Samaa itsekin ihmettelin. Ei kyllä yhtään lisännyt huhun luotettavuutta...Mihin Toyota Prodrivea tarvitsisi kun sillä on TTE?
Samaa itsekin ihmettelin. Ei kyllä yhtään lisännyt huhun luotettavuutta...Mihin Toyota Prodrivea tarvitsisi kun sillä on TTE?
Onpahan sitten asvalttisetupit kohdillaan Fordissa heti ensi kauden alusta lähtien. Ei hyvää päivää sentään, norjalainen lihapulla säätää Fordin kuntoon asvaltille, mahtavat ranskikset repeillä liitoksistaan tämän jutun kanssa. Eikö tosiaan löydy jotain vähän pätevämpää pikitien kurittajaa testikuskiksi, vai onko sekin taas niinkin simppelistä asiasta kuin rahasta kiinni.Mielenkiintoinen idea laittaa H. Solberg "testikuskiksi" loppukauden asvalttikisoihin.
Niin, oisivathan ne voinu palkata vaikka sen Duvalin tohon tehtävään, sehän pisti sillon pari vuota sitte Stobartin autolla Latvalaakin 6-0 yhessä asvalttikisassa. Ei luulis kuitenkaan se kaveri olevan se kaikkein kallein kuski, koska tällä hetkellä ei WRC- sarjaa kierrä...Onpahan sitten asvalttisetupit kohdillaan Fordissa heti ensi kauden alusta lähtien. Ei hyvää päivää sentään, norjalainen lihapulla säätää Fordin kuntoon asvaltille, mahtavat ranskikset repeillä liitoksistaan tämän jutun kanssa. Eikö tosiaan löydy jotain vähän pätevämpää pikitien kurittajaa testikuskiksi, vai onko sekin taas niinkin simppelistä asiasta kuin rahasta kiinni.
Duval on eläköitynyt rallihommista, ainakin siihen asti kunnes sopivan rahakas tarjous tulee.Niin, oisivathan ne voinu palkata vaikka sen Duvalin tohon tehtävään, sehän pisti sillon pari vuota sitte Stobartin autolla Latvalaakin 6-0 yhessä asvalttikisassa. Ei luulis kuitenkaan se kaveri olevan se kaikkein kallein kuski, koska tällä hetkellä ei WRC- sarjaa kierrä...
Hienon näköinen pirssi. Paljon parempi kuin tylsä Focus.
Henningin S2000.
Melko käsittämätön juttu. Duval on ollut just yks niitä hemmoja jonka takia rallia on ylipäätään jaksanut seurata. On ollut pirun nopee asfaltilla, monesti liian nopea jopa itselleen. Jaksoi säväyttää monesti. Mikä ratkaisu tuo nyt on mennä myymään käytettyjä autoja, huhhuh..Duval on eläköitynyt rallihommista, ainakin siihen asti kunnes sopivan rahakas tarjous tulee.
http://www.maxrally.com/news/entry/duval_retires_from_rallying/
Juu ei ole testifinaali ensi kaudelle kun eri laite se WRC on. Sen takia oli lainausmerkeissä kun M-sportin tiedotteen mukaan kyse on auton asvalttikilometrien keräämisestä.Totta kai kerättyä dataa käytetään hyväksi, samalla tapaa kuin muistakin jo kymmenistä Fiesta S2000:ien kisoista, mutta ei tämä mikään testifinaali ensi kaudelle ole.
Loebilla ei välttämättä motivaatio piisaa jatkaa enää kovin pitkään. Nyt olisi hyvä sauma lopettaa kun WRC autojen tie tulee päätepisteeseensä.Latvala ulos Fordilta ja Ogier tilalle jotta Loebkin saa sentään yhden oikean haastajan. Muussa tapauksessa Loebin ainoa "haastaja" ensi kaudella on samainen Ogier, mutta tallikavereina ja ilman lupaa haastaa mestaria. :jaska:
Varmaankin ovat...Noista ens vuoden
....
ovat vähän pienempiä.
Tiukkaa on Böömissä vääntö triolla Hänninen-Valousek-Bouffier, tätä näpytellessä eroa 3,7sek.2.-4.7. ajettavan Tshekin (ja Puolan) mestaruussarjan osakilpailun Rally Bohemia....
Eivätkös nuo 206 pösöt muutenkin kelpuutettu MM-ralleihin ainoastaan erikois luvin kaikkien muiden tiimien hyväksyttyä Pösöjen alimittaisuuden? Tuli vain jossain puheeksi, kun Peugeot puolestaan oli ilmeisesti vastustanut erään toisen valmistajan (Skoda?) ideaa ajattaa saman kokoista alimittaista autoa.. :doubtful:Ei haittaa pienempi koriset autot meikäläistä ainakaan yhtään.
Eihän 205 tai 206 pösötkään mitään suuria olleet. Sitäkin menestymeempiä tosin.
Kyllähän Pösö ja Skoda täyttivät vaatimukset pidentämällä puskureiden muodolla autojen kokonaismitan vaadittuun neljään metriin.Eivätkös nuo 206 pösöt muutenkin kelpuutettu MM-ralleihin ainoastaan erikois luvin kaikkien muiden tiimien hyväksyttyä Pösöjen alimittaisuuden? Tuli vain jossain puheeksi, kun Peugeot puolestaan oli ilmeisesti vastustanut erään toisen valmistajan (Skoda?) ideaa ajattaa saman kokoista alimittaista autoa.. :doubtful: