Aika samat fiilikset itselläkin. Teemu on kumminkin saanut rally2 auton ratissa säännöllisesti kisoja alle ja paljon testikilsoja. Ne varmasti näkyy suoritusvarmuuden nousuna aiempaan verrattuna.Teemu tulee mukaan lopultakin aika hyvin valmistautuneena. Tarkoitan sitä, että hänellä on kaiken kaikkiaan kohtuullisen paljon kokemusta siitä, mihin on nyt menossa. Ajokilometrejä ei tietenkään ole tarpeeksi, koskapa niitä olisi, mutta muuten nuppi on hyvin kasassa. Uskon ja luotan, että hän selviää tulevista kisoista vakuuttavasti.
Pöh. Turha vaatimattomuus pois. Varma tieto öljyjärvirallin maaliintulojärjestyksestä on seuraava : 1. Latvala 2. Rovanperä 3. Lappi 4. Suninen.Tämän vuoden Neste Secto Thousand Oil Lakes -rallissa juhlitaan suomalaista kolmoisvoittoa, jo on aikakin. Joskus pitää olla optimistikin.
Ei yhtään huono haku jos ottaa viimeisen 20v tulokset huomioon jossa viimeinen luku on 3. oluella alkava.Tämän vuoden Neste Secto Thousand Oil Lakes -rallissa juhlitaan suomalaista kolmoisvoittoa, jo on aikakin. Joskus pitää olla optimistikin.
Afterrunkipartyt kuulostaa kesän parhailta juhlilta. Aarne juontaa tapahtuman ja ohjelmassa liinanvetokisa sekä ikkunatiivisteenetsintä.Pöh. Turha vaatimattomuus pois. Varma tieto öljyjärvirallin maaliintulojärjestyksestä on seuraava : 1. Latvala 2. Rovanperä 3. Lappi 4. Suninen.
Viikon mittaiset afterrunkipartyt alkavat Tuurissa Latvalan Automuseolla heti maaliseremonioiden jälkeen.
Tää nyt menee vähän ohi aiheen, ja voi olla et oon jossain aiheessa aiemminkin kysynyt tämän, mutta mistä lähtien Aarne on ruvennut koluamaan kisoja lävitse?Afterrunkipartyt kuulostaa kesän parhailta juhlilta. Aarne juontaa tapahtuman ja ohjelmassa liinanvetokisa sekä ikkunatiivisteenetsintä.
Joskus luin jonkun lehtijutun herrasta jossa mielestäni mainitsi että kävi aikanaan katsomassa paljonkin ralleja veljensä kanssa, mutta sitten tuli monen vuoden tauko väliin. Itse olen kanssa siinä käsityksessä että 2010 luvulla uudelleen aktivoituminen on tapahtunut, mutta silloin oli vielä selkeästi hiljaisempi hahmo eikä auton tielle nostaminen vaatinut niin paljon älämölöä kuin mitä nykyään.Tää nyt menee vähän ohi aiheen, ja voi olla et oon jossain aiheessa aiemminkin kysynyt tämän, mutta mistä lähtien Aarne on ruvennut koluamaan kisoja lävitse?
Muistan vaan et 2010-luvun alkupuoliskolla mies alkoi olla näkyvämpi (ja ennenkaikkea kuuluvampi!) persoona eri kuvaajien videoilla ja kaatokoosteilla.
On kyllä kova juttu. JM ja co. on vedellyt kyllä oikeista naruista, että ovat saaneet tuon kokoisen putkan innostumaan näin paljon ralliautoiluista ja satsaamaan tänne perämettiin.
Mitä muuta?Taitaa sinne tulla vähän muutakin....
,.....jatkoa: ja tarkoitus tietty harhauttaa viherpiipertäjiä, ettei vaan kukaan löydä liito-oravan paskaa maasta. Jos sanottais suoraan, että rakennamme tien jossa ajetaan ralliautolla yötä päivää, vihreät sais paskahalvauksenAiemmin puhuttiin, että haluavat hankkia / tehdä oman testipätkän, niin on helpompi ajaa testiä. Luulempa että kyse on juuri vain tästä, mutta kun puhutaan testikeskuksesta, niin halutaan ehkä saada asialle positiivinen kaiku, ja voidaan sanoa, että keskuksella on työllistävä vaikutus, ehkä saadaan jotain yritystukia tms....eli kyseessä ehkä vain pätkä tietä ja huoltohalli ja avot, siinä on testikeskus.
Samankaltaiset vibat tuli heti kun luin uutisen. Jos pelkkiä TGR ralliautoja testataan,niin ei siihen enää kummoisesti lisäväkeä tarvi. Tietysti jos paikka on kaikkien yleisessä käytössä, voi se muutaman ratamestarin työllistää. No ans kattoo mitä sieltä tulee vai tuleeko mitään. Eikö tuo ollut vasta lupaus suunnittelusta, eikä varsinainen päätös rakentaa,.....jatkoa: ja tarkoitus tietty harhauttaa viherpiipertäjiä, ettei vaan kukaan löydä liito-oravan paskaa maasta. Jos sanottais suoraan, että rakennamme tien jossa ajetaan ralliautolla yötä päivää, vihreät sais paskahalvauksen