AnttiL
Reittinörtti
Minä kun väitän
no niin.Minähän aiemmin sanoin, että veikkaan, arvaan ja ennustan....en siis väitä
Minä kun väitän
no niin.Minähän aiemmin sanoin, että veikkaan, arvaan ja ennustan....en siis väitä
Minä kun väitän ja veikkaan, että......, näin siis veikkaan.no niin.
Kuka on esittänyt faktana?Useampi nimimerkki kertoo täälä faktana ja absoluuttisena totuutena, että kolmessa tallissa on nyt kuljettaja jolla on realistinen mahdollisuus voittaa mestaruus, tähän olen sitten esittänyt eriävän mielipiteen ja myös yrittänyt tuoda ilmi, että se on vain mielipide eikä totuus.
Kiitos kysymästä. Mestaruudesta ajaminen tarkoittaa sitä, että joku/jotkut ajavat jollain jonkin urheilusarjan mestaruudesta. Mestaruus voi olla sm, pm, em, mm jne. Lähes jokaisella maalla on omat mestaruussarjansa, joissa ajetaan jollain laitteella, jossa on vähintään yksi pyörä tai pyörivät telat. Lentokonetta, venettä tai hevosta ei ajeta eli niitä ei hyväksytä tähän. Jokainen joka osallistuu sarjaan ajaa mestaruudesta. Sitä mukaa kun mahdollisuudet mestaruuteen häviävät, niin mestaruudesta ajavien joukko pienenee. Kauden loppupuolella on yleensä enää pari-kolme, joilla on mestaruuteen mahdollisuus eli he ajavat mestaruudesta siihen asti, kunnes mestaruus ratkeaa.Kerros mulle mitä tarkoittaa mestaruudesta ajaminen?
Eli tämänkö määritelmän mukaisesti Neuville ei ole koskaan ajanut mestaruudesta, tai ensi kaudella ajaa vain Kalle?Kiitos kysymästä. Mestaruudesta ajaminen tarkoittaa sitä, että joku/jotkut ajavat jollain jonkin urheilusarjan mestaruudesta. Mestaruus voi olla sm, pm, em, mm jne. Lähes jokaisella maalla on omat mestaruussarjansa, joissa ajetaan jollain laitteella, jossa on vähintään yksi pyörä tai pyörivät telat. Lentokonetta, venettä tai hevosta ei ajeta eli niitä ei hyväksytä tähän. Jokainen joka osallistuu sarjaan ajaa mestaruudesta. Sitä mukaa kun mahdollisuudet mestaruuteen häviävät, niin mestaruudesta ajavien joukko pienenee. Kauden loppupuolella on yleensä enää pari-kolme, joilla on mestaruuteen mahdollisuus eli he ajavat mestaruudesta siihen asti, kunnes mestaruus ratkeaa.
Lukemisen ymmärtämisessä vikaa?Eli tämänkö määritelmän mukaisesti Neuville ei ole koskaan ajanut mestaruudesta, tai ensi kaudella ajaa vain Kalle?
Mun käsityksen mukaan Neuville kuuluu tuohon jokainen kategoriaan. Vai mitä mieltä itse olet? Niin kauan kuin on teoreettinen mahdollisuus mestaruuteen, niin kauan siitä on mahdollisuus ajaa. Sillehän ei voi mitään, jos kilpailija itse luovuttaa mestaruudesta ajamisen teoreettisen mahdollisuuden ollessa enää vähäinen.Minä itse näin sanoi:"Jokainen joka osallistuu sarjaan ajaa mestaruudesta. Sitä mukaa kun mahdollisuudet mestaruuteen häviävät, niin mestaruudesta ajavien joukko pienenee. Kauden loppupuolella on yleensä enää pari-kolme, joilla on mestaruuteen mahdollisuus eli he ajavat mestaruudesta siihen asti, kunnes mestaruus ratkeaa."
Sen takia pyysin jjx:ää määrittelemään mestaruudesta ajamisen, koska hän kirjoitti näin:Lukemisen ymmärtämisessä vikaa?
Mun käsityksen mukaan Neuville kuuluu tuohon jokainen kategoriaan. Vai mitä mieltä itse olet? Niin kauan kuin on teoreettinen mahdollisuus mestaruuteen, niin kauan siitä on mahdollisuus ajaa. Sillehän ei voi mitään, jos kilpailija itse luovuttaa mestaruudesta ajamisen teoreettisen mahdollisuuden ollessa enää vähäinen.
Minä kun väitän ja veikkaan, että ensivuonna on vain yksi kuljettaja joka ajaa mestaruudesta, muut ovat statisteja. Kyllä. Tänak, Evans, Neville tulevat olemaan pelkkiä statisteja, näin siis veikkaan. M-sport painuu pohjalle vielä enemmän, Nevillestä ei oo mestaruudesta ajamaan ollut ennenkään, miten muka tänävuonna kaikki olisi toisin. Evans, no katotaan??
