Ouninpohjaan on jäänyt ja tulee jäämään tulevaisuudessakin yksi jos toinen. Yllättäin pienen tien osuus on mulle jotenkin helpompi ajaa kuin se leveämpi osuus, jossa saa pujjuuttaa isoa kovaa.Uutta putkeen vaan seuraavassa kisassa
Itsellä jäi Ouninpohjan ensimmäiselle splitille. On kyllä maineensa veroisesti jäätävän paha pätkä pimeine nyppyineen ja kovinee vauhtineen joka pitäis kyllä ajaa muistista. Nuotti toimii vaan hyvänä tukena.
Simulaattori on Seinäjoella.https://dirtfish.com/rally/the-new-strategy-to-revolutionize-rally-preparation/
Kuortaneella hieno simusetuppi nuorten kuskien valmennuskäytössä. Ilmeisesti Assetto Corsa softana. Saiskohan siihen RBRn…
Mitänää tykkäsit uudesta Svobodasta?RSF RBR:ssä illan uutuutena Fabia RS Rally2
Tein nopeesti perussetupin ja ajoin Saalahtea pari kertaa ja kyllähän se tuntu tosi luontevalta, heti tuli ennätysaika, varmaan jatkossa R5/Rally2-ajot ajan sillä enkä Evolla. Mutta pitää ehkä myös testata Fiesta ja i20 joihin tuli myös päivityksiä muutama päivä sitten.Mitänää tykkäsit uudesta Svobodasta?
Toi rally2 fabia tuntu kyllä tosi hyvältä, pariin viikkoon kerinny yhtään ajelemaan ja heti ekalla testillä 1,2s nopeampi aika chirdonheadissa vaikka ei mikään puhtain ajo ollutkaan ja ilman kierrosmittaria, kun ei semmoista vielä näyttänyt autossa olevan. Tulee kyllä varmaan itsekin siirryttyä pääasiassa tuohon i20 hyundaista, kunhan siihen RBRHud saadaan, ajelen vain VR:llä ilman mitään onscreen-hommeleita niin vähän hankala uudella autolla arpoa äänen perusteella kierroksia ja että mikä vaihde sattuu silmässä olemaan.Tein nopeesti perussetupin ja ajoin Saalahtea pari kertaa ja kyllähän se tuntu tosi luontevalta, heti tuli ennätysaika, varmaan jatkossa R5/Rally2-ajot ajan sillä enkä Evolla. Mutta pitää ehkä myös testata Fiesta ja i20 joihin tuli myös päivityksiä muutama päivä sitten.
Olisikohan ratin kääntösäde muuttunut, näyttäisi nyt olevan 444 astetta ja muistaisin että olisi ollut lähempänä 540 astetta ennemmin. RBR /NGP kaiketi käsittelee tuota ffb:tä sillälailla että jos auton ratin kääntösäde on isompi, niin ffb yleisesti tuntuu heikommalta, minkä takia autoissa joissa on isompi ratin kääntösäde, pitää säätää pienempi ffb herkkyystaso rsf launcherin asetuksista.Ainakin Hyundaissa ja Fiestassa vanhat setupit ei toimi, pyöränkulmat pitää säätää uusiksi.
Kyllä, ja varmaan ihan maailmanlaajuisestikin innokkain autonsäätäjä. Tekee myös säätöjä toisille, osittain inssimäisesti että asiakkaat kysyy mitä autoon pitäisi säätää jotta se käyttäytyisi tilanteessa X tavalla Y.ps. Joonas Lönn lienee RBR:n paikallinen säätömestari?