Kukahan tuo kartturiksi merkattu mahtaa olla, onko tietoa?ettelbruck sanoi:Tuttavat hämmästelevät tekstarissa Alenin vaisua menoa.
Kukahan tuo kartturiksi merkattu mahtaa olla, onko tietoa?ettelbruck sanoi:Tuttavat hämmästelevät tekstarissa Alenin vaisua menoa.
"raskankielisen Belgian Erkki Vanhanen"jusban sanoi:Kukahan tuo kartturiksi merkattu mahtaa olla, onko tietoa?
Ei ole kuulunut ainakaan julkisesti mitään uutta, tosin saivat ainakin luvan, jos eivät ole jo ryhtyneet rakentamaankin, uutta 3000neliön hallia varten. Taitaa jo niiden N-ryhmän pelien menekki olevan niin kova että tarvitsevat lisätilaa...NOesc sanoi:Tuossa jku aika sitten oli jotain huhuja että tommi mäkinen alkaisi pyörittämään subarun wrc-rallitoimintaa, onko tästä kuulunut mitään uutta, vai oliko juttu tuulesta temmattu?
Tuli tuosta mieleen seuraava uutinen MTV3:lta.NOesc sanoi:Tuossa jku aika sitten oli jotain huhuja että tommi mäkinen alkaisi pyörittämään subarun wrc-rallitoimintaa, onko tästä kuulunut mitään uutta, vai oliko juttu tuulesta temmattu?
Itse en kyllä usko enää tuohon vanhan korimallin menestykseen, vaikka tuliskin vielä päivitys. Nopeus on niin pahasti kateissa. Uusi korimalli on sitten ihan eriasia.mtv3 sanoi:Pari vaisumpaa vuotta kokeneessa Subarun rallitallissa on taas alettu puhua vakavissaan MM-osakilpailujen voittamisesta.
Tallipäällikkö David Richards sanoo uskovansa voittomahdollisuuksiin jo parissa seuraavassa rallissa Meksikossa ja Argentiinassa vanhalla WRC2007-autolla, mutta tallin tekninen johtaja David Lapworth uskoo voittoihin vasta, kun uusi WRC2008-auto saadaan kilpailukäyttöön myöhemmin tällä kaudella.
- WRC2007 ei ole huono auto ja uskon sen pärjäävän melko hyvin Meksikossa. Kokeilimme testeissä paria kehitysosaa ja ne vaikuttivat hyviltä, mutta olemme keskittyneet jo uuteen WRC2008:aan, joka on se auto, jonka uskomme nostavan meidät Fordin ja Citroenin edelle, Lapworth sanoi MM-sarjan virallisilla nettisivuilla.
Onkohan kyseessä se iskareiden vaihdos josta tässä ketjussa on huhuna mainittu?JML82 sanoi:Itse en kyllä usko enää tuohon vanhan korimallin menestykseen, vaikka tuliskin vielä päivitys.
Mistään päivityksestä ei ole missään puhuttu. Pari kehitysosaa sanoo Lapworth, ja näistä yksi on se, että iskarit vaihtuvat Reigereihin, joita mm. Ford käyttää.Petri Piira sanoi:Onkohan kyseessä se iskareiden vaihdos josta tässä ketjussa on huhuna mainittu?
Niin no, eikös pari kehitysosaa ole auton päivittämistä? No sama se, eipä siinä.RITA#28 sanoi:Mistään päivityksestä ei ole missään puhuttu. Pari kehitysosaa sanoo Lapworth, ja näistä yksi on se, että iskarit vaihtuvat Reigereihin, joita mm. Ford käyttää.
Meilläpäin ei puhuta rallissa päivityksistä, ne liittyy koneisiin, ja se kuulostaa nörttikieleltä. Ja ymmärsin ton sun viestis niin että imprezasta tulis vielä uus PÄIVITYS kokonaa...JML82 sanoi:Niin no, eikös pari kehitysosaa ole auton päivittämistä? No sama se, eipä siinä.
Bosse opettejana voi olla karhunpalvelus. Bossella on kaikkein erikoisin ajotyyli koko sarjassa, joten saattaa olla hanakalaa siirtää se toiselle. Toivon Bosselle kaikkea hyvää, mutten Mikkelsenille.Valde sanoi:Grönholmin opetus kuulostaa tehokaalta:
Andreas Mikkelsen has been lucky enough to benefit from some exclusive coaching from Marcus Gronholm recenlty, as he prepares for his 2008 rally campaign. The Finnish multiple WRC champion, who retired in December, is keen to help Andreas and the two have driven some kilometres together to kickstart some driving technique refinement for the Norwegian.
"I've been testing up here in the mountains with the 06 car, and have probably done a total of about 300km. Marcus came here for a couple of days to teach me some techniques which has helped me a lot. I feel very prepared for the Mountain Rally, for example."
"I've been talking to Marcus now and again at the WRC rallies I took part in last year and then in Wales I went to visit him at his pre-Rally GB test and I sat in with him for a few rounds. It was great! I knew he felt he maybe wanted to help me some more when he finished his own driving and that's how it all began really."
"He came over for two driving days last week in Rødberg and sat in with me for some runs and then vice versa, I sat in with him. He explained some technique things to help me go faster on corners especially the narrow twisty ones. He showed me how to do it first so that I was not losing time on the exits of corners and I tried and of course the first time didn’t succeed too much so then we would swap seats and he would show me again and then gradually little by little I could do it more and more like him. It's so valuable and I feel like I’m learning a lot."
Toisaalta ymmärrettävää, jos antaisivat jotain helpotusta tulokastiimille. Onhan se vaikeaa saada moottorit kestäväksi jne.. kun ei ole kokemusta. Muuten vaan huolestuttaa, riittääkö Suzukilla motivaatio.Ambomaan Mambo sanoi:http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/arkistot/ralli/2008/03/621895
Eipä vaikuta kovin lupaavalta, kun jo tässä vaiheessa kautta alkaa moiset puheet. Saapa nähdä kestääkö Suzuki edes tämän kauden MM-sarjassa :thumbfh:
Ihmetystä herättää myös se ettei talli ole testannut soralla ollenkaan. Ei oikein vakuuta tuo touhu nyt.Ambomaan Mambo sanoi:http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/arkistot/ralli/2008/03/621895
Eipä vaikuta kovin lupaavalta, kun jo tässä vaiheessa kautta alkaa moiset puheet. Saapa nähdä kestääkö Suzuki edes tämän kauden MM-sarjassa :thumbfh:
Lol, luitko edes Mikkelsenin kommentit ajon parantumisesta Bossen nikseillä? Mikkelsenin vauhti on ollut tosi hyvää taliviralleissa ja on mielestäni selvää, että huima hyppäys johtuu paljolti Bossen vinkeistä. Mihin se perustuu, että Bossen ajotyyli olisi jotenkin erikoinen? Millä tavalla?L4z! sanoi:Bosse opettejana voi olla karhunpalvelus. Bossella on kaikkein erikoisin ajotyyli koko sarjassa, joten saattaa olla hanakalaa siirtää se toiselle. Toivon Bosselle kaikkea hyvää, mutten Mikkelsenille.