Faustus
Well-known member
- Liittynyt
- 31.3.2000
- Viestit
- 6745
Lähde: VG.noPetter Solberg (34) kjører ikke åpningsrunden i Irland i rally-VM 2009.
Petterille kelpaa vain ja ainoastaan kilpailukykyinen auto ja tiimi.
Lähde: VG.noPetter Solberg (34) kjører ikke åpningsrunden i Irland i rally-VM 2009.
No mitä se siellä Subarulla sitten teki viime vuodet? :tongue:Lähde: VG.no
Petterille kelpaa vain ja ainoastaan kilpailukykyinen auto ja tiimi.
Linkissä on 207:n loppusijoitus 2008 sarjassa, Nro: 1. Kuten viime vuonnakin.Mistä tällaista päättelit että Citroen poistuisi? Tuo linkki ei ainakaan meikeläiselle tarjoa tällaista informaatiota...
Ja tämä vaikuttaisi Citroenin lähtöön miten? En edelleenkään löydä logiikkaa.Linkissä on 207:n loppusijoitus 2008 sarjassa, Nro: 1. Kuten viime vuonnakin.
Ja tämä vaikuttaisi Citroenin lähtöön miten? En edelleenkään löydä logiikkaa.
Ihan menee ajotaitojen mukaan työjako tallissa...:wink:Rautenbach on toistaiseksi nelikosta ainoa, jolla on koko kauden kattava sopimus. Ogier ajaa tämänhetkisen suunnitelman mukaan kuusi ensimmäistä rallia, Novikov kahdeksan rallia ja Atkinson ainoastaan Irlannissa.
Niinpä...Ihan menee ajotaitojen mukaan työjako tallissa...:wink:
Ajanee ensi vuonna 8 kisaa Focuksella.Eipä ollut sitten Aava Citroënin kakkostallin listoilla..
Eikö pökötillä ole ihan tarpeeksi toimintaa protojen puolella? Citroen olisi loogisempi jatkamaan :frank:PSA tuskin hylkää voittajamallia ja tuskin myöskään enää ajavat toisiaan vastaan (tyyliin 307 WRC <-> Xsara WRC), ainakaan tässä maailmantalouden tilassa.
Citroenia on huhuiltu jo pidemmän aikaa johonkin ratasarjaan (esim. WTCC) sitten kun WRC-säännöt muuttuu
IRC:ssä ei ole muita tehdastalleja kuin Skoda ja Fiat-Abarth. Peugeot toimii maahantuojien teamien kautta ja loput merkit erinäisten teamien/pajojen toimesta vaihtelevin resurssein. Autonvalmistajat ovat maksaneet IRC organisaattorille "pistemaksun" jotta heidän merkit huomioidaan pisteissä kuten Mitsu ja Honda mutta se ei tarkoita sitä että niillä olisi mitään tehdasteamejä sarjassa. Subaru esimerkiksi ei ole tätä maksua ainakaan vielä IRC:n aikana tehnyt joten vaikka voittaisitkin jonkun IRC kisan Subarulla niin pisteissä ja IRC kunniataulukoissa sitä ei huomioitaisi mitenkään.IRC:n tehdastalleista Mitsut on N4-kalustoa ja Hondat R3....
R eli ilmeisesti Road-vehkeet on semmosia privaattikoppainoita, riisuttuja katuautoja pikku kiteillä varustettuina. Halpoja ovat toki ilmeiseti 25-30 tonnia taitavat maksaa.IRC:n tehdastalleista Mitsut on N4-kalustoa ja Hondat R3.... Mikähän tämä uusi R-ryhmä oikeastaan on? Näemmä SM-tittelitkin ajetaan N4 ja R3 kalustolla.