Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on päinvastoin. Indiana Jones ei niinkään ole pakollinen mutta....uusi Rambo!!? Se on kyllä nähtävä.
Sellaista se on hölmöläisen elämä.
Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on päinvastoin. Indiana Jones ei niinkään ole pakollinen mutta....uusi Rambo!!? Se on kyllä nähtävä.
jusban sanoi:Sellaista se on hölmöläisen elämä.
Mulla on päinvastoin. Uusi Rambo ei niinkään ole pakollinen mutta....Indiana Moe!!? Se on kyllä nähtävä.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on päinvastoin. Indiana Jones ei niinkään ole pakollinen mutta....uusi Rambo!!? Se on kyllä nähtävä.
burb sanoi:Mulla on päinvastoin.
Pettymykseksesi on minun kerrottava ettei Moe ole Indianasta vaan Vermontista!burb sanoi:Mulla on päinvastoin. Uusi Rambo ei niinkään ole pakollinen mutta....Indiana Moe!!? Se on kyllä nähtävä.
Vermont voitti Simpsoneiden kotikaupungin tittelin
Julkaistu: 9:02
ap
DAN BUSTARD / AP
Judi Martin kiinnitti voittojulistuksen kopiointiliikkeensä näyteikkunaan Vermontin Springfieldissä.
Vermontin Springfield julistettiin tiistaina Simpsoneiden viralliseksi kotikaupungiksi. Kaupunki päihitti kilpailussa 13 muuta Springfieldin kaupunkia, jotka kaikki kisasivat virallisen Simpson-kaupungin tittelistä. Voittaja saa kunnian isännöidä The Simpsons Movie -elokuvan ensi-illan.
Vermont valikoitiin voittajaksi 20th Century Foxin järjestämässä internetäänestyksessä. USA Todayn sivuilla olleessa äänestyksessä kaupungit kilpailivat äänestäjien suosiosta muun muassa esittelyvideoiden avulla. Voittajakaupungin videossa Homeriksi naamioitunut paikallinen talk show -isäntä jahtasi vaaleanpunaista jättidonitsia kaupungin halki.
Joo! Älytöntä! Nää on just niitä "once in the lifetime"-hetkiä mitä tulee usein.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on just päinvastoin! Käsittämättömiä yhteensattumia!
Olin siis väärässä. Häpeän. :nope:Moe Szyslak sanoi:Pettymykseksesi on minun kerrottava ettei Moe ole Indianasta vaan Vermontista!![]()
Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on just päinvastoin! Käsittämättömiä yhteensattumia!
Muttet enää menettänyt kasvojasi, sillä sulla on ne edelleen ns. hukassa.burb sanoi:Olin siis väärässä. Häpeän. :nope:
Ehkä vähän sellainen urea jacta est -tyyppinen helpottunut tuntemus.OoPee sanoi:Tuliks teille kummallekin semmonen bon voyage -fiilis?![]()
OoPee sanoi:Tuliks teille kummallekin semmonen bon voyage -fiilis?![]()
Runar ja Kyllikki sanoi:Tuli!
Paitsi mulle. Ja burbille. Uskomaton yhteensattuma! :eek!: :eek!:
Aika raaka vaikuttais olevan tää uus Rambo. Syltty laittaa parastaan.:ahem:Karpow sanoi:
312T4 sanoi:Onko Rambo amerikan Rokka vai Sven Dufva![]()