt on kokonaan itse tehty. Aiemmin en tiennyt mitä ralliauton ajotuntumaan ja suorituskykyyn tekee tasauspyörästön preload tai pyöränkulmien camber, mutta nyt tiedän.

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti
Kävit siellä eka pätkälläkin ojanpohjalla pötköttämässä? Sinne humpsahtaa yllättävän helposti kyntämään, varsinkin jos on liukasta. Mulla on joku tyhmä juttu tuossa koneessa ja RBR:n esilletuonnissa, koska aika ajoin se kerpele ei suostu täyttämään kuin 1/4 näyttöpäätteen ruudusta. Täytyy katsoa, mikä siinä pykii. Äkistään en tiedä, mikä on ongelma.

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti
Näköjään mut oli myös merkattu keskeyttäneeksi, vaikka tulin ihan normaalisti viitospätkän loppuun. Cest la vie.

Tatke

Well-known member
Uutta putkeen vaan seuraavassa kisassa👍

Itsellä jäi Ouninpohjan ensimmäiselle splitille. On kyllä maineensa veroisesti jäätävän paha pätkä pimeine nyppyineen ja kovinee vauhtineen joka pitäis kyllä ajaa muistista. Nuotti toimii vaan hyvänä tukena.

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti
Uutta putkeen vaan seuraavassa kisassa👍

Itsellä jäi Ouninpohjan ensimmäiselle splitille. On kyllä maineensa veroisesti jäätävän paha pätkä pimeine nyppyineen ja kovinee vauhtineen joka pitäis kyllä ajaa muistista. Nuotti toimii vaan hyvänä tukena.
Ouninpohjaan on jäänyt ja tulee jäämään tulevaisuudessakin yksi jos toinen. Yllättäin pienen tien osuus on mulle jotenkin helpompi ajaa kuin se leveämpi osuus, jossa saa pujjuuttaa isoa kovaa.