JJ vapaasti lainaten, onko se enää tuuria koska muistan nähneeni vastaavaa joskus ennenkin...ja enemmän kuin kerran tai kaksi.Johnny:
On toi käsittämätöntä toi Shumin tuuri. Mies ajaa muutamia "normaaleja" kierroksia ja yhtäkkiä McLarenit on takana. "Voi turkasen tulimmaista"
Mä en ymmärrä mitä tekemistä sillä on tuurin kanssa että joku ajaa hiljaa tai jonkun moottorit paukkuu ja sen takia Michael pääsee paremmille sijoituksille.JOC:
JJ vapaasti lainaten, onko se enää tuuria koska muistan nähneeni vastaavaa joskus ennenkin...ja enemmän kuin kerran tai kaksi.Johnny:
On toi käsittämätöntä toi Shumin tuuri. Mies ajaa muutamia "normaaleja" kierroksia ja yhtäkkiä McLarenit on takana. "Voi turkasen tulimmaista"
Tuota kun tässä pähkäiltiin, niin Michelinin ominaisuus, että ekat pari kierrosta ovat todella nopeita, jonka jälkeen pito tippuu, ovat muuttaneet tuota varikkokäyntitilannetta niin, että pitenpään jatkavalla ei enää olekaan etua kun juuri varikolla käynyt pystyy ajamaan jopa nopeammin. Esimerkiksi Williamseja seuratessa tämä näkyi joka käynnillä, Montoya otti aina sekunnin-kaksi kiinni stoppien aikana. Viimeisessä stopissa ehkä selvimmin; ero varikolle mennessä 2,7, tullessa pois 0,6. Kuten Pablo sanoi, sekunti lisää ja hän olisi ollut edellä.Timoteus:
Huoh. Tylsä kilpailu ja ohjaustyöskentely taas ala-arvoista.
Selostajatkin olisivat voineet olla paremmin tilanteiden tasalla erityisesti ensimmäisten pysähdysten aikana, silloin ei saanut mistään mitään selvyyttä siitä, onko järjestys varikkopysähdyksillä muuttunut vai ei. Schumihan tuolloin tipahti Coulthardin taakse ja jäi kyllä täysin arvoitukseksi, miten sekin siinä tapahtui, Schumihan pääsi tuossa vaiheessa ajamaan kevyellä autolla pitempään mutta varikkokäyntien jälkeen Schumi oli kolme sekuntia Coulthardin takana. Toisten pysähdysten aikana ei ollut mitään selvyyttä M.Schumin ja McLarenien eroista (ei kiinnostanut ohjaajaa eikä selostajia) mutta silloin Schumi vielä pysyi takana, kolmannellahan Schumi sitten menikin ohi, tiedä sitten, mikä Kimillä oli ongelmana.
Nooh, onneksi voitto meni sentään Williamsille eikä Ferrarille. Webberin kuudes sija Barrichellon edellä oli sekin ihan kiva suoritus mutta eipä tässä kisassa sitten paljoa muuta kivaa ollutkaan.
Pos. Name Team Points
1 M. Schumacher Ferrari 64
2 K. Räikkönen McLaren 56
3 R. Schumacher Williams 53
4 J.P. Montoya Williams 47
5 R. Barrichello Ferrari 39
= F. Alonso Renault 39
7 D. Coulthard McLaren 29
8 J. Trulli Renault 13
9 M. Webber Jaguar 12
10 G. Fisichella Jordan 10
= J. Button BAR 10
12 H. Frentzen Sauber 7
13 J. Villeneuve BAR 3
= C. da Matta Toyota 3
15 N. Heidfeld Sauber 2
= O. Panis Toyota 2
17 R. Firman Jordan 1
-- A. Pizzonia Jaguar 0
-- J. Wilson Minardi 0
-- J. Verstappen Minardi 0
Ruubeni-toimituksella on kyllä miettimistä, selkeitä näkyviä mokia oli harvinaisen vähän!VR:
Onhan niitä viihdyttävämpiäkin kisoja ollut, mutta hyvä, että mestaruustaisto kiristyi Ralfin voiton myötä. Tosin katsomista latisti myös ala-arvoinen ohjaus. doubtful McLarenin suorituksessa oli jopa selvää edistystä viikon takaiseen verrattuna, auto jopa kesti maaliin.
Jonesin Ruupeneita odotellessa...
Jep. Juuri niin.Ferrari 4ever:
Toivottavasti Bridgestone saisi vedettyä jonkinlaisen ässän hihastaan, koska muussa tapauksessa mestaruus lipuu pois punaisilta. No miljoona kertaa mieluummin Williams kuin Mclaren.