anti-lag
enabled
- Liittynyt
- 14.3.2009
- Viestit
- 1395
Tai ei ajattele mitä sanoo.. :tongue:Harkimo sanoo sentään mitä ajattelee. :wink:
Tai ei ajattele mitä sanoo.. :tongue:Harkimo sanoo sentään mitä ajattelee. :wink:
Löytyyköhän koko listaa muualtakin kuin vain painetusta lehdestä?Tommi Mäkinen valittiin kautta aikojen parhaaksi suomalaiseksi rallikuljettajaksi Vauhdin Maailma -lehden listalla. Valinnan teki VM:n kokoama asiantuntijaraati.
– Onhan tällainen rankkaaminen aina vähän vaikeaa, kun ralli on lajina kuitenkin aika herkkä. Aloittaessani esikuviani olivat kaikki tuon ajan huippukuljettajat. En voi kuitenkaan sanoa, että olisin laittanut heitä minkäänlaiseen järjestykseen. Enkä todellakaan ole miettinyt sitäkään, että olen mennyt suorituksillani kaikkien takavuosien esikuvieni ohitse, Mäkinen sanoi VM-lehdelle.
Toisena listalla on Hannu Mikkola ja kolmantena Juha Kankkunen. Aktiivikuskeista Mikko Hirvonen rankattiin sijalle 11 ja Fordin Jari-Matti Latvala sijalle 15.
VM listasi kaikkiaan 40 historian parasta suomalaista rallikuljettajaa.
Turun Sanomat, Helsinki
STT
Hommat lähtivät rullaamaan, kun Hjallis otti hommat hoitaakseen (ja raotti kukkaroaan). Hjalliksen mukaan jo 50.000 euron kerääminen Suomesta on sen verran iso projekti, ettei onnistu kuin ihan parilta kaverilta (siis hän itse ja Timo Jouhki oletan).Ilmeisesti Ketomaan suunnitelmat toteutumassa. Planete Marcus kertoo, että Ruotsin lisäksi mukana ohjelmassa myös Kreikka, Portugal, Suomi ja Wales.
http://yle.fi/urheilu/lajit/moottoriurheilu/ralli/2012/01/ketomaa_uskoo_palkintopallivauhtiin_fordilla_3167284.html- Autotech Motorsport hoitaa minulle auton. Heidän kanssaan tehtiin vuosi 2010 yhteistyötä ja oltiin ylivoimaisesti nopein auto S2000-luokan WRC-autoissa. Tiedän myös miten suurella intohimolla he suhtautuvat tähän yhteistyöhön kanssani. Minun ei siis tarvitse hakea paikkaani siinä tiimissä, vaan se tuntuu siltä kuin kotiin menisi.
Noinkohan? :doubtful: Eikös Wilsonin M-Sport rakenna joka ikisen WRC Fordin joten Autotech joutuu ostamaan autonsa M-Sportilta ihan samalla tavoin kuin joku Ferm tai muu asiakastalli.Ketomaan rallipaketti ei olekaan M-Sportilta hankittu kuten olisi saattanut kuvitella. Eipähän Wilson käy kimppuun jos sattuu ajamaan liian lujaa.
Kyllä, juuri näin. Ei mistään muualta voi saada WRC Fiestaa kuin Wilsonilta, ilmeisesti siis Autotech ostaa sen ja hoitaa itse auton huollot jne. Tai sitten se on vain nimellisesti takana ja M-Sport hoitaa kaiken.Noinkohan? :doubtful: Eikös Wilsonin M-Sport rakenna joka ikisen WRC Fordin joten Autotech joutuu ostamaan autonsa M-Sportilta ihan samalla tavoin kuin joku Ferm tai muu asiakastalli.
Tottakai M-Sport rakentaa auton. Ero on siinä kuka vastaa huollosta ja muusta päsmäröinnistä. Tähän asti kaikki Fiestat WRC:t ovat olleet suoraan M-Sportin hallinnassa.Noinkohan? :doubtful: Eikös Wilsonin M-Sport rakenna joka ikisen WRC Fordin joten Autotech joutuu ostamaan autonsa M-Sportilta ihan samalla tavoin kuin joku Ferm tai muu asiakastalli.
Jep. Ja tästä loogisesti seuraa että takamatka Petterin ja Jari-Matin tehdasautoihin on lähtökohtaisesti ihan sama kuin Hennig Solbergilla ja muilla asiakasautoja kuskaavilla.Kyllä, juuri näin. Ei mistään muualta voi saada WRC Fiestaa kuin Wilsonilta, ilmeisesti siis Autotech ostaa sen ja hoitaa itse auton huollot jne. Tai sitten se on vain nimellisesti takana ja M-Sport hoitaa kaiken.
Niin, vain 2 autoa on "viritetty piippuun" asti, eli kaikki viimeisimmät osat yms. Ne ovat Latvalan ja Petterin. Ja tässäkin tapauksessa se menee vielä niin että jos on vain yksi osa valmiina, niin se osa menee nyt Latvalan autoon. Niin kuin viimeiset vuodet Mikolla on ollut tämä etu. Ei kellään muulla Fiesta-kuskilla tule ikinä olemaan samanlainen auto kuin näillä herroilla. Mutta turha puhua mistään järkyttävistä eroista, noilla asiakasautoillakin voi ihan hyvin taistella podiumpaikoista varsinkin Östbergin ja Ketomaan taidoilla.Jep. Ja tästä loogisesti seuraa että takamatka Petterin ja Jari-Matin tehdasautoihin on lähtökohtaisesti ihan sama kuin Hennig Solbergilla ja muilla asiakasautoja kuskaavilla.
Hienoa, johan tässä ehti huolestua että ketä vastaan se Ogierkin tällä kaudella ajelee jos SWRC:stä ei löydy vastusta.Eipä ollut Wilsonin pojan rahapussi ihan typötyhjä.
Parempi tuo on kuin se hirveä Abu Dhabi -väritys. IMOYh, sininen tekee taas paluun. Not approving :F
Mie tykkäsin : D Noh, makuasioita, ei sovi kiistelläParempi tuo on kuin se hirveä Abu Dhabi -väritys. IMO
Prodrive chairman David Richards will step down from the role of team principal in the firm's Mini World Rally Championship programme, with technical director Dave Wilcock taking his place.
Wilcock will be both team boss and technical chief in the Mini team from 2012, with assistance from team manager Campbell Roy.
Richards will continue to attend some WRC rounds to oversee the project.
"It was always my intention to take a step back in the team's second season and pass the responsibility over to Dave," said Richards. "During the last year he has proved he has all the right skills to lead the team and I have no doubt the Mini WRC team will continue to go from strength to strength under his leadership."
..
http://www.autosport.com/news/report.php/id/96999
Ehdottomasti.Parempi tuo on kuin se hirveä Abu Dhabi -väritys. IMO