Pösöistä.
Eli kyllä se Rovis starttasi 9. ek:lle, mutta meno hyytyi 10 km kohdalla. Pelihuumoria pösömiehiltä löytyy, sillä Marcus pysähtyi juttelemaan Harrin kanssa pätkällä ja pojat kävivät läpi vikalistat;-)
Taitaa jo Proveran oma tuoli heilua vai olisiko niin, että PSA-yhtymä on jo harkitsemassa ajattaako se jatkossa kahta tiimiä? Vai olisiko Märtin ilmoittanut, ettei lähde Pösöllä pelleilemään.
Jotain muutakin kuin molempien autojen pettäminen Sardiniassa oli Proveralle tapahtunut, sillä mies oli täysin pois tolaltaan - ei edes sikaria näkynyt. Autojen pettäminen nyt ei voi olla mikään yllätys.
Kummalta vaan tuntuu esimerkiksi se, että vaihdelaatikkoasiassa tiimi huhujen mukaan aikoo jatkaa yhteistyötä tuon Hewlandin kanssa.
Toisaalta autolla ajetaan taas kehitystestiä sorallakin heti Sardinian jälkeen, joten hommaa väännetään kyllä eteenpäin koko ajan.
Marcus latasi kyllä aika raikkaasti, joten on varmaa, että pyykinpesua riittää.
Hyvin olit "Hurmurisija" sivusilmällä seurannut.
Oli tuossa urheiluruutu nauhalla, joten tarkennan:
Ylen Suominen haatatteli Proveraa huoltopilttuussa ja Grönholmia jonkun pätkän jälkeen.
Provera:
"Olen pettynyt moniin asioihin mm. teknisiin ongelmiimme, mutta siinä ei ole kaikki"
Suominen: "Mihin muuhun olette pettynyt Herra Provera?"
Provera: "Jonain päivänä kerron teille kaiken"
Grönholmin vastaus:
"Ai se on herännyt nytten, minä olen ollut hyvin pettynyt jo pitkään...
Mun mielestä pitäis tehdä oikein kunnon pyykki, johtajien pitää nyt herätä tai sitten niiden pitää lähteä kävelemään tai sitten pitää vaihtaa kuljettajia"
Voipi olla, että Marcuksella on joku varasuunnitelma, kun lataa aiemmista varoituksista huolimatta totuuksia julki!