Ei vaiZep sanoi:Olen jo aikaisemmin sanonut tämän: Briteillä ei ole tyylitajua, mitä tulee näihin kilpavermeiden kuoseihin.
Eihän tuohon oo tarvinnu ku matkii amerikkalaista klassikkoa:tongue:Silk Cut Jaguar sanoi:Ei vai[/URL]
Juu ja siinä on onnistunut jo niin monta merkkiä/tiimiä, ettei todellakaan ole mikään saavutus.ettelbruck sanoi:Eihän tuohon oo tarvinnu ku matkii amerikkalaista klassikkoa:tongue:
Niin no joo. Kuva julkaistiin ihan vasta niin tuli tuo heti mieleen, vaikkakaan nyt ei esimerkkinä niin loistava ehkä olekaan. Silti ihme ettei ole sotkettu täyteen tarroja, tosin vähissä olit tarrat aiempienkin vuosien vihreässä DBR9:ssä. Gulf tosiaan teki Aston Martin Racingin kanssa pitkän sopimuksen, hyvä että tätä ehkä kaikkien aikojen legendaarisinta väritystä saatiin jatkamaan tämän hetken kaunein GT-auto. [No nyt alkaa mennä jo viimeistään aika pahasti offtopicin puolelle...]ettelbruck sanoi:Eihän tuohon oo tarvinnu ku matkii amerikkalaista klassikkoa:tongue:
Nyt on offseason, ei ole juuri muutakaan puhuttavaa.RITA#28 sanoi:Onkohan sillä auton värillä minkään sortin merkitystä? Eikös siitä syksyllä puhuttu että vaikka kuinka Subaru oli hienoin niin oli se myös hitain. Kyllä se auton nopeus on se tärkein asia ja mun mielestä värit ei siihen vaikuta.
Mä oon varmaan häiriintyny tai jotain, koska mun mielestä toi on melko nätti väritys...mjs sanoi:
Ei hyvää päivää sentään mikä soppa. Siinä viimevuotisessakin oli jo yksi väri liikaa ja nyt siihen on sitten vielä liimattu päälle abu dhabin joulunpunainen. Pahaa tekee katsoa.
Taitaakin olla C4 kalustona http://sport.postimees.ee/180108/esileht/sport/306988.php?aava-oleme-citroeni-tiimi-kolmandad-numbridJr- sanoi:Urmo Aava ajaa mitä ilmeisimmin 10 mm-rallia, kalustona Citroen xara, tätä paikkaa vissiin havitteli myös Janne Tuohino. Noh huomenna Aava pitää pressitilaisuuden jossa kuulemma asiasta lisää.