Haigi
Well-known member
No niin,tulee vähän mielenkiintoa Saksan ralliin,tossa ei vaan kerrottu,kumman kuskin se korvaa,vois olettaa,että Henning joutuu taas tekemään tilaa :alppu:
Sehän on aiemmin kerrottu, että Henning kurvailee kauden asfalttiosakilpailut Bulgarian tapaan Fiestalla.No niin,tulee vähän mielenkiintoa Saksan ralliin,tossa ei vaan kerrottu,kumman kuskin se korvaa,vois olettaa,että Henning joutuu taas tekemään tilaa :alppu:
Toisaalta asiaahan se vaan puhuu... :ahem:Vanhempi maisteri se vaan jaksaa kantaa huolta tulevan mestarin asioista
Itse ainakin uskon, kyllä Loriaux osaa auton tehdä, se on ihan varma asia. Mutta jos kehityksessä sitten ruvetaan menemään metsään, niin kuin Bossen lopettamisen jälkeen on Fordilla käynyt niin se on voivoi.Ja tokkopa sitä touhua Fordinkaan huumorintaju kauaa kestäisi. "Uudet autot kaiken muuttaa voi" jne. mutta uskooko siihen läppään kukaan niin se on eri asia se.
Kuulemma jotain ongelmia kulkupuolella.Ei ole Markkon vauhti kadonnut. Mutta mikäs Gardella?
Ja viivalla oltaisiin ensi kaudella Sardiniasta lähtien.Autosport tietää kertoa, että Prodriven ja Minin S2000-projekti on sittenkin yhä elossa ja se julkistetaan virallisesti ensi viikolla. Yhtä autoista ajanee Mads Östberg.
Ehkäpä juuri siitä imagosta halutaan etääntyä ja palauttaa kuva legendaarisesta ralli-Ministä.Markkinoinnilliselta kannalta hiukan vaikee ymmärtää tuota Mini juttuakin. Eikö Mini ole tunnettu lähinnä trenditietoisten urbaanien nuorten uranaisten autona. Ei kuulosta siltä, että pölyiset rallipolut olis sille paras mainoskenttä.
Maikkarin mukaan Ogieeri on allekirjoittanut jatkopahvin ylläripylläri Citroenin kanssa. Eli toisin sanoen Fordin rallitallin toiminta lakkaa olemasta ensi kauden jälkeen?..