Juu, niin kirjoitti, mutta minä en allekirjoita sitä. Minun mielipide asiaan tulikin jo edellä mainittua.Sen takia pyysin jjx:ää määrittelemään mestaruudesta ajamisen, koska hän kirjoitti näin:
jjx sanoi:Minä kun väitän ja veikkaan, että ensivuonna on vain yksi kuljettaja joka ajaa mestaruudesta, muut ovat statisteja. Kyllä. Tänak, Evans, Neville tulevat olemaan pelkkiä statisteja, näin siis veikkaan. M-sport painuu pohjalle vielä enemmän, Nevillestä ei oo mestaruudesta ajamaan ollut ennenkään, miten muka tänävuonna kaikki olisi toisin. Evans, no katotaan??
Juu, mutta kysymys oli esitetty nimenomaan jjx:lle. Kysymyksenasettelussani oli myös hienovivahteinen Kummeli Stories -viittaus ("kerros mulle Lampinen mitä tarkottaa sponsorointi"). Ja mielestäni keskustelu oli samassa tilanteessa kuin Kummelin rallikuskit miettimässä missä sponsorikassa on vaikka auto täynnä tarroja.Juu, niin kirjoitti, mutta minä en allekirjoita sitä. Minun mielipide asiaan tulikin jo edellä mainittua.
Tuota termiä "mestaruudesta ajaminen" on ehkä tieteellisesti vaikea määritellä koska periaatteessa Serdediksestä lähtien niin moni ajaa mestaruudesta, joten eiköhän jatketa tutulla mutuilulinjalla.Juu, mutta kysymys oli esitetty nimenomaan jjx:lle. Kysymyksenasettelussani oli myös hienovivahteinen Kummeli Stories -viittaus ("kerros mulle Lampinen mitä tarkottaa sponsorointi"). Ja mielestäni keskustelu oli samassa tilanteessa kuin Kummelin rallikuskit miettimässä missä sponsorikassa on vaikka auto täynnä tarroja.
Moni muukin olisi tyytyväinen, mutta aikuisten oikeasti en näe sitä tapahtuvaksi, Autoteollisuus on hurahtanut vihreän siirtymän seireenin lauluun ja diggaa vain sähkövatkaimista. Lisäksi autoteollisuus on niin keskittynyttä ettei markkinoilla taida olla enää yhtäkään sellaista tahoa, jonka voisi olettaa lähtevän mukaan. Konsernien sisällä ei kilpailua suvaita, vaan sisäisesti allokoidaan minkä merkin alla missäkin kilpaillaan.Olisin pirun tyytyväinen, jos hyundai päättäisi jatkaa vielä pitkään ja lisäksi tulisi yksi uusi automerkki mukaan. Jo yksi 2-3 palkkakuskia ajattava talli olisi merkittävä lisä. Toisestakaan uudesta ei olisi haittaa, mutta yksi uusi talli tähän kaivattaisiin mielestäni.
Tämä onkin hyvä pallo motorsportforumin tunnetusti objektiivisesti Tänakin tekemisiin suhtautuville virolaisfaneille.https://www.is.fi/ralli/art-2000009332808.html
Jouhki yritti saada Tänakin talliinsa aikanaan...
Tässä joulukuisessa haastattelussakin sivuttiin aihetta:
KK: Kun seurasit vierestä tätä härdelliä joka syntyi kun ilmoitit lähteväsi (Hyundailta) ja alettiin pohtimaan seuraavaa ajopaikkaasi, mitä sanottavaa sinulla on siitä? Aika paljon tuli myös toiselta puolen Suomenlahtea kommentteja. Oletko tehnyt suomalaisille jotain?
OT: Ei, en osaa sanoa. Olemmehan me voittaneet Suomen rallin kolmesti.
KK: Timo Jouhki on kuin olisit puraissut häntä?
OT: Siltä vaikuttaa. En suoraan sanottuna osaa sanoa mikä tarkemmin on ongelma välillämme.
KK: Johtuuko se siitä kun hän kävi joskus ovellasi näiden niin sanotusti pahamaineisten sopimusten kanssa ja lähetit hänet tultua tietä takaisin?
OT: Ihan noin en sanonut, se (sopimus) oli ehdottomasti hyvin houkutteleva valinta tuolloin
KK: Se oli 2010?
OT. Niin, se ei valitettavasti onnistunut silloin. En osaa sanoa, itsessään suomalaisia ja suomalaista rallikulttuuria vastaan minulla ei ole koskaan ollut mitään. Viikonloppuna kävin katsomassa Joulupukkia Rovaniemellä ja sanotaanko näin että ei ole kovin montaa ihmistä joka ei tunnistaisi, mikä kertoo siitä että ralliurheilu on Suomessa iso asia. Sellaista kulttuuria vastaan voi vain osoittaa kunnioitusta.