Kyllähän Wilson sanoi, että katsovat myös Mikkelseniä (riippuen tuloksista).
"– Tavoitteenani on saada tiimiin Ott, Elfyn tai Thierry (Neuville). Toki seuraamme tarkasti myös sitä, miten Andreas Mikkelsen pärjää tänä vuonna (WRC2-luokassa). Yritän saada mahdollisimman vahvan kuljettajakokoonpanon, brittipomo sanoi."
Mutta en sitten tiedä, toisaalta Msport tarvinnee jonkun kokeneemman kuskin tiimiin, ja jos nyt ajavat ensikaudella kolmella autolla, niin silloin siellä olisi se ylimääräinen paikka.
Riippunee Ogierista, jos jatkaa osan kaudesta, niin ehkä joku kokenut siihen rinnalle. Mutta jos jää oikeasti eläkkeelle, niin Lappi/Mikkelsen/Suninen, joka taas aiheuttaisi Msportille ongelmia, koska jos tuostakin yksi kuski katoaa, niin alkaa ukot loppua kesken. Oletetaan, että noista Lappi saisi tuon paikan, niin sittenhän Msportilla olisi Suninen/Mikkelsen/Breen tarjolla. (Uskoisin kuitenkin, että Greensmith ja Fourmaux jakanevat yhden auton). Jos taas Ogier ei lähde eläkkeelle, niin uskoisin, että Msport tarjoaa Lapille täyttä kautta. Riippuu varmaan sitten mitä palkkaa Lapille tarjotaan, että lähtisikö täyttä kautta ajamaan Msportille vai keikkakuskiksi Toyotalle. Toisaalta voihan Toyotakin pohtia jo vuotta 2023, jos Ogier ei silloin halua ajella.
Sordo nyt on toinen pohdinta, eikös hänkin ole vähän meinannut lopettaa? Toisaalta Adamo varmasti haluaisi talliin, ja tuskinpa Wilsonkaan sanoisi ei. Sordo tosin tainnut sanoa, että ei oikeastaan haluaisi edes ajaa täyttä kautta. Jos ei jatka, niin Solberg/Breen kaksikko, ja jos jatkaa niin Sordo/Solberg. Jos ensimmäinen toteutuu, niin Msportille jää Suninen/Mikkelsen.
Ainakin Wilsonin haaveissa oli myös pärjätä tuolla kaudella (tallimestaruuden suhteen), niin olisikohan mikään aivan mahdoton ajatus, että myös Msportilla kokeiltaisiin vuorotteluja kahdessa autossa? Etenkin jos niitä ihan huippukuskeja ei olisi tulossa, jos vielä saisivat Loebin huokuteltua toiseen autoon (tuota huhuahan oli jo 2018 ja nyt tänä keväänä).