berra67
Well-known member
- Liittynyt
- 11.2.2003
- Viestit
- 923
Osittan mutta pääosin TRAINillä...siis junalla-Kai sinäkin sitten ajat kaikki matkat polkupyörällä?
Osittan mutta pääosin TRAINillä...siis junalla-Kai sinäkin sitten ajat kaikki matkat polkupyörällä?
Joo, GM möi osuutensa pois ja kohta myy kaiken muunkin.Joku puhui, että GM omistaa Subarua. Jos oikeen muistan, Toyota osti GM:n osuuden. En ole tosin 100% varma.
Olen samaa miettinyt ja tällä hetkellä yleinen ilmapiiri on niin "rallin tyyppisten kuvioiden vastainen" ettei, usko valitettavasti ole kovin vahva.Sitä vaan että jotainhan sen uuden S2000+ kilpurinkin kehittäminen maksaa, ja nykytilanteessa tuntuu olevan vähän sitä fiilistä että kaikki raha mitä kisatoimintaan pistetään on tuhlattua rahaa, oli ne kilpurit sitten minkä hintaisia tahansa. Saa nähdä onko 2010 paria kolmea tehdastallia enempää mukana, eikös osa noista nykyisistä S2000-autoista ole ns. yksityisten pajojen virityksiä ilman tehtaan tukea? Ja niitähän ei varmaankaan sarjaan mukaan hyväksytä. Vai miten se oli.
Paitti et ainakin vähän aikaa sitten oli GM:än omaisuutta. Tiiä ovatko jo ehtineet myyä..Niin no Kiinalaisilla rahaa, joten joku "Daewoo" voi viivalle tullakkin...
Oma veikkaukseni on, että isolle yleisölle laji ei uppoa sen seuraamisen "työläyden" vuoksi. Rallifanit toki raivaavat tiensä pitkin taimikkoja aamusateessa parhaille näkymille, mutta mites se normi jukkavirtanen, joka mielellään keittelisi aamulla kupin kahvia ja avaisi töllöttimen?Olen samaa miettinyt ja tällä hetkellä yleinen ilmapiiri on niin "rallin tyyppisten kuvioiden vastainen" ettei, usko valitettavasti ole kovin vahva.
2010 voi olla ettei siellä ole paikalla kunnon talleja ollenkaan.
Niin no Kiinalaisilla rahaa, joten joku "Daewoo" voi viivalle tullakkin...
Rallin profiilin pitää saada houkuttelevammaksi isolle yleisölle. Meikkis ainakin on myyty rallille nyt ja aina.
Voisi aika isolla laittaan tuon JOS-sanan. Jos vuodesta 2009 tulee taloudessa totaalinen floppi niin se tuskin houkuttelee kovinkaan montaa satsaamaan uuteen sarjaan. Loeb ei jatka pikkuautoilla, joten siinä menee sarjan johtotähti. Samalla voi mennä Citroenkin...Tuota mää kanssa mietin, että onko tämä nyt vielä niin kamalaa. Ensi vuosi on hiljaisempaa, mutta jos 2010 on tulossa useampikin uusi talli mukaan, niin on sitten ihan sama vaikka tässä yksi vuosi mentäisiinkin säästöliekillä.
No uskoko joku tohon oikeesti? :doubtful: Ottakaa yls nolla perseestä pois nii osuu suunnillee oikeesee...Hmm? En ole yhtään vakuuttunut että tehdastiimien vuosibudjetit on ihan tuota luokkaa.
No puolessatoista kuukaudessa tuskin Ford tai Citroen saa aikaiseksi hyvää n-ryhmän autoa?Eikös ännäläisiin siirtyminen vähän halventaisi meininkiä?
Halventaisi kyllä, mutta kuka helevetti niitä viitsisi katsella? Paljon mieluummin vaikka sitten nämä IRC-Fiudet ja Pösöt ja junnujen S1600:t. Niissä on sentään kilpa-auton äänet. N-ryhmän Pitsimisut ja Impretsat vaan tuhisee.Eikös ännäläisiin siirtyminen vähän halventaisi meininkiä?
Hieno uutinen :thumbup:Juho Hänninen Skodan tehdaskuljettajaksi kaksivuotisella sopimuksella.
http://www.juhohanninen.com/main.site?action=news/view&id=246&ngid=2&language_code=fin