Ralliuutisia, vol 2

Fiesta

Ralliperuna
Liittynyt
1.7.2011
Viestit
1504
Sijainti
Porvoo
Itekin olin ihan tonnin setelinä Västilässä kun yksi sinänsä järkevänoloinen vanhempi ralliherrasmies totesi Latvalan ajettua ohi että "siinä meni naistenluokan voittaja".
Tässä yksi valitettavista kommenteista mihin törmäsin ennen Sectoa. Tapiolta vahvaa argumentointia:
1723621531587.jpeg
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
5063
Sijainti
Parc Fermé
Viitattaiskohan tässä Marko Salmiseen. Hussi siis liittyisi mukaan näihin Japanilaisiin kandidaatti ajattamisiin.
Tätä kun makustelee, niin ei tää nyt huonolta idealta kuulosta välttämättä. Toki en ihan ensimmäisenä usko tämän tapahtuvan.

Tässä yksi valitettavista kommenteista mihin törmäsin ennen Sectoa. Tapiolta vahvaa argumentointia:
Pitää olla kyllä koskispullon pohjaa vahvemmat lasit päässä et saisi JML:stä kusipään henkilön kuvan aikaan.

Mitä niin omat, kuin muitten enemmän ja vähemmän rallipiireissä pyörineitten tuttujen kokemukset kertoo, niin hän on oikeenkin mukava henkilö. Jos jostain henkilöistä tuossa rallisuvussa on kuulunut kritiikkiä, niin enemmänkin se kritiikki on kohdistunut yhtä sukupolvea ylemmäksi.
 

henkka_ok

penkkapelle
Liittynyt
24.9.2008
Viestit
1368
Sijainti
Etelä-Pirkanmaa
Ite fiilistelen kyllä että japanilaisjunnuilla olisi hyvä olla sellainen kokenut kartturi joka osaa myös toimia osittain valmentajana. Luulisi ettei tämä projekti Hussin someosaamista ja näkyvyyttä tarvitse toisin kuin joku WRC2:ssa yksityisenä läpimurtoa yrittävä.
Tässäpä juuri ne argumentit miksi ei. Jotain muuta on tulossa. En toki tiedä mitä.
 

Teemu_99

Well-known member
Liittynyt
8.9.2018
Viestit
410
Itse olen edelleen aika vakuuttunut että Janni siirtyy Korhosen kyytiin ja eka kisa olisi Keski-Eurooppa.
Mitään tietoa asiasta ei toki ole, tuntuu minusta kaiken luonnollisimmalta ratkaisulta kun vaihtoehtoja miettinyt.
 

Bullet Tooth Tony

Well-known member
Liittynyt
24.9.2016
Viestit
355
Näköjään se on ihan sama mitä J-M tekee aktiiviuransa aikana tai sen jälkeen, se on väärin tehty, tavalla tai toisella. (jos nää huhut pitää paikkansa)
Olet varmaan itsekin lukenut elämäkertansa, jossa Jari-Matin ystävä toteaa tämän olevan naisten seurassa jotenkin levoton tai pikkupoikamainen ja sen vaikuttaneen kanssakäymiseen.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3304
Sijainti
Lahti
Tässä yksi valitettavista kommenteista mihin törmäsin ennen Sectoa. Tapiolta vahvaa argumentointia:
Näytä liitetiedosto 4994
Nuo ylläolevat tekstit luettuani mulle tuli jotenkin hyvä fiilis siitä, että meillähän on tällä foorumilla kohtalaisen sivistynyttä, asiantuntevaa ja hyvinkin asiallisesti tangenttejansa takovaa (tai näpyttelevää) kirjoittajaa.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5473
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Jutussa mainittu KW23 oli junailemassa sarjaa Saudeihin. Löytyisköhän sieltä tuleva omistajakin?
Sehän se vasta mukavaa olisikin. JOS näin on ja kauppa toteutuu, niin kylläpä näyttäytyy sekä Saudien kisa, että sen kevyt 10 vuoden lappu vähän toisessa valossa (tai tekee siitä vieläkin irvokkaamman).
 
Ylös