Sellaista se on hölmöläisen elämä.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on päinvastoin. Indiana Jones ei niinkään ole pakollinen mutta....uusi Rambo!!? Se on kyllä nähtävä.
Sellaista se on hölmöläisen elämä.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on päinvastoin. Indiana Jones ei niinkään ole pakollinen mutta....uusi Rambo!!? Se on kyllä nähtävä.
No toivottavasti on sitten edes vähän pareen kuin Rambo kolmonen, joka sai lähinnä aikaanRunar ja Kyllikki sanoi:Mulla on päinvastoin. Indiana Jones ei niinkään ole pakollinen mutta....uusi Rambo!!? Se on kyllä nähtävä.
SÄHÄN sen tiedät!! :ahem:jusban sanoi:Sellaista se on hölmöläisen elämä.
Mulla on päinvastoin. Uusi Rambo ei niinkään ole pakollinen mutta....Indiana Moe!!? Se on kyllä nähtävä.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on päinvastoin. Indiana Jones ei niinkään ole pakollinen mutta....uusi Rambo!!? Se on kyllä nähtävä.
Mulla on just päinvastoin! Käsittämättömiä yhteensattumia!burb sanoi:Mulla on päinvastoin.
Pettymykseksesi on minun kerrottava ettei Moe ole Indianasta vaan Vermontista!burb sanoi:Mulla on päinvastoin. Uusi Rambo ei niinkään ole pakollinen mutta....Indiana Moe!!? Se on kyllä nähtävä.
Vermont voitti Simpsoneiden kotikaupungin tittelin
Julkaistu: 9:02
ap
DAN BUSTARD / AP
Judi Martin kiinnitti voittojulistuksen kopiointiliikkeensä näyteikkunaan Vermontin Springfieldissä.
Vermontin Springfield julistettiin tiistaina Simpsoneiden viralliseksi kotikaupungiksi. Kaupunki päihitti kilpailussa 13 muuta Springfieldin kaupunkia, jotka kaikki kisasivat virallisen Simpson-kaupungin tittelistä. Voittaja saa kunnian isännöidä The Simpsons Movie -elokuvan ensi-illan.
Vermont valikoitiin voittajaksi 20th Century Foxin järjestämässä internetäänestyksessä. USA Todayn sivuilla olleessa äänestyksessä kaupungit kilpailivat äänestäjien suosiosta muun muassa esittelyvideoiden avulla. Voittajakaupungin videossa Homeriksi naamioitunut paikallinen talk show -isäntä jahtasi vaaleanpunaista jättidonitsia kaupungin halki.
Joo! Älytöntä! Nää on just niitä "once in the lifetime"-hetkiä mitä tulee usein.Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on just päinvastoin! Käsittämättömiä yhteensattumia!
Olin siis väärässä. Häpeän. :nope:Moe Szyslak sanoi:Pettymykseksesi on minun kerrottava ettei Moe ole Indianasta vaan Vermontista!![]()
Tuliks teille kummallekin semmonen bon voyage -fiilis?Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on just päinvastoin! Käsittämättömiä yhteensattumia!
Muttet enää menettänyt kasvojasi, sillä sulla on ne edelleen ns. hukassa.burb sanoi:Olin siis väärässä. Häpeän. :nope:
Ehkä vähän sellainen urea jacta est -tyyppinen helpottunut tuntemus.OoPee sanoi:Tuliks teille kummallekin semmonen bon voyage -fiilis?![]()
Tuli!OoPee sanoi:Tuliks teille kummallekin semmonen bon voyage -fiilis?![]()
Kertakaikkiaan :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Tuli!
Paitsi mulle. Ja burbille. Uskomaton yhteensattuma! :eek!: :eek!:
Aika raaka vaikuttais olevan tää uus Rambo. Syltty laittaa parastaan.:ahem:Karpow sanoi:
Ihan Rambo vaan.312T4 sanoi:Onko Rambo amerikan Rokka vai Sven Dufva![]()
No kumpi on sitten Suomen RamboDoubtful sanoi:Ihan Rambo vaan.