ettelbruck
Well-known member
Kolmosta ja nelosta tunnistan ittessäni, mutta en koko kuvauksen matkalta. Ykkösporukalle olin kuskina 1985 Jyskälässä, anteeksi edelleen joiltakin...
Juu en pysty minäkään lukea mutta jos tuosta vihreästä Skodasta voisi jotain päätellä? Olisko Hänninen?En pysty premium-juttua lukemaan kun ei ole oikeutta nykyään(en ole maksanut).
Mitään tietoa kuka on tämä "seuraava flying finn"?
http://plus.autosport.com/premium/feature/6655/a-proper-new-flying-finn-at-last/?_ga=1.32948350.1144006382.1440760586
Eiköhän siinä Lapista puhuta.En pysty premium-juttua lukemaan kun ei ole oikeutta nykyään(en ole maksanut).
Mitään tietoa kuka on tämä "seuraava flying finn"?
http://plus.autosport.com/premium/feature/6655/a-proper-new-flying-finn-at-last/?_ga=1.32948350.1144006382.1440760586
Siltä varalta, että joku ei osaa italiaa tässä on uutinen samasta onnettomuudesta suomeksi.
Kerkesin jo pelätä, että hautaavat vuoden 2016 auton ja jäävät odottamaan sääntömuutoksia ja vuotta 2017.Frankfurtin autonäyttelyssä olisi nyt sitten esillä ensi vuoden WRC-Hyundai:
http://www.classicandperformancecar.com/hyundai/4797/high-performance-hyundai-models-set-for-frankfurt
Olipas taas ikävä uutinen. :frown:Vaikka moni on sitä mieltä, että nykyaikaiset autot ja turvavarusteet ovat poistaneet vaaran viehätyksen lajista, on ikävä kyllä riski edelleen erittäin suuri. Viikon sisään jo toinen suru-uutinen.
http://www.ledauphine.com/haute-savoie/2015/09/04/rallye-du-mont-blanc-le-pilote-frederic-comte-tue-dans-une-grave-sortie-de-route
Repose en paix, Frédéric! :frown:
Ilman autoa on vaikeaa testata moottoria. Vai joko tässä tippui kärryiltä.Onhan tuo nyt kaikesta huolimatta aika hämärää, että kaksi toisistaan täysin erillään olevaa puljua kehittää wrc-autoa saman merkin alla.
Toyota Motorsport’s 2017 Yaris WRC will be ready and testing by February next year – the same time that Tommi Makinen wants his Gazoo Racing version to be in the woods for the first time.
A source close to TMG in Cologne confirmed a 2017 World Rally Car is under construction, despite news that Toyota’s own motorsport department will only complete engine work on the manufacturer’s homologation car.
A source close to TMG said: “TMG stated from the outset that they were never going to build a car to be homologated for competition in 2016. What TMG was looking at is a natural evolution of the current [test] car towards the 2017 World Rally Car which it always set out to build. The whole programme was and is always geared towards 2017.”
TMG continued its test and development programme with its current Yaris in Spain last week.
Makinen talked at last month’s Rally Germany about his determination to run two test teams simultaneously, but in different locations, starting in February next year.
Sources in the Japanese media said: “Two test programmes running early next year with two cars being run at each test is a big, big [thing to be] taking on. Everybody wants Tommi to succeed, of course they do; everybody wants Toyota in the championship and at a high level, but we need to see some action now.”
TMG wouldn’t be drawn on the potential for more involvement with the programme. A spokesman added: “TMG is responsible for delivering the engine for Toyota’s 2017 WRC return and for this we are using the current TMG Yaris for testing. Toyota will issue information about future developments at an appropriate time in the future.”
Maxrally.com