Ralliuutisia.

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Richards Subarun autosta/tilanteesta:

"Being fair about it, the car we run at the moment is five years old in its basic design," he added. "We anticipated this new car would have come a long time before it did. (Autosport.com)
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8260
Nopea modaus Fordin hirviövärityksestä:



Ei nyt vieläkään mitään karkkia silmälle mutta lähellä siedettävää.
 
Viimeksi muokattu:

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
2006 Focus oli vielä ihan hieno kun siinä oli ne Fordin perinteiset vinot ralliraidat kyljissä. Mutta tuo :yuck:
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8260
Silloin kun on yksi iso sponssi jonka väreillä mennään niin saadaan heleposti tyylikästä designia aikaan mutta kun läiskitään useamman sponssin värit läjään niin tuloksena on Ford 08 väritys.

Noh, nyt on Mikolla ja J-M:lla helevetin ruma auto, mutta toivon mukaan se on sitten helevetin nopea kans.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Fordi on helvetin ruma. Suzuki sen sijaan on ihan näpsäkän näköinen pikkukottero. Tollahan voisi mennä vaikka kovaa.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Tuossahan sitä olisi suomalaisväritystä ulkopuolellakin.





Kaiken kaikkiaan tuo Focus on aika nätti, mutta ulkonäkö pilattu tän vuoden mallissa räikeillä väreillä. Toisaalta, rallimaailmassa sponssien rahat ovat erittäin tärkeät joten sponsorit myös osaltaan määräävät auton ulkonäönkin. Ja onhan tän vuoden Focus ainakin erottuva.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
ettelbruck sanoi:
Eihän tuohon oo tarvinnu ku matkii amerikkalaista klassikkoa:tongue:
Juu ja siinä on onnistunut jo niin monta merkkiä/tiimiä, ettei todellakaan ole mikään saavutus.

Jos mietitään Martini Racingin värejä, niin millähän tiimillä on ollut heikoimmat esitykset..? M-Sport.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
Onkohan sillä auton värillä minkään sortin merkitystä? Eikös siitä syksyllä puhuttu että vaikka kuinka Subaru oli hienoin niin oli se myös hitain. Kyllä se auton nopeus on se tärkein asia ja mun mielestä värit ei siihen vaikuta.

Toinen asia on sponsorit. Ne rahat, jotka Ford esim. Abu Dhabilta saa on turha pilata sillä että värjätään auto itse ja Abu Dhabi ei ole siihen tyytyväinen.

Ja kun sää siellä reitin varressa männykössä seisot niin tuskin kerkeet ees hirveesti niitä värejä näkemään.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
ettelbruck sanoi:
Eihän tuohon oo tarvinnu ku matkii amerikkalaista klassikkoa:tongue:
Niin no joo. Kuva julkaistiin ihan vasta niin tuli tuo heti mieleen, vaikkakaan nyt ei esimerkkinä niin loistava ehkä olekaan. Silti ihme ettei ole sotkettu täyteen tarroja, tosin vähissä olit tarrat aiempienkin vuosien vihreässä DBR9:ssä. Gulf tosiaan teki Aston Martin Racingin kanssa pitkän sopimuksen, hyvä että tätä ehkä kaikkien aikojen legendaarisinta väritystä saatiin jatkamaan tämän hetken kaunein GT-auto. [No nyt alkaa mennä jo viimeistään aika pahasti offtopicin puolelle...]

RITA#28 sanoi:
Onkohan sillä auton värillä minkään sortin merkitystä? Eikös siitä syksyllä puhuttu että vaikka kuinka Subaru oli hienoin niin oli se myös hitain. Kyllä se auton nopeus on se tärkein asia ja mun mielestä värit ei siihen vaikuta.
Nyt on offseason, ei ole juuri muutakaan puhuttavaa.

Ja ainahan autoihin liittyvissä asioissa ulkonäöllä on merkitystä.
 
Viimeksi muokattu:

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Rallin MM-sarjasta vetäytynyttä Marcus Grönholmia kiinnostaa edelleen testien ja mahdollisesti myös joidenkin kilpailujen ajaminen Fordin tehdasautolla.

- Ehkä voisin ajaa hieman testejä, jotta tuntuma ajamiseen säilyisi. Jos en aja ralliautolla lainkaan koko vuonna, niin sen jälkeen olisi vaikeaa enää palata, jos haluaisin ajaa jonkun rallin, Grönholm mietti Autosport-lehden autourheilunäyttelyssä Birminghamissa.

Grönholm, 39, ei sulje pois sitä mahdollisuutta, että hän lähtisi yrittämään tänä vuonna kahdeksatta voittoa Suomen MM-rallissa.

- Muut ajavat koko kauden, ja minulle olisi jopa hieman vaarallista lähteä yrittämään voittoa testaamatta autoa - etenkin Suomessa, jossa nopeudet ovat erittäin kovia.

- Teen yhä vähän töitä Fordille, seuraan joitakin ralleja paikan päällä ja autan yhtä nuorta norjalaiskuljettajaa (Andreas Mikkelseniä). Olen jo ajanut vähän lumella hänen kanssaan, kaksinkertainen maailmanmestari jatkoi.
 

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
mjs sanoi:


Ei hyvää päivää sentään mikä soppa. Siinä viimevuotisessakin oli jo yksi väri liikaa ja nyt siihen on sitten vielä liimattu päälle abu dhabin joulunpunainen. Pahaa tekee katsoa.
Mä oon varmaan häiriintyny tai jotain, koska mun mielestä toi on melko nätti väritys...:eek:
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Toi Abu Dhabin punainen on liian tumma ja samoin Castrolin vihreä. Fordin sinisen olisi voinut korvata jollakin vaaleammalla sävyllä. Onko tuo nyt sitten limen vihreä, tuo keulan väri, niin siitä tykkään.

Viime vuoden Focus WRC:n väritys oli huomattavasti rauhallisempi.
08:ssa ainakin jokainen sponsori pääsee esille.
Suzukin väritys on kyllä onnistunut.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Urmo Aava ajaa mitä ilmeisimmin 10 mm-rallia, kalustona Citroen xara, tätä paikkaa vissiin havitteli myös Janne Tuohino. Noh huomenna Aava pitää pressitilaisuuden jossa kuulemma asiasta lisää.
 
Ylös