Don Vito
Sekakäyttäjä
Toi on kyl jääny tän kauden ralleista mieleen todella hyvin. Oli hienoa katseltavaa.
Tokkopa kuitenkaan Suomen kesässä voidaan venyttää rallipäivää niin pitkälle, että ajettaisiin edes iltahämärässä saati sitten yöllä....
Toi on kyl jääny tän kauden ralleista mieleen todella hyvin. Oli hienoa katseltavaa.
Voidaanha sitä venyttää, mutta mitäs se auttaa kun pimeetä ei satu siihen aikaan olemaan vaikka kuinka venyttäis.Tokkopa kuitenkaan Suomen kesässä voidaan venyttää rallipäivää niin pitkälle, että ajettaisiin edes iltahämärässä saati sitten yöllä....
Näyttävyyden lisäksi pimeässä tai hämärässä ajettaessa on myöskin etuna se, että kuskien erot tulevat paremmin näkyviin. Pimeässä ajo on sen verran oma maailmansa.nuo iscn muutokset vaikuttavat hyviltä.
toivottavasti palaavat takaisin siihen että ajetaan myös illalla, oli meinaan walesin rallissa hienon näköstä telkasta.
muutenkin erityisesti monten yöekt (muistoissa ainakin) legendaarisen upeita
Ne samat pätkät ovat olleet viime vuosina käytännössä vain Ouninpohja/Kakaristo ja Himos mitä siellä on ajettu... Ihmettelen, että miksi Vaheria, Hassia tai Päijälää ei olla käytetty vuosikausiin! Luulisi että ne ovat vielä JKL:n huoltopaikan toimintasäteen piirissä. Itäpuolen baanat ovat myös hienoja, mutta kyllä Jämsän lenkki kuuluu Suurajoihin siinä missä Ferrari F1:een.Itse kyllä rauhoittaisin tuota Jämsän suuntaa muutamaksi vuodeksi ja veisin itäpuolelle. Pitääkö niitä samoja pätkiä vuodesta toiseen runnoa ja aina samat ruuhkat takaisin Jyväskylän suuntaan... :nope:
Nyt kun olut on tullut maitokauppoihin, niin mahtaako suomalainen rallifani enää osata käyttäytyä tuossa vaiheessa iltaa, vai säilyykö turvallisuus?Ei vielä ihan täysin säkkipimeää mutta aika legendaarisen oloista siitä huolimatta.
Mahtaako suomalainen rallifani osata käyttäytyä vaikka olisi mikä vaihe päivästä menossa? :idea:Nyt kun olut on tullut maitokauppoihin, niin mahtaako suomalainen rallifani enää osata käyttäytyä tuossa vaiheessa iltaa, vai säilyykö turvallisuus?
Eiköhän pahimmat ördääjät jää Killerin telttoihin.Nyt kun olut on tullut maitokauppoihin, niin mahtaako suomalainen rallifani enää osata käyttäytyä tuossa vaiheessa iltaa, vai säilyykö turvallisuus?
Toivottavasti palaisi ralliin aktiivisesti kilpailemaan. Eikös Markko ole aikas runsaasti kritisoinut uusia sääntöjä?Jyväskylässä pelataan samana viikonloppuna myös jääkiekkoturnaus jossa ovat mukana Jypin lisäksi Kalpa, Jokerit ja Hifk.
Otteluohjlema:
Pe 31.7. klo 18.00 Jokerit - HIFK
Pe 31.7. klo 21.30 JYP - KalPa
La 1.8. klo 14.00 pronssiottelu
La 1.8. klo 18.00 loppuottelu
Tynin bisnesnenä taas haistanu mahollisuuden. Harmi vain että perjantaina ajetaan Killeri kello 20.00.
Ja itse aiheeseen liittyen Markko Märtin ajoi eilen ja tänään Focusta Fordin Sardinian testeissä.
Ehkä jotain jäänyt käännöksessä pois, mutta tarkottaa varmaan MM-rallin profiilin nostamista. Ja F1 tietysti on korkeimman profiilin sarja, joten siitä voi ottaa mallia tai jotain. Tuntuu, että pitäs kyllä tehdä täsmälleen päinvastoin, jos tuo tarkoittaa vaan lisää VIP-touhua.Mitähän tämä mahtaa sitten tarkoittaa?
Näin on ISC asiaa esittämässä FIA WMSC kokoukseen ensi kuussa http://www.autosport.com/news/report.php/id/75454Jyväskylän soralla kaasutellaan myös 2010?
Nyt näyttää ekan kerran Clio kestäneen maaliin asti, Jim Clark Rallyssa 13. ja nopein kaksivetoinen.