Vämpylä
Well-known member
Ties vaikka kävis toisinpäin.Jälleen toki uusi mies Huttusen unelmien eteen...
Ties vaikka kävis toisinpäin.Jälleen toki uusi mies Huttusen unelmien eteen...
Tää uutinen on jo kuukausia vanha. Hylky tuli toukokuun lopussa.Lindroos puolen vuoden kilpailukieltoon:
https://www.jamsanseutu.fi/urheilu/art-2000008087859.html
Kappas. Hylkäyksen tiesin, mutta tuo pituus oli pimennossa. Noh, pahoittelut.Tää uutinen on jo kuukausia vanha. Hylky tuli toukokuun lopussa.
Tätä sivuten muuten, Lindroos sai puolen vuoden rankun, kun auto ei ollut sääntöjen mukainen. Lahden SM-rallista Jaro Kinnuselle tuli hylky, kun turbo oli sääntöjen vastainen, mutta niin vaan on nimi Kokkolan listalla. Pystyisikö joku selittämään, miten nämä tapaukset eroavat?Kappas. Hylkäyksen tiesin, mutta tuo pituus oli pimennossa. Noh, pahoittelut.
Ainakin siten että Kinnusen turbo tarkastettiin esikatsastuksessa ja blommattiin. Toki tarkastettiin väärällä tulkilla ja päästettiin virheellisesti kisaan mutta koska virhe tapahtui myös katsastajien toimesta, niin kovasti kohtuutonta olisi tuosta saada vielä kilpailukieltoakin. Jos Kinnunen olisi ajanut kisan ns. vanhoilla blommeilla ja jäänyt kiinni loppukatsastuksessa, niin sitten hänellekin olisi ollut kilpailukieltoa tulossa... Ainakin niin tuon olen itse ymmärtänyt...Tätä sivuten muuten, Lindroos sai puolen vuoden rankun, kun auto ei ollut sääntöjen mukainen. Lahden SM-rallista Jaro Kinnuselle tuli hylky, kun turbo oli sääntöjen vastainen, mutta niin vaan on nimi Kokkolan listalla. Pystyisikö joku selittämään, miten nämä tapaukset eroavat?
Käsittääkseni Lindroosin tapauksessa iskunpituus oli liian suuri. Mahtaa olla hankala selittää, että ihan vahingossa sattu suuremman iskun kampura ja eri mittaset kanget tai männät (tai molemmat) konetta kasatessa pukkiin.Tätä sivuten muuten, Lindroos sai puolen vuoden rankun, kun auto ei ollut sääntöjen mukainen. Lahden SM-rallista Jaro Kinnuselle tuli hylky, kun turbo oli sääntöjen vastainen, mutta niin vaan on nimi Kokkolan listalla. Pystyisikö joku selittämään, miten nämä tapaukset eroavat?
Toisessa uutisessa muuten Adamo sanoo, että Hyundain ensi kauden kuskit julkistetaan jo pian Jyskälän jälkeen, joten valitettavasti tämä Katalonia ei tule olemaan Suniselle näytön paikka ensi kauden Rally1-tallipaikkaa varten– Vähän tämä tuli itsellekin yllättäen. En olisi vielä viime viikolla tätä uskonut. Hyundailta tuli yhteydenotto, ja äkkiä ajattelimme, että tämä on mahdollisuus, mihin pitää tarttua. Kataloniassa meni ilmoittautuminen kiinni aika pian yhteydenoton jälkeen, joten kohtuullisen nopeasti piti ratkaisu tehdä, Suninen valottaa Rallit.fille.
Kovin pitkään Sunisen ei taustajoukkoineen asiaa tarvinnut pohtia.
– Onhan siellä taustalla WRC-tiimi ja nyt on joku reitti, mitä pitkin voi kulkea ja päästä tavoitteeseen eli takaisin WRC-autoon, Suninen toteaa.
– Toistaiseksi on vain tämä yksi ralli sovittuna. Jatkosta tietysti keskustellaan. Varmasti, jos tulee hyviä tuloksia, voi olla oma tulevaisuus aika erinäköinen. Hienoa, että Hyundai otti yhteyttä, jokelalainen hehkuttaa.
Vaikka yhteydenotto tuli Hyundain suunnalta, joutuu Suninen taustaporukkansa kanssa laittamaan todennäköisesti vähän itsekin kahisevaa peliin.
– Ne on bisnesjuttuja, ei niistä sen enempää, Suninen kuittaa.
Joskohan Seb Marshall voisi nyt istahtaa vakituisesti Oliverin kyytiin? Rovaniemellä näytti homma ainakin toimivan ihan kivasti.
Kartturit vaan jatkaa vaihtumistaan
Vain yksi kuski jäänyt miinukselle. Gardemeister?https://www.kauppalehti.fi/uutiset/rallimanageri-jouhki-paljastaa-mita-huippukuskin-ura-maksaa-jari-matti-oli-kaikkein-kallein/c9953be6-ffb0-4c04-8ace-43f5e199e93f?fbclid=IwAR3gQgIyafM6vhjcrCbW2v0Cik-216zyZErOrBFdVBXgi5j3eWp_sCRn4WA
Jouhki kertoo vähän millaista on sijoittaa rallikuskin uraan
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/rallimanageri-jouhki-paljastaa-mita-huippukuskin-ura-maksaa-jari-matti-oli-kaikkein-kallein/c9953be6-ffb0-4c04-8ace-43f5e199e93f?fbclid=IwAR3gQgIyafM6vhjcrCbW2v0Cik-216zyZErOrBFdVBXgi5j3eWp_sCRn4WA
Jouhki kertoo vähän millaista on sijoittaa rallikuskin uraan
Kyllähän he kokevat, että siinä tilanteessa heitä hakataan päähän, eivätkä he ole saaneet ”fair chancea” näyttääkseen osaamistaan. Muille kuljettajille näin on käynyt paljon, ja ehkä näin saattaa käydä Teemun kohdalla
Kyllä Gardekin sen verran monta vuotta tehdasautolla palkkakuskina pyöri mukana että voisi kuvitella senkin voittoisaksi kääntyneen. Miten olis Mökkönen? Toisaalta siinä casessa Jouhki lähti pois jo verrattain aikaisessa vaiheessaVain yksi kuski jäänyt miinukselle. Gardemeister?