Jossainvaiheessa toivottavasti tullaan käymään keskustelua siitä mikä on näiden nykyisten sääntöjen osuus tähän Breenin onnettomuuteen. Lähinnä aeron osuus. Missämäärin tämä nykyinen aero antaa kuljettajalle houkutuksen ajaa mutkaan ylikovaa kuskin luottaessa siihen, että kyllä aero pitää auton tiessä. Jossittelu on turhaa, mutta on päivän selvä asia, että takavetoisella autolla onnettomuus mutka ja ennenkaikkea edellinen mutka olisi täytynyt ajaa paljon hiljempaa. En osaa sanoa, olisiko tässätapauksessa hiljaisemmassa vauhdissa tapahtunut osuma muuttanut lopputulemaa.
Yksi asia on kuitenkin varma, ne jotka nämä nykyiset aero-säännöt laativat, saivat ainakin aikaiseksi sen, että mutkaan ajetaan nyt taatusti kovempaa, kun ralliautoilun historiassa koskaan ikinä.