Ambomaan Mambo
Well-known member
Mä en saa nyt kiinni tästä, kukas Hussin oppi-isä on ollut?Heitetäämpäs yksi villi ajatus ilmoille. Mitäs jos Hussia vietäisiinkin "oppi-isänsä" tilalle pikkuhiljaa...
Mä en saa nyt kiinni tästä, kukas Hussin oppi-isä on ollut?Heitetäämpäs yksi villi ajatus ilmoille. Mitäs jos Hussia vietäisiinkin "oppi-isänsä" tilalle pikkuhiljaa...
Viitattaiskohan tässä Marko Salmiseen. Hussi siis liittyisi mukaan näihin Japanilaisiin kandidaatti ajattamisiin.Mä en saa nyt kiinni tästä, kukas Hussin oppi-isä on ollut?
Tätä kun makustelee, niin ei tää nyt huonolta idealta kuulosta välttämättä. Toki en ihan ensimmäisenä usko tämän tapahtuvan.Viitattaiskohan tässä Marko Salmiseen. Hussi siis liittyisi mukaan näihin Japanilaisiin kandidaatti ajattamisiin.
Pitää olla kyllä koskispullon pohjaa vahvemmat lasit päässä et saisi JML:stä kusipään henkilön kuvan aikaan.Tässä yksi valitettavista kommenteista mihin törmäsin ennen Sectoa. Tapiolta vahvaa argumentointia:
Tämä x 100Mitä niin omat, kuin muitten enemmän ja vähemmän rallipiireissä pyörineitten tuttujen kokemukset kertoo, niin hän on oikeenkin mukava henkilö. Jos jostain henkilöistä tuossa rallisuvussa on kuulunut kritiikkiä, niin enemmänkin se kritiikki on kohdistunut yhtä sukupolvea ylemmäksi.
Tässäpä juuri ne argumentit miksi ei. Jotain muuta on tulossa. En toki tiedä mitä.Ite fiilistelen kyllä että japanilaisjunnuilla olisi hyvä olla sellainen kokenut kartturi joka osaa myös toimia osittain valmentajana. Luulisi ettei tämä projekti Hussin someosaamista ja näkyvyyttä tarvitse toisin kuin joku WRC2:ssa yksityisenä läpimurtoa yrittävä.
Tätä olisin itsekin veikannut.Itse olen edelleen aika vakuuttunut että Janni siirtyy Korhosen kyytiin ja eka kisa olisi Keski-Eurooppa.
Mitään tietoa asiasta ei toki ole, tuntuu minusta kaiken luonnollisimmalta ratkaisulta kun vaihtoehtoja miettinyt.
Olet varmaan itsekin lukenut elämäkertansa, jossa Jari-Matin ystävä toteaa tämän olevan naisten seurassa jotenkin levoton tai pikkupoikamainen ja sen vaikuttaneen kanssakäymiseen.Näköjään se on ihan sama mitä J-M tekee aktiiviuransa aikana tai sen jälkeen, se on väärin tehty, tavalla tai toisella. (jos nää huhut pitää paikkansa)
Miten liittyy rallin ajamiseen?Olet varmaan itsekin lukenut elämäkertansa, jossa Jari-Matin ystävä toteaa tämän olevan naisten seurassa jotenkin levoton tai pikkupoikamainen ja sen vaikuttaneen kanssakäymiseen.
Ei mitenkään, mitä helvettiä taas!Miten liittyy rallin ajamiseen?
Nuo ylläolevat tekstit luettuani mulle tuli jotenkin hyvä fiilis siitä, että meillähän on tällä foorumilla kohtalaisen sivistynyttä, asiantuntevaa ja hyvinkin asiallisesti tangenttejansa takovaa (tai näpyttelevää) kirjoittajaa.Tässä yksi valitettavista kommenteista mihin törmäsin ennen Sectoa. Tapiolta vahvaa argumentointia:
Näytä liitetiedosto 4994
Jutussa mainittu KW23 oli junailemassa sarjaa Saudeihin. Löytyisköhän sieltä tuleva omistajakin?
Sehän se vasta mukavaa olisikin. JOS näin on ja kauppa toteutuu, niin kylläpä näyttäytyy sekä Saudien kisa, että sen kevyt 10 vuoden lappu vähän toisessa valossa (tai tekee siitä vieläkin irvokkaamman).Jutussa mainittu KW23 oli junailemassa sarjaa Saudeihin. Löytyisköhän sieltä tuleva omistajakin?