mariko
Well-known member
- Liittynyt
- 13.4.2006
- Viestit
- 985
Jippo sanoi:
-kyllä,autona on c4
Jippo sanoi:
Ei näin:thumbfh:Karjalainen sanoi:Rallikuskin kortti hyllylle
Keski-Karjalan Urheiluautoilijoiden Jukka-Pekka Immoselle tuli kallis ja turha reissu Sonkajärven ralliin lauantaina. Hän ajoi reilusti yli 120 km/t:ssa tutkaan 80:n alueella. Kortti lähti pois tuhdin sakon kera ja kisakin jäi kesken kakkostilalta.
Ylinopeuden syynä oli eksyminen siirtymätaipaleella ja epätoivoinen aikataulun kiinniajoyritys.
Galli on ilmoittanut huutokauppaavansa rallikauden jokaisessa osakilpailussa autonsa nimen. Korkeimman tarjouksen tekijä saa valita, millä naisen nimellä Gallin autoa kutsutaan. Huutokaupan tuotto menee hyväntekeväisyyteen. Monte Carlossa Gallin ajokki on nimeltään Peppa.
(MTV3)
Jaa, näinhän niitä kustannuksia pudotetaan. Haiskahtaa taas kusetukselta...Faustus sanoi:Eurosport.fr:n mukaan Monte Carlo-ralli tulee kuulumaan IRC-sarjaan ensi vuonna.
Kertoo IS arvaaja... No ei vaan, olihan Tommi tulosruudussakin viime viikolla vai oliko se tällä? No kuitenkin, on tuossa huhussa oikeasti perääkin. Tuskin tulee tapahtumaan, mutta mahdollista on. Olisihan se hienoa että mm-rallitallin päämaja sijaitsisi Jyväskylän maalaiskunnassa!:thumbup:mariko sanoi:-vahvat huhut kertoo et mäkis tommi pyörittää kohta subarun wrc tointa suomen puuppolassa,halleja ollaan jo laajentamassa....ja tää on ihan tosi:thumbup:
Huh huh mitä kakkaa tommonen.Silk Cut Jaguar sanoi:Koska wrc.com tarjonta on paskaa, niin ISC päätti sitten väkisin neutralisoida kilpailijan eli rally-live.comin.
http://www.rally-live.com/wrc/en/accueil/news1.shtml
..
Mitenkäs pitkä sopimus Petterillä muuten on?Petter Solberg on ylipalkatuin
Maksaisitko miljoonien vuosipalkkaa miehelle, joka ei ole voittanut yhtään MM-rallia kahteen ja puoleen vuoteen, joka häviää toistuvasti paljon huonommin palkatulle tallitoverilleen ja joka vielä haukkuu julkisesti autoaan?
Japanilainen Subaru-tehdas maksaa. Norjalainen Petter Solberg onnistui syksyllä 2006 neuvottelemaan itselleen monivuotisen sopimuksen, joka tuo hänelle noin kolmen miljoonan euron vuositulot. Se on hurjan paljon hänen viime aikoina saavuttamiinsa tuloksiin nähden.
Solbergin valtteina neuvotteluissa olivat hänen vuonna 2003 Subarulla voittamansa maailmanmestaruus sekä hänen maineensa fanien ja lehdistön rakastamana, aina hymyilevänä velikultana.
Solbergia paremmin MM-sarjan kuljettajista ansaitsee vain nelinkertainen maailmanmestari Sébastien Loeb. Citroën joutuu maksamaan hänen palveluksistaan arvioiden mukaan 3,5-4 miljoonan euron vuosikorvauksen.
Loeb ja Solberg ovat palkkavertailussa omassa kastissaan. Heidän jälkeensä tulevat Fordin ykköskuljettajaksi tänä vuonna noussut Mikko Hirvonen ja Subarun toinen kuljettaja, australialainen Chris Atkinson. He nostavat tiettävästi 1,5-2 miljoonan euron vuosipalkkaa.
Palkkaa saavia kuljettajia rallin MM-sarjassa on tällä hetkellä IS Urheilun keräämien tietojen mukaan kaikkiaan kahdeksan. Edellisten lisäksi vuosipalkkaa saavat Daniel Sordo (Citroën), Toni Gardemeister (Suzuki) ja Henning Solberg (Stobart).
Lisäksi Fordin nuori kakkoskuljettaja Jari-Matti Latvala saa palkkion saavuttamiensa tulostensa mukaan. Jokainen MM-piste, palkintopallisija ja Fordin tallin sijoittuminen lopullisessa MM-taulukossa on hinnoiteltu hänen sopimuksessaan erikseen.
IS
Maikkarin Tiimit & Kuskit -osion mukaan "Petter Solberg jatkaa uraansa Subaru-tallissa vuoteen 2009 ulottuvan sopimuksensa puitteissa."jäämies sanoi:Mitenkäs pitkä sopimus Petterillä muuten on?
Kannattaako siitä edes WRC:tä tehdä jos WRC:llä ajaminen loppuu 2010. Luulempa, että luokittelevat sen n-ryhmään ja se riittää.Juggis sanoi:Onko kellään muuten mitään käsitystä Mitsubishin WRC -suunnitelimista? Uutta evoa pukkaa ja pikkulinnut lauloivat joskus kaaauan sitten, että X:ään tulisi uusi WRC perustumaan? :doubtful:
Örr, onko tuo varmaa tietoa :yuck:Jr- sanoi:Kannattaako siitä edes WRC:tä tehdä jos WRC:llä ajaminen loppuu 2010. Luulempa, että luokittelevat sen n-ryhmään ja se riittää